APRENDE A TRAVÉS DO SURFING

O noso centro forma parte durante este curso do proxecto "Aprende a través do Surfing" que se desenvolve en colaboración coas Federacións Española e Galega de Surfing e o Comité Olímpico Español. Nel están inmersos seis concellos e seis escolas de surfing de Galiza.

Este programa educativo ten entre outros obxectivos, o de ligar o proxecto co desenvolvemento dunha Reserva Local de Surfing e posterior candidatura da Costa da Morte a Reserva Mundial do Surfing.

É un programa a medio e longo prazo que pretende introducir o surfing nas aulas, potenciar a cultura oceánica e a sostenibilidade.

O luns,martes e mércores desta semana, dous monitores de surf, David Blanco( presidente da asociación nacional " Surf and Clean") e  Martín Varela ( director da escola de surf "Boaola"), estiveron desenvolvendo unhas sesións de iniciación ao surfing aos alumnos/as de todos os cursos de Educación Primaria, onde nos transmitiron a súa paixón polo Surfing e todos os valores desta modalidade.

Estas sesións terán continuidade cunhas xornadas de convivencia  na praia de Razo onde os nenos/as terán a oportunidade de desfrutar dun bautismo de surf, coñecer a cultura oceánica  e experimentar todos os valores do surfing.

Queremos agradecer a David e Martín, a súa absoluta disponibildade e a maneira de transmitir con tanta ilusión e entusiasmo a súa forma de vida.

Moitas grazas aos dous.

Aquí tendes algunhas fotos da actividade.

APRENDE A TRAVÉS DO SURFING 1º E 2º E.PRIMARIA

APRENDE A TRAVÉS DO SURFING 3º E 4º E.PRIMARIA