Corrección de erros no calendario de exames de pendentes

Atención!

Corrección de erros no calendario de exames de pendentes. Concretamente os días e horas de Matemáticas

Xúntase o calendario corrixido.

Bonificacións no carné de conducir

Acordo Ampa-Autoescola Coya. Beneficios para socios Ampa e alumnos en xeral do instituto.

• socios: matricula e unha práctica gratis.
  • non socios: una clase teórica e unha práctica gratis.

A Ampa entregará os socios interesados un escrito certificando a sua pertenza a asociación. Mais información na autoescola Coya.

Vacacións de Nadal

Informamos ás familias do noso alumnado que as vacacións de nadal comezan o 22 de decembro e rematan o 8 de xaneiro, ambos os dous incluídos, e que o día 21 os titores e titoras entregarán os boletíns de notas ao alumnado (agás ao de 2º de bacharelato que xa se lles entregou o 30 de novembro), que deberán devolver asinados aos titores e titoras á volta das vacacións. Os pais, nais ou titores legais que teñan instalada a aplicación Abalar Móbil xa as poden consultar desde agora.

Información ás familias ante a aparición de casos de pediculose

Ante a detección de casos de pediculose (piollos) en alumnos do centro rogamos se extreme o coidado e se tomen as medidas e tratamentos oportunos para a súa erradicación.

Co obxectivo de evitar a propagación entre o alumnado solicitamos a súa sensibilidade e colaboración á hora de actuar para intentar que os nosos nenos estean nas mellores condicións de saúde e benestar.

A dirección

Exames de pendentes

Xúntase calendario de exames de pendentes da ESO e de Bacharelato.

Charla sobre ciberseguridade no MARCO

Charla sobre Ciberseguridade, recital de poemas con música electrónica, e proxección de vídeos.

O martes 15 de novembro, ás 19:30 no Museo MARCO (rúa do Príncipe, 54).

Entrada libre ata completar aforamento.

Charla para pais e nais sorbe acoso escolar

O mércores 9 de novembro ás 19:30 horas no paraninfo do instituto terá lugar unha charla dirixida aos pais/nais/titores legais do noso alumnado sobre acoso escolar.

Calendario para a celebración de eleccións. Consello Escolar 2016

Xúntase o calendario para a celebración de eleccións ao Consello Escolar (ano 2016).

Cursos complementarios de idiomas organizados pola Asociación de alumnado da E.O.I. de Vigo

Achegase información sobre os cursos complementarios de idiomas organizados pola Asociación de alumnado da  E.O.I. de Vigo.

Calendario escolar 2016/2017

Calendario dos centros docentes sostidos con fondos públicos en Galicia para o curso 2016/2017

O luns 31 de outubro de 2016 é non lectivo por estar declarado pola Consellería de Educación como o Día do Ensino.

No IES Santa Irene, no curso 2016/2017, tamén é día non lectivo o 27 de marzo de 2017.