SAMAÍN 2020

Ao longo de toda esta semana estivemos levando a cabo moitas actividades ao redor da celebración do Samaín e do Magosto. Na blog da biblioteca do centro poderedes ver moitas delas: curtas, contacontos das familias e as lecturas terroríficas dos alumnos e alumnas de 5º e 6º de educación primaria.

Este ano non puidemos decorar o centro como acostumamos a facelo pero... grazas a vosa colaboración puidemos organizar unha exposición virtual que poderedes visitar no vídeo que aparece a continuación. Ademais todo o alumnado do centro participou en elaborar unha lenda do Samaín!!!! O resultado desta colaboración entre todas as aulas do centro poderedes escoitala tamén no vídeo.

Moitas moitas grazas pola vosa colaboración e participación!!!!Non podemos estar máis felices co resultado obtido!!!!

video samain 2020.mp413.9 MB