Probas

de pendentes (ESO e BTO) e extraordinaria de xuño (2º BTO), curso 2018/19.

Se queres consultar o calendario das probas do alumnado con pendentes (ESO e bacharelato) e probas extraordinarias de 2º de bacharelato en xuño, preme aquí.

Nas seguintes ligazóns podes consultar as indicacións específicas que cada departamento ten establecidas para a consecucións dos obxectivos marcados na recuperacións do alumnado con pendentes.  (en caso de non houber ligazón activa, podes consultar directamente a programación de cadanseu departamento)

Probas e/ou actividades de pendentes.

As cualificacións destas probas notificaranse de xeito automático nos informes de avaliación da convocatoria ordinaria (2º de bacharelato en maio / ESO e 1º de bacharelato en xuño) e extraordinaria (2º de bacharelato en xuño / ESO e 1º de bacharelato en setembro).  A maiores, cadanseu departamento poder informar ás persoas responsables a través dunha carta por cada convocatoria, como as seguintes:

Tamén podes acceder aos seguintes extractos, se son do teu interese: