Rítmica

dfgdfsg

Recollida de sinaturas

A Asociación de pais/nais "A Lagoa" está recollendo sinaturas para a revogación do punto 5.i da Orde do 6 de setembro de 2007 que desenvolve a implantación da E.S.O na Comunidade Autónoma de Galicia, que limita o número de alumnos/as cos que se poderá impartir materias opcionais fundamentais do curriculum da ESO, xa que impide que todo o alumnado teña os mesmos dereitos á hora de planificar os seus estudos e implica un serio agravio comparativo entre os centros grandes e urbanos e os centros pequenos e rurais.

Se queres contribuir coa túa sinatura podes facelo poñéndote en contacto con algún membro da Directiva da Asociación ou solicitando a través de teu fillo/a unha follas de sinaturas na conserxería do centro.