Obradoiros de Igualdade

Con motivo do día 25 de Novembro: Día internacional contra a violencia de xénero estase a realizar diversas actividades no IES de Viós:

OBRADOIROS PREVENTIVOS “ EN IGUALDADE

O obxectivo do obradoiro é formar actitudes en nenos e nenas para a superación de prexuizos sexistas provocando cambio para evitar futuras prácticas sociais discriminatorias. Prantésase a través de 3 sesión para os grupos participantes nos que se presentan distintos contidos na procura de reflexionar sobre a temática e previr conductas inadecuada e fomentar a igualdade de xénero entre homes e mulleres.

Os destinatarios destes obradoiros son os alumnos/as de 2º  ESO

OBRADOIRO DE IGUALDADE: TALLER AFECTIVO-SEXUAL

Obxectivo facilitar a educación afectiva sexual para presentar a sexualidade de xeito integral en todas as súas dimensións. Fomentar actitudes positivas ante a sexualidade e as súas diferentes posibilidades de respeto, comunición, tenrura e afecto-

Ademáis o obradoiro pretende favorer actitudes e medidas preventivas e axudar a desenvolver condutas libres, maduras e responsable. Abordaríase dende a prevención de condutas de risco e o fomento de hábitos saudables.

Os destinatarios destes obradoiros son os alumnos/as de 3º e 4º ESO.

CONTOS POLA IGUALDADE

A través de contos e historias adaptadas ás idades dos participantes prantearase como obxectivos o fomento de actividaes integradoras de cooperación e respeto entre as nenas e nenos, eliminar estereotipos e roles de xénero introducindo novos modelos sociais, fomentar a imaxinación e a creatividade a través de contos e historias.

Os destinatarios destes contos son os alumnos/as de 1º ESO