2 de novembro, Día non Lectivo

Comunícase a todas as familias que o vindeiro venres 2 de novembro foi elexido polo IES Sta. Irene como día non lectivo. Polo tanto, non haberá clase nin xoves (festividade de todos os santos) nin venres.

Vémonos de volta o luns 5 de novembro. Feliz ponte a todos/as!

Becas fundación Amancio Ortega

Está aberto ata o día 30 de outubro (13:00 horas) o prazo para solicitar unha das 600 becas para estudar 1º de bacharelato en Estados Unidos que convoca a fundación Amancio Ortega.

No seguinte enlace pódese consultar toda a información.

Aprazamento reunión coas familias de 4º ESO

Ante o pouco tempo transcurrido desde que boa parte do alumnado incorporouse ao curso por mor da súa estancia en Inglaterra, decidimos aprazar a reunión coas familias de 4º de ESO, programada inicialmente para o luns 22 ás 19:00 horas, para o luns 29 de outubro, tamén ás 19:00 horas.

Calendario de exames de pendentes

Publicamos as datas de entrega de traballos e dos exames parciais e finais das materias pendentes.

Ante calquera dúbida, preguntade aos xefes/as de departamento.

Reunións de presentación coas familias

Nos vindeiros días celebraranse as reunións iniciais de curso das familias co equipo directivo, o departamento de Orientación e os titores e titoras de cada curso. Esperamos contar coa súa asistencia.

As reunións se realizarán nos días e horas seguintes:

1º ESO: Luns 15 de outubro, ás 18:30 horas
2º ESO: Martes 16 de outubro, ás 19:00 horas
3º ESO: Martes 16 de outubro, ás 19:00 horas
4º ESO: Luns 22 de outubro, ás 19:00 horas

1º BACHARELATO: Luns 15 de outubro, ás 19:00 horas
2º BACHARELATO: Luns 15 de outubro, ás 19:30 horas

Ficha de inscrición na ANPA - Preinscrición actividades extraescolares curso 2018-2019 ANPA IES Santa Irene

A Xunta Directiva da ANPA IES SANTA IRENE convídavos a participar na asociación e así apoiar o seu obxectivo principal: representar os intereses das familias no marco xeral da educación dos nosos fillos e fillas.

Bonificación taquillas: A ANPA bonificará con 2€ o aluguer das taquillas aos seus socios ( este importe será reintegrado cando se teña a lista de socios e alumnos con taquilla).

Tamén anima a Preinscricion nas actividades extraescolares curso 2018-2019

Viaxe á illa de Ons

Adxuntamos foto da viaxe realizada en xuño de 2018 organizada pola ANPA do IES Santa Irene.

Convocatoria da Asamblea Xeral da ANPA do IES Santa Irene

Por orde da súa presidenta, convócase a todos os pais e nais do IES Santa Irene a unha reunión da Asamblea Xeral Ordinaria e Extraordinaria da ANPA do IES Santa Irene para o xoves, 20 de setembro de 2018, ás 20:00 horas en primeira convocatoria e ás 20:30 horas en segunda.

Resolución Fondo de libros

Xa temos no centro a resolución do Fondo de libros, para o alumnado que o solicitou en prazo e devolveu todos os libros en perfecto estado.

Pódese pasar por secretaría para coñecer que libros adxudicaron a cada alumno/a. Esta información só se dará presencialmente, trala identificación do pai/nai/titor/titora. Non se poderá comunicar por teléfono.

Publicación das cualificacións provisionais da proba libre ESO - Convocatoria de setembro

Xa está publicada na paxina web da Consellería de Cultura, Educación e O.U. a listaxe de cualificacións provisionais da proba libre de ESO, da convocatoria de setembro 2018.

Enlace á paxina web