Matrícula para o Curso 2015/16

26/06/2015 10:41
Atlantic/Bermuda

O prazo ordinario de matrícula é do 25 de xuño ao 10 de xullo.  O prazo extraordinario abranguerá desde o 1 ao 10 de setembro.

O alumnado poderá descargar todos os impresos necesarios para a matrícula no IES de Viós no apartado "Secretaría", subapartado "Descarga de Impresos".

alumnado do centro só terá que entregar o impreso de matrícula do curso que lle corresponde debidamente cumprimentado.

O alumnado que se matricule por primeira vez no IES Viós deberá achegar xunto co impreso indicado anteriormente a seguinte documentación:

- A descargar da páxina web:

- Impreso de datos persoais e familiares

- Consentimento ou non para ser fotografado, ou gravado en video

- Consentimento ou non para subministrar medicación

- Outra documentación:

- Fotocopia do DNI (de telo)

- Fotocopia da tarxeta sanitaria

- Fotocopia do libro de familia (páxinas  onde figuren os pais e o alumno/a)

- 4 fotos recentes tamaño carnet (co nome escrito por atrás)

- Se o alumno/a padecese algunha enfermidade, alerxia, etc., pregámos o comuniquen ao centro.

Para calquera dúbida, poden telefonear ao centro en horario de oficina (981673195)

Validacións e equivalencias. Normativa e procedementos

Instruccións da dirección xeral para a homologación de estudios noutros paises. Neste enlace, podes obter toda a información sobre a validación de estudios, materias e holologación de títulos, e neste outro enlace podes obter o impreso para validación de modulos de ciclos formativos. Mais información no enlace de Formación profesional. Para as validacións de FOL ver os artigos 52 e 53 do Decreto114/2010

Orde e corrección de erros nas que se establecen equivalencias entre os actuais titulos de ESO e Bacharel, con outros de sistemas anteriores