Ven, 26/06/2020 - 14:19

Resolución do 25 de xuño de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se convoca a selección de centros docentes de educación primaria e secundaria para a pilotaxe do proxecto europeo Erasmus+ KA3 “Assessment of Transversal Skills in STEM (ATS STEM)” co obxecto de avaliar as competencias STEM do alumnado.

Assessment of Transversal Skills in STEM (ATS STEM), é un proxecto Erasmus+ KA3 de experimentación de políticas innovadoras de 3 anos de duración. Forman parte deste proxecto 12 institucións educativas de 8 países da UE. Ten como obxectivo abordar os retos da educación en STEM en Europa. A partir dunha Investigación rigorosa crearase un modelo de aprendizaxe e avaliación das competencias clave transversais STEM nos currículos nacionais incluíndo unha formación de profesorado asociada ao proxecto. Os obxectivos de todo proxecto e, en concreto da pilotaxe, son: proporcionar recomendacións para o desenvolvemento das políticas educativas a nivel europeo, identificar criterios clave baseados en evidencias e validar de xeito cualitativo e cuantitativo as conclusións obtidas en todo proceso.

Para máis información sobre o proxecto pódese visitar a páxina web http://www.atsstem.eu/ e contactar a través do correo electrónico stem@edu.xunta.gal ou nos teléfonos: 981546514, 981546545 e 981546571.

• O prazo de solicitude finalizará o 21 de setembro de 2020.