Blogues

Día de Rosalía

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO 2016

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO CURSO 2016/17

Con data 16/05/2016, saiu publicado no DOG a convocatoria das axudas do vindeiro Curso Escolar. Neste enlace podedes consultar toda a información.

Lembrade que o prazo remata o día 23 de xuño.

DÍA DA ÁRBORE

O pasado 29 de marzo o Concello de Abegondo celebrou o Día da Árbore onde o IES de Viós foi o elexido para este acontecemento.

Os escolares plantaron tres exemplares de serbal no recinto educativo. O serbal e unha árbore característica porque atrae as aves.

O alcalde de Abegondo José Antonio Santiso e o Concexal de Educación e tamén o director do centro IES de Vios Luis Freire,  axudaron ós alumnos na plantación.

Se queres saber máis sobre o Serbal fai clic aquí

DI BASTA Á VIOLENCIA DE XÉNERO

Primeiro Certame de Relatos “Cóntame un Conto”

O obra “O libro secreto de Chris”, de Amaia Tomé, alumna do Instituto Francisco Aguiar, foi galardoada co Primeiro Premio no Concurso Literario ‘Cóntame un conto’, da Fundación Meniños. Tamén, “O trasno viaxeiro”, de Noemí Barros e “Brancas Nubes”, de Daniela Rey, ámbalas alumnas do Instituto de Educación Secundaria de Viós, levaron o primeiro e segundo accésit, respectivamente.

A entrega de premios tivo lugar na Librería Cascanueces, e contou coa presenza do representante do xurado, Manuel Guisande, a directora de Meniños, Mónica Permuy e a representante de Gadisa, empresa patrocinadora do evento, Ana Lago.

Autores como María Canosa e Carlos López (Chinto), xunto con Manuel Guisande formaron o xurado, designado por Fundación Meniños, en colaboración cos patrocinadores do certame, Gadis e Librería Cascanueces, da Coruña.

Antón Quindimil convocado por la Selección Gallega de fútbol Sub16

Siguen las buenas noticias en cuanto al fútbol base de la comarca donde Antón Quindimil estudiante del IES VIOS ha sido convocado por la Selección Gallega Sub-16 para enfrentarse en un partido amistoso contra el R. C. Celta de Vigo B de la Liga Nacional Juvenil. El jugador se formó en sus inicios en las escuelas deportivas de Abegondo.

Os alumnos de 3° e 4° da ESO visitaron o mércores 21/01/2015 o Parlamento de Galicia

Nunha completa visita guiada coñeceron as distintas dependencias da sede do lexislativo galego, ao tempo que poñían en práctica a dinámica parlamentaria, mediante a realización de debates e intervencións públicas.

A visita culminou no salón de plenos onde tiveron a ocasión de sentar nas butacas dos deputados e, con esta fermosa fotografía do grupo.

Xa temos Árbore de Nadal

Medio

Final

Obradoiros de Igualdade

Con motivo do día 25 de Novembro: Día internacional contra a violencia de xénero estase a realizar diversas actividades no IES de Viós:

OBRADOIROS PREVENTIVOS “ EN IGUALDADE

O obxectivo do obradoiro é formar actitudes en nenos e nenas para a superación de prexuizos sexistas provocando cambio para evitar futuras prácticas sociais discriminatorias. Prantésase a través de 3 sesión para os grupos participantes nos que se presentan distintos contidos na procura de reflexionar sobre a temática e previr conductas inadecuada e fomentar a igualdade de xénero entre homes e mulleres.

Os destinatarios destes obradoiros son os alumnos/as de 2º  ESO

OBRADOIRO DE IGUALDADE: TALLER AFECTIVO-SEXUAL

Obxectivo facilitar a educación afectiva sexual para presentar a sexualidade de xeito integral en todas as súas dimensións. Fomentar actitudes positivas ante a sexualidade e as súas diferentes posibilidades de respeto, comunición, tenrura e afecto-

Ademáis o obradoiro pretende favorer actitudes e medidas preventivas e axudar a desenvolver condutas libres, maduras e responsable. Abordaríase dende a prevención de condutas de risco e o fomento de hábitos saudables.

Os destinatarios destes obradoiros son os alumnos/as de 3º e 4º ESO.

CONTOS POLA IGUALDADE

A través de contos e historias adaptadas ás idades dos participantes prantearase como obxectivos o fomento de actividaes integradoras de cooperación e respeto entre as nenas e nenos, eliminar estereotipos e roles de xénero introducindo novos modelos sociais, fomentar a imaxinación e a creatividade a través de contos e historias.

Os destinatarios destes contos son os alumnos/as de 1º ESO

Pais/Nais