Alerta por nevadas o 22 e 23 de marzo

A Comisión Escolar de Alertas tomou hoxe a decisión de suspender parte do transporte escolar e as actividades no exterior dos centros educativos en determinadas zonas, ao agardarse un fenómeno meteorolóxico que acadará os niveis amarelo e laranxa de alerta. No caso de Sarria e Láncara o transporte suspéndese a partir das 12:00hs do mércores ata as 12:00hs do xoves, e no caso de Samos, Incio e Triacastela, desde as 00:00hs do mércores ata as 12:00hs do xoves. Polo tanto, as familias deben decidir se envían ao alumnado ao centro xa que en tal caso deberán facerse cargo do seu traslado nos periodos de suspensión de transporte escolar. Ainda que non se suspende a actividade docente, no caso de que as circunstancias metereolóxicas na localidade supuxesen un risco superior ao declarado, os directores poderán adoptar as decisións oportunas respecto das actividades no exterior ou as extraescolares.

As avaliacións tamén se aprazan polo que os boletíns de cualificacións serán entregados o mércores, 29 de marzo.

Se non hai novidades, a excursión de 1º de bacharelato prevista para o xoves, muda a súa hora de saída para as 12:00hs.

O centro informará por este medio e por mensaxes desde a plataforma Tokapp School.

Poden ober máis información no portal da Consellería