Skip to Content

Vicedirección

Clausura proxecto Talentos Inclusivos

   

     Alumnado de 4º de ESO de Tecnoloxía asistiu á clausura da 4ª edición do Proxecto Talentos Inclusivos.

     O proxecto ten o dobre obxectivo de fomentar as vocacións TIC entre estudantes de secundaria, bacharelato e Formación Profesional e, á súa vez, dar visibilidade a problemas cotiáns de persoas con parálise cerebral.

     Nun formato de feira o noso alumando amosou os retos que fixeron: dous pulsadores adaptados inalámbricos e un soporte impreso en 3D adaptado para o móbil.la 

Xunta, Código CeroGalicia Express

 

Ferrolás sen máscara

   

     "Ferrolás sen máscara". As voces femininas de Ferrol Traballo realizado polas alumnas e alumnos de 4º B e 4ª C na materia de Proxecto Competencial.

     Na páxina Web creada por Nerea, Martín e Hugo podedes ver as biografías, entrevistas con especialistas, diálogos e xogos que estes alumnos e alumnas foron elaborando ao longo do curso.
     Esperemos que disfrutedes deste percorrido pola historia de Ferrol e o noso agradecemento a todos os que desinteresadamente colaboraron neste proxecto, Carmen Cuesta, Orlando Jara, Henrique Dacosta e Manuel Pita.

eTwinning ¡Carnavales sin fronteras, risas que unen, alegría global!

 

     Alumnado de 1º de ESO está a participar no proxecto eTwinning “¡Carnavales sin fronteras, risas que unen, alegría global!” a través de diferentes materias: Bioloxía e Xeoloxía, Proxecto Competencial, Lingua Galega e Tecnoloxía e Dixitalización.

     Este proxecto sobre entroidos busca fusionar e celebrar a rica diversidade cultural das Marcas (unha rexión de Italia central), Galicia e País Vasco de maneira intercultural.

     O noso alumando compartiu cos nosos socios, tradicións, receitas, disfraces, comidas... a través de vídeos, infografías, presentacións, fotos e xogos.

eTwinning: Technology Bridge

   

     Alumnado de Dixitalización de 4º de ESO participou este curso no proxecto eTwinning “Technology Bridge: A Bridge to the World of Artificial Intelligence for Students” con socios turcos e portugueses.
 

     Este proxecto, que emprega o blended learning, axudou ao alumnado a entender a codificación e a intelixencia artificial empregando ferramentas sinxelas. O alumnado fixo: chatbots, posters, presentacións, modelos de aprendizaxe automático...

 

Intelixencia artificial no IES Sofía Casanova

   

     Alumnado de TIC de 1º de bacharelato participou nun estudio para evaluar un Sistema de Tutorización Intelixente (ITS) chamado Progtutor.

     Os investigadores do CITIC, Francisco Bellas e Óscar Fontenla, xunto cun equipo de oito integrantes máis, estiveron impartindo clases semanalmente a o noso alumnado dentro dun proxecto do Ministerio de Educación que explora o uso da intelixencia artificial (IA) como ferramenta de apoio na docencia. Este proxecto, bautizado como ProgTutor, ten como obxectivo desenvolver un Sistema de Tutorización Intelixente (ITS) que proporcione aos estudantes un ensino personalizado da programación en linguaxe Python a través de simulacións robóticas.

          CITICGCIENCIACODIGOCEROLA VOZ DE GALICIA

A escritora Eva Mejuto no Instituto

       O mércores 15 de maio, a escritora Eva Mejuto estivo no Sofía Casanova para conversar co alumnado de 4º ESO sobre o seu libro “22 segundo  

Colaboración coa EADS Mestre Mateo

   

    O alumnado de 4º de Tecnoloxía colaborou este curso coa EADS Mestre Mateo, concretamente con alumnado de 3º de Diseño de Moda, da materia de “Materias textiles"

    O alumnado da Escola Mestre Mateo realizou o deseño duns prototipos e o do Sofia Casanova implementou a programación a través dos etextiles, a colaboración consistiu na realización de tres bolsos que iluminan o seu interior na escuridade e de dúas batas/chalecos, para persoas con problemas de audición, que se iluminan cando hai ruidos (timbre, teléfono...).

Distribuir contido


by Dr. Radut