Mar, 18/07/2023 - 11:03
ie

Achégase Resolución do 17 de xuño de 2023, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se convoca, con carácter experimental, a selección de centros e alumnado matriculado en centros públicos de ensino non universitario da Comunidade Autónoma de Galicia para participar no programa Picasso Mob de intercambio individual de alumnado en réxime de reciprocidade con alumnado matriculado en centros pertencentes á Région Académique de Bourgogne-Franche Comté (Francia) durante o curso 2023/2024.

O prazo de presentación de solicitudes abrangue dende o día seguinte da súa publicación ata o 22 de setembro de 2023.

A solicitude realizarase a traves da sede electrónica da Xunta de Galicia.