Gallego

"Cando eu nacín" do CPI de Xanceda, Masía (A Coruña) 3º premio de Innovación Educativa 2010 Modalidade B (Introdución das competencias básicas na aula dixital) E. Infantil/Primaria

Sinopse:

Adaptación a formato audiovisual da tradución ó galego do conto portugués "Quando eu nascí" de Isabel Minhos con ilustración de Madalena Matoso (Ed. Planeta Tangerina).

Trátase dun proxecto integrado na área de educación artística que pretende o desenvolvemento das competencias dixitais e artísticas do alumnado.

Nivel: Educación Infantil e Primaria. Área de Educación Artística (Plástica).

Autores:

• Coordinador: Francisco Ávila Sánchez.
  • Participante: Eva Castro Blanco.

"Cando eu nacín"

Sección:

LOM Media:

Disciplinas:

Ámbito artístico

Neste apartado poderemos atopar novas ferramentas relacionadas coas áreas artísticas que contribúan ao avance da sociedade e pretendan: Introducir o uso das TIC na práctica cotiá, traballar as competencias básicas, axudar a aprendizaxe destas áreas nas diferentes etapas e contribuir á inclusión do alumnado con NEAE.

Ámbito Artístico

Peso:

Minituner

Agora xa podemos afinar o noso instrumento estando ao lado do noso PC. Só é preciso un micrófono ou unha toma directa á tarxeta de son.

Cando o Minutuner recibe o sinal de son a mesma ferramenta reproducirá a nota a que corresponde a frecuencia recibida e canto hai que afinar para poder chegar á nota desexada.
correponde y cuánto se desvía de la nota deseada.
Presenta unha interface principal e unhas opcións àra abror çareas que axudan a modificar a configuración de audio, a calibrar o programa ou afinar o propio Minituner.
Esta ferramenta é moi sinxela

minituner

Sección: