1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Escolares, Idioma estranxeiro

Inicio clases do curso 2021-2022

Comunicamos a toda a comunidade educativa que o  proximo xoves, 9 de setembro, comezarán as clases do curso escolar 2021/2022.

O horario lectivo será de 09:00 a 14:00 horas. Lembramos que as portas do centro abriranse ás 08:45 horas, debendo acceder o alumnado de educación primaria ao soportal cuberto, ocupando os lugares  predeterminados para cada nivel educativo. A continuación entrará o alumnado de educación infantil, acompañados soamente por unha persoa para evitar aglomeracións.

Grazas pola súa colaboración.

Traballo mes de Marzo 2º

Actividdes para realizar durante a suspensión da actividade docente.

Traballo para suspensión de clases

No arquivo adxunto tedes o traballo complementario. Tamén o tedes engadido nos libros EDIXGAL

Traballo mes de Marzo

En arquivo adxunto tedes o traballo a realizar na casa durante o período de suspensión da actividade docente.

ENTROIDO NO C.E.I.P. A CARBALLEIRA

O pasado venres, 17 de febreiro, celebrouse como cada ano, con gran éxito de participación a Festa do Entroido.
Todos puidemos disfrutar dos actos preparados para o efecto: desfile de disfraces, xogos, degustación de postres propios destas datas, elaborados coa inestimable colaboración das familias, e como acompañamento preparouse no colexio un chocolate quente que satisfixo todas as expectativas, porque estaba boísimo.
Como se vén facendo nestes derradeiros anos, engalanouse o ximnasio, e previamente confeccionouse un bonito e interesante mural sobre o entroido tradicional en Galicia, e a partires das 12:00 horas comezou a festa.
Houbo moita diversión e grandes desexos de que chegue o vindeiro Entroido.

Desde aquí agradecemos ás familias a súa colaboración, tanto na elaboración dos doces de entroido como no engalanamento dos nenos durante os días previos da semana ao vir ao colexio cos elemento que nos dita o noso entroido, este ano unha pantalla, típica de Xinzo de Limia, na provincia de Ourense.

ALMORZOS SAUDABLES

A vindeira semana desenvolverase no colexio a actividade de Educación para a saúde, Almorzos  Saudables  na  idade  escolar, en colaboración coa Consellería de Sanidade. A actividade ten por finalidade que os rapaces e rapazas coñezan a importancia do almorzo como primeira comida do día e as variedades deles que hai.

Faranse 2 tipos de almorzos: almorzo mediterráneo e almorzo mixto.

O programa será o seguinte: