Outubro 2015

CELEBRACIÓN DÍA BIBLIOTECAS 2015

Ola!!

Como sabedes o día 24 de outubro foi o DÍA DAS BIBLIOTECAS, ao ser sábado na escola decidimos celebralo o venres 23.

Na hora do PLAN LECTOR, en dous grupos (3º, 4º, 5º e 6º e Infantil, 1º e 2º), pasamos pola Biblioteca. Alí estaba esperando algún/ha dos integrantes do Equipo de Biblioteca.

MAGOSTO E SAMAÍN 2015

Ola a todos e todas, o próximo MARTES 27 de outubro celebraremos na escola o SAMAÍN e o MAGOSTO.

Está é unha actividade feita coa colaboración da ANPA e os equipos de Complementarias e Extraescolares, EDLG e Biblioteca.

Dende a Biblioteca fixemos unha selección de fondos relacionados co Samaín, outono, magosto... e podedes vela onda a entrada da biblio.

Unha pequena mostra:

Horario Biblioteca 2015/2016

Aquí ou premendo no ficheiro adxunto podes consultar o horario da Biblioteca para este curso.

Vémonos!!

Liatantoscontosa mascota liatantoscontos mini