Campus Científicos de Verán para 4º de ESO e 1º de Bacharelato

A Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía e o Ministerio e Educación e Formación Profesional convocan a 10ª edición dos Campus Científicos de Verán.

O prazo de presentación de solicitudes comezou o 19 de marzo e rematará ás 13:00 horas do 1 de abril.

Máis información: https://www.campuscientificos.es/

Participación en estudo sobre adiccións do Concello de Vigo

O instituto Sta. Irene vai colaborar co Concello de Vigo facilitando o desenvolvemento dun estudo epidemiolóxico sobre "Drogodependencias e outras adiccións en mozos e mozas de 14 a 21 anos da cidade de Vigo".

Para elo, o alumnado do centro realizará telamáticamente un breve cuestionario anónimo, ao longo da vindeira semana, coordinados polo centro. Tratarase de que a interferencia coa actividade docente sexa a menor posible.

Vacacións entroido

Lémbrase a toda a comunidade educativa que o centro permanecerá pechado os días 4, 5 e 6 de marzo.

O horario de oficina, a partir do xoves 7, será de 9:00 a 14:00 horas e os xoves abrirá tamén pola tarde, de 17:00 a 20:30.

Admisión de novo alumnado para o curso 2019-2020

O día 1 de marzo comeza o prazo para a presentación de solicitudes de admisión para o próximo curso. O prazo remata o día 20 do mesmo mes.

Nos documentos adxuntos pódese atopar toda a información e documentación relativa ao proceso (lexislación, calendario, impresos...)

Alumnado de centros adscritos admitido en 1º de ESO

No arquivo adxunto aparecen relacionados alfabéticamente as alumnas e alumnos dos centros CEIP Canicouva e CEiP Pintor Laxeiro que están admitidos en 1º de ESO para o curso 2019-2020.

Axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional convoca 1.600 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 21 de febreiro e remata o 20 de marzo.

Máis información no enlace https://www.edu.xunta.es/axudasle/

Probas libres de ESO

O xoves 24 de xaneiro saiu publicada no DOG a convocatoria das probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro.

As datas de matrícula son:
Para a convocatoria de maio: do 11 ao 22 de marzo, ambos os dous incluídos.
Para a convocatoria de setembro: do 1 ao 8 de xullo, ambos os dous incluídos.

Reunións informativas da reserva de praza para alumnado do centro

O martes 12 de febreiro de 2019, celebraranse no Paraninfo reunións informativas para as familias do alumnado do centro sobre o proceso de prematrícula para o curso 2019/20, elección de materias e itinerarios.

Ás 19:00 horas para familias de alumnado que está actualmente en 2º e 3º de ESO.
Ás 20:00 horas para familias de alumnado que está actualmente en 4º de ESO e 1º de bacharelato.

Probas de acceso a ciclos formativos

No DOG do día 25 de xaneiro publicouse a Orde pola que se convocan probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2019.

O prazo de inscrición para as probas de acceso a ciclo de grao superior abrangue entre o 28 de xaneiro e o 8 de febreiro de 2019, ámbos os dous incluídos. Para o grao medio é do 7 ao 22 de marzo, ambos os dous incluídos.

Programa Vigo en Inglés

O Concello de Vigo convoca un ano máis o programa Vigo en Inglés. O prazo para a presentación de solicitudes comeza o luns 21 de xaneiro e remata o venres 1 de febreiro.

Poderán solicitalo todas as persoas que cursen 3º de ESO nun centro educativo da cidade, teñan aprobadas todas as materias de 2º de ESO e unha nota final de inglés mínima de 7 (en 2º de ESO).

Máis información www.vigoeningles.org