Convocatoria da Asamblea Xeral da ANPA Santa Irene

Por orde da súa presidenta, convócase a todos os pais e nais do IES Santa Irene a unha reunión da Asamblea Xeral da ANPA IES SANTA IRENE para o luns, 26 de setembro de 2016, ás 20:00 horas en primeira convocatoria e ás 20:30 horas en segunda.

Convocatoria de plazas y becas 2017

Convocatoria de plazas y becas 2017 UWC España.

La Fundación Comité Español de los Colegios del Mundo Unido abre la convocatoria de plazas (con beca total o parcial, o sin beca)  para estudiar los dos cursos de Bachillerato Internacional en los centros de esta organización.

Libros do Fondo Solidario

Listaxes do alumnado que recibe libros e do alumnado excluído

Aqueles alumnos/as que teñen libros asignados serán avisados ao longo da próxima semana das datas de entrega. Serán os pais/nais/titores legais quen recollan os libros e asinen o xustificante de entrega.

Aqueles alumnos/as que non teñen libros asignadospero están admitidos deberán esperar a que se repartan libros aos anteriores e se lles asignen a eles.

Libros de texto - curso 2016-17. CORRECCIÓN DE ERROS

Xúntase listado corrixido dos libros de texto para o curso 2016-17, que inclúe o libro de bioloxía de 2º de bacharelato.

Probas libres ESO setembro. Resultados provisionais.

Xúntanse resultados provisionais das probas libres da ESO de setembro de 2016.

Fondo de libros

A publicación das listaxes definitivas dos alumnos de 1º e 3º de ESO que recibirán libros de texto do fondo solidario do centro non se pode realizar porque desde a Consellería aínda se están a realizar as correccións necesarias.

Inicio do curso 2016-17

15 de setembro:

Presentación no seguinte horario:

DIÚRNO

HORA           CURSO

10:00-------1º ESO

10:30-------2º ESO

11:00-------3º ESO

11:30-------4º ESO

12:00-------1º BACHARELATO

12:30-------2º BACHARELATO

ADULTOS

HORA          CURSO

19:00------BACHARELATO

Selectividade setembro 2016

As probas de Selectividade que se celebrarán os días 14, 15 e 16 de setembro terán lugar na Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo. Na presentación tedes toda a información necesaria sobre ditas probas.

Probas libres ESO setembro 2016

As probas libres para obter o título de graduado en educación secundaria terán lugar o vindeiro día 8 de setembro no IES República Oriental do Uruguai, ás 8:30 horas.