Proxecto "12.000 libros baixo dos mares"

Do 19 de febreiro ao 9 de marzo estase a desenvolver o proxecto de biblioteca ambulante "12.000 libros baixo dos mares", coordinado polo profesor Rodrigo Pérez Pintos, conmemorando o 150 aniversario da chegada do Nautilus á Ría de Vigo.

Organización ESO e Bacharelato. Cadros aclaratorios

Publicamos os cadros explicativos da organización dos estudos de ESO e Bacharelato presentados nas reunións do pasado xoves 8 de febreiro.

Axudas para a realización de actividades de formación en línguas estranxeiras no ano 2018

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 1.400 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 8 de febreiro e remata o día 7 de marzo

Reunións informativas xoves 8 de febreiro

Durante a primeira quincena do mes de febreiro o alumnado debe cumplimentar unha prematrícula para o curso 2018/2019. Para orientar tanto ao alumnado como ás familias no que respecta a itinerarios, materias e modalidades, celebrarase unha reunión informativa para aqueles que o desexen o xoves 8 de febreiro no paraninfo do instituto:

Portas abertas actividade Robótica

Infórmase que o vindeiro Mércores, 31 de Xaneiro, entre as 18:00 e as 18:30 horas, haberá unha xornada de portas abertas da actividade de ROBÓTICA, para todos aqueles que esteades interesados en coñecer o que fan os alumnos que asisten a ela.

ANPA

Probas libres da ESO

Xa saiu publicada no DOG a resolución que convoca as probas libres para a obtención do título de graduado en ESO.

Convocatoria de maio

Prazo de matrícula: Do 12 ao 23 de marzo de 2018, ambolos dous incluídos.

Letras: da M a Z, ambalas dúas incluídas.

Data do exame: Venres 25 de maio.

Calendario de avaliación do 1º cuadrimestre da ESA

Último día de clases: Venres 2 de febreiro

Exames finais: Luns 5 e Martes 6 de febreiro (ver horario adxunto)

Entrega de notas: Xoves 8 de febreiro, 18:30 horas

Comezo de clases: Xoves 15 de febreiro, co horario establecido no 1º cuadrimestre

Está aberto o plazo de matrícula do 2º cuadrimestre para alumnado novo.

Campaña de recollida de alimentos. Nadal 2017

Xuntamos documento con información sobre a campaña protagonizada polo grupo de 3º ESO-B.

Exames de pendentes

Publicamos as datas dos exames parciais e finais das materias pendentes.

Ante calquera dúbida, preguntade aos xefes/as de departamento.

Día do Ensino

Lémbrase a todas as familias que o vindeiro xoves 7 de decembro foi elexido este curso pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria como Día do Ensino, polo que NON haberá clase.

Reanudaremos as actividades lectivas o luns día 11.

Feliz ponte a todos/as!