Título node Learning object

Sesións formativas do Banco de España para escolares
Ven, 08/03/2024 - 08:23

Este ano 2024, o Banco de España dá un paso máis e ofrece dúas novidades en materia educativa: a primeira, a ampliación das materias das sesións formativas e, a segunda, a ampliación das modalidades de visita-formación.

Séguense ofrecendo visitas presenciais como ata a data na sucursal da Coruña e, como novidade, empézanse a facer con desprazamento de equipos a centros educativos en horario de mañá e tarde e sen custos asociados, no ámbito de toda a Comunidade Autónoma.

As visitas escolares pódense facer na sucursal na Coruña cun máximo de 30 persoas por visita e en horario de mañá. Solicítanse nesta ligazón: https://www.bde.es/wbe/es/para-cidadán/relacionados/visitas-guiadas/visitas-a-as-sucursais.

Pola súa banda, os desprazamentos aos centros educativos fanse baixo petición no seguinte correo: sucursalacoruna.actividades@bde.es

En ambos os casos, a duración de cada visita-sesión é de aproximadamente 1,5 h e pode ser sobre as seguintes materias:

1.       Aprendemos a planificar as nosas finanzas persoais.

2.       Billetes e moedas, que debo saber.

3.       Contas, tarxetas e formas de pagar.

4.       Que teño que saber se vou financiar unha compra.

5.       Que teño que saber se vou pedir unha hipoteca.

6.       Banca online, comercio electrónico, pagos inmediatos.

7.       Consellos para previr a fraude en operacións financeiras.

8.       Como cando e en que investir.

9.       Como nos afecta a inflación?

10.     Finanzas en tempos de incertidume