Cualificacións definitivas das Probas Libres de ESO

Publicamos o listado definitivo das cualificacións obtidas nas probas libres de ESO realizadas o pasado 25 de maio de 2018.

Prazos de matrícula - Xuño 2018

As datas de matrícula para o alumnado que se pode matricular en xuño son as seguintes:

DÍASCURSOS
27 e 28 xuño2º, 3º e 4º ESO
29 xuño e 2 xullo2º Bacharelato
3 e 4 xullo1º Bacharelato
5 e 6 xullo1º ESO
25 xuño ao 10 xulloESA (Educ. Secundaria Adultos) e Bacharelato Adultos

NOTA: a partir do 25 de xuño estarán dispoñibles os sobres na conserxería coas instruccións necesarias para facer a matrícula.

Calendario final de curso 2017/18 - ESO e 1º bacharelato - ESA e bacharelato adultos

Xoves 21 de xuño: Último día de clase

Luns 25 de xuño: Entrega de notas polos titores/as de Adultos

Adultos
18:00 hESA e Bacharelato

Martes 26 de xuño: Entrega de notas polos titores/as de diurno

Diúrno
10:30 h1º e 2º ESO
11:00 h3º e 4º ESO
11:30 hBacharelato

Exames finais ESA e 1º bacharelato adultos

Publicamos as datas de exames finais de ESA e 1º de bacharelato adultos, da convocatoria ordinaria de xuño.

Calendario escolar 2018/2019

A Consellería de Cultura, Educación e O.U. publicou o calendario escolar para os centros públicos de Galicia, para o curso 2018-2019.

As clases en secundaria comezarán o día 17 de setembro e rematarán o 21 de xuño.

Salientamos que no vindeiro curso, as probas extraordinarias de 2º de bacharelato, que ata o de agora se viñan celebrando nos primeiros días do mes de setembro, pasarán a realizarse entre o 17 e o 20 de xuño.

Cualificacións provisionais Probas libres ESO

Publicamos o listado provisional das cualificacións obtidas nas probas libres de ESO realizadas o día 25 de maio de 2018.

Pódense presentar reclamacións na secretaría do IES Sta. Irene, en horario de 9:00 a 14:00 horas, ata o día 15 de xuño de 2018.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar

No DOG do 21 de maio saiu publicada a orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/2019.

Información para probas ABAU

No documento adxunto podedes atopar toda a información necesaria para as probas de avaliación de bacharelato de acceso á universidade, ABAU: Documentos e instrucións para matrícula, pagos, datas...

Xornada de portas abertas da actividade de Robótica

Infórmase que o vindeiro Mércores, 30 de Maio, entre as 18:00 e as 18:30 horas, haberá unha xornada de portas abertas da actividade de ROBÓTICA, para todos aqueles que esteades interesados en coñecer o que fan os alumnos que asisten a ela.

Ponte das Letras Galegas

Lémbrase a toda a comunidade educativa que o venres 18 de maio é un dos elexidos polo centro como non lectivos. Polo tanto, ese día non haberá clase e o instituto permanecerá pechado.