Vicedirección

Tríptico de verán 2020. Bibliotecasofia.

Acaba de publicarse o tríptico de verán 2020 no que vos recomendamos lecturas para este tempo de lecer no que aparecen as suxestións de: Alumnos, Profesores (Ana Seco),  Club de Lectura Xuvenil, Club de Manga, Club de Ciencias, En galego, Letras Galegas 2020, Muller, Visitáronnos este ano, Conmemoracións.

No propio tríptico hai un código QR no que podedes ler as reseñas de cada libro pois enlazan coa páxina "Socas recomenda" do blog da biblioteca.

O Club de Voluntariado do Sofía elebora un vídeo para darnos esperanza.

No medio desta terrible pandemia o Club do Voluntariado do IES Sofía Casanova elabora e publica un vídeo cunha mensaxe de esperanza.

Unha autoestrada detrás do enchufe, 4º ESO

O alumnado de 4º de ESO de Bioloxía e Tecnoloxía asistiron o pasado 11 de marzo á exposición interactiva "Unha autoestrada detrás do enchufe".

Esta visita gratuíta estaba organizada por REE en Palexco, A Coruña. O alumnado descubriu como funciona e se xestiona un sistema eléctrico a partir de tres ideas centrais: que é a electricidade, como se transporta e como se consume.

A escritora Andrea Maceiras no Instituto

O día 9 de marzo a escritora Andrea Maceiras visitou o noso Instituto para dar unha charla ao alumnado de 1º ESO sobre a súa novela Conta nove estrelas, unha aventura de ciencia ficción, que obtivo o Premio Lazarillo 2018.

Visita a Pull and Bear

O 28 de febreiro o alumnado de Tecnoloxía Industrial I e Robótica visitou as instalacións centrais de Pull and Bear no Polígono do Río do Pozo en Narón.

Nesta visita:
   - comprobou como funciona o centro de loxística, pois dende alí o grupo distribue os seus artigos de muller a todo o mundo e
   - coñeceu a súa sede ecoeficiente, onde realiza dende o diseño ata a comercialización dos artigos que vende (patronaxe, compras, e-commerce, tenda piloto...)

Alumnado do STEMbach sintetiza o principio activo dun medicamento

O venres 21 de febreiro alumnado de Stembach xunto con alumnado de Química de 1º de Bach A e B foron “Químicos por un día”: elaboraron o principio activo dun medicamento para o Parkinson, no “Laboratorio Aberto” da Domus.

Concurso "Galicia, auga, literatura e rap"

Alumnos de 3º ESO C participan no concurso "Galicia, auga, literatura e rap" , convocado polo Programa Prensa-Escuela de La Voz de Galicia e Viaqua.

Este concurso pretende que o alumnado dea a súa visión a modo de rap de obras da literatura galega nas que estea presente a auga.

Podedes ver a contribución do alumnado de 3º neste enlace.

Visita de membros do Colexio de Médicos da Coruña

O 5 e 6 de febreiro, os alumnos de 4º ESO e 1º Bacharelato recibiron a visita do Dr. Taboada e da psicóloga Mª José Salas. Un ano máis, viñeron ao centro para informar ao alumnado sobre as enfermidades de transmisión sexual.

Recordaron a existencia da app Risco Cero, unha aplicación dirixida a adolescentes, pais e docentes, para mellorar a información sobre métodos de anticoncepción, realizar prácticas sexuais seguras e evitar enfermedades de transmisión sexual.