Abril 2023

Día da Educación Física na rúa

Este curso 22-23 decidimos participar na conmemoración do día da educación física na rúa.

O martes 25 saímos á rúa os alumnos de 5º e 6º, co resto de colexios e institutos, da Estrada para festexar este día tan importante na nosa materia.

Foi unha xornada na que quixemos dar visibilidade á educación física con distintas propostas lúdico-deportivas como o hockey, rugby, brilé, xogo do paño, lanzamento de frisbee, mariola... foron algunhas das actividades que se levaron a cabo nos distintos espazos públicos do casco urbán. Ademáis de pasalo ben e estar en movemento constante, puidemos compartir espazo e momentoS de xogo con outros colexios, do que disfrutaron moitísimo.

Moitas gracias pola vosa particpación e implicación.

Voltamos a xogar ao bádminton!

Este xoves, 20 de abril, volveuse a celebrar outro encontro entre os centros da comarca para xogar un torneo de bádminton dentro do "Xogade". Participaron os discentes de 4º EP e foi unha experiencia moi enriquecedora, grata e divertida!

Gozaron do intercambio con outros rapaces da súas idades e compartimos momentos de ledicia e xogo lúdico onde o principal obxectivo era pasar un rato agradable e deportivo, movéndonos e adquirindo hábitos de vida proactivos e saudables.

( categories: )

Xogos tradicionais antes das vacacións

Para dar por finalizado o segundo trimestre levamos a cabo unha xornada de xogos tradicionais con todos os alumnos do colexio: infantil e primaria.

Gozamos da diversión dos mesmos, de compartirlos cos compañeiros e disfrutamos e pasamos un tempo agradable movéndonos e manténdonos activos. As propostas de xogos estaban en 6 estacións cun tempo mínimo establecido para cada unha e cambiando de xeito rotatorio.

Os xogos propostos foron: roubar cintas dos sacos dos compañeiros, birlos, petanca, un circuito de aro con guía, carreira de ovos de pascua e culleres cos pés atados e lanzamento a un cono.

Qué ben o pasamos e canto nos movemos!