25N – 10D: 16 días de activismo contra a violencia de xénero

Un ano máis realizamos actividades en torno ao 25N (Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller). Comezaron desde a Biblioteca, “plantándose” contra a violencia de xénero, concienciando ao alumnado a través de vídeos e carteis  e propoñendo lecturas; á iniciativa sumouse o Club de Ciencia e as titorías.
    Esta campaña de 16 Días de activismo contra a violencia de xénero (ONU), Orange the World: #HearMeToo, rematou coa actuación do coro do instituto.
    Ese mesmo día deuse a coñecer o mural que realizaron os alumnos de EPV, un mural simbólico que representa as fases polas que pode pasar unha muller que se encontra ante este grave problema.
    A ANPA trouxo ao instituto unha exposición fotográfica da Casa da Muller de Ferrol que aínda pode contemplarse estes días na entrada do centro.
    Outro ano máis, no Sofía, toda a comunidade educativa unida para eliminar a violencia contra mulleres e nenas: ÚNETE para Poñer Fin á Violencia contra as Mulleres.