Viaxe á illa de Ons

Adxuntamos foto da viaxe realizada en xuño de 2018 organizada pola ANPA do IES Santa Irene.

Convocatoria da Asamblea Xeral da ANPA do IES Santa Irene

Por orde da súa presidenta, convócase a todos os pais e nais do IES Santa Irene a unha reunión da Asamblea Xeral Ordinaria e Extraordinaria da ANPA do IES Santa Irene para o xoves, 20 de setembro de 2018, ás 20:00 horas en primeira convocatoria e ás 20:30 horas en segunda.

Resolución Fondo de libros

Xa temos no centro a resolución do Fondo de libros, para o alumnado que o solicitou en prazo e devolveu todos os libros en perfecto estado.

Pódese pasar por secretaría para coñecer que libros adxudicaron a cada alumno/a. Esta información só se dará presencialmente, trala identificación do pai/nai/titor/titora. Non se poderá comunicar por teléfono.

Publicación das cualificacións provisionais da proba libre ESO - Convocatoria de setembro

Xa está publicada na paxina web da Consellería de Cultura, Educación e O.U. a listaxe de cualificacións provisionais da proba libre de ESO, da convocatoria de setembro 2018.

Enlace á paxina web

Presentacións do curso 18/19

O luns 17 de setembro celebraranse no Paraninfo do instituto as presentacións do curso, co seguinte horario:

Cambio de sede das probas ABAU - Setembro 2018

Acabamos de recibir comunicación da Universidade de Vigo indicando que, por problemas de aulas, as probas ABAU de setembro para o alumnado do IES Santa Irene serán na Facultade de Ciencias Xurídicas.

Presentación ás 8:50 horas.

Datas e horarios de matrícula Setembro 2018

As datas e horarios serán as seguintes:

- Alumnado de ESO.- Xoves 6, de 16:30 a 20.00 horas e Venres 7, de 9:00 a 14:00 horas.
   - Alumnado de bacharelato (diurno).-Venres 7, de 9:00 a 14:00 horas.
   - Alumnado de bacharelato adultos.- Ata o 14 de setembro (preferiblemente antes do 10)
   - Alumnado de ESA.- Ata o 24 de setembro

Probas libres ESO Setembro 2018

As probas para a obtención do título de ESO, convocatoria de setembro, se realizarán:

• Día: Venres 7 de setembro de 2018
  • Hora de presentación: 8.30 horas
  • Lugar de celebración: IES República Oriental do Uruguai. Rúa Coutadas 54. 36207 Vigo. Tel. 886120490

Becas MEC para estudos non universitarios

Ata o día 1 de outubro está aberto o prazo para solicitar becas para estudos non universitarios. A presentación farase mediante formulario on-line, a través da páxina web do Ministerio de Educación.

Pódese consultar toda a información no seguinte enlace:

Aviso IMPORTANTE para os exames de Setembro

Cando busquedes a data e hora do/s exame/s que tedes que facer, prestade moita atención a se é unha materia do voso curso ou se é unha materia PENDENTE (de un curso anterior).

Por exemplo, se estás en 2º de ESO e suspendiches as matemáticas de 1º e as de 2º, terás que buscar a data do exame de 1º no cadro de pendentes e a do exame de 2º no cadro dos exames de 2º. Non presentarse á de 1º implica non poder aprobar a de 2º.