6ª convocatoria de Bolsas de Eurolingua para Irlanda

O portal Xuventude.net da Consellería de Política Social recolle esta convocatoria realizada por unha empresa privada que ofrece un curso gratuíto de inglés en Irlanda de dúas semanas de duración este verán. Non podemos descartar que a convocatoria teña fins publicitarios comerciais. A publicación de Xuventude.net di asi:

Listaxe provisional de admitidos nas Probas Libres ESO - convocatoria Maio 2018

Publicamos a listaxe provisional de admitidos e excluidos nas probas libres da ESO para a convocatoria de maio 2018, así como o prazo de reclamación e data e lugar do exame.

Viaxes didácticas a Londres e Delta do Ebro

Do 16 ao 20 de abril, alumnado de 1º de bacharelato realizará unha visita didáctica á cidade de Londres, acompañado de tres profesores/as do centro.

O alumnado de 4º de ESO realizará a súa excursión de final de etapa ao Delta do Ebro, os días 16 a 21 de abril, acompañados de tres profesoras.

Lémbrase ás familias que a asistencia a clase do alumnado que non participa nas viaxes é obrigatoria.

Publicadas as listaxes das "Axudasle" convocadas polo Servizo de Ordenación, Innovación e Orientación Educativa

En cumprimento do disposto no artigo 16.1 da Orde do 22 de xaneiro de 2018 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en línguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 7/02/2018) publícanse as seguintes listaxes:

Aviso: cafetería pechada

Por motivos alleos ao centro, o martes 3 de abril a cafetería do instituto permanecerá pechada, reanudándose o servizo o mércores día 4.

Sentimos as molestias que este peche poida ocasionar.

Convocatoria Premios Extraordinarios de Bacharelato 2017/2018

Poderá presentarse calquer alumna ou alumno que finalice os estudos de bacharelato no curso 2017-2018 nun centro docente da Comunidade Autónoma de Galicia e sexa proposto para título na convocatoria ordinaria do dito curso. Para poder optar a estos premios, a nota media do bacharelato terá que ser igual ou superior a 8,75.

O prazo para solicitalo será dun mes contado a partir do día 2 de maio de 2018.

Convocado o programa Vigo en Inglés 2018

Publicadas as bases para solicitar prazas no programa municipal de inmersión lingüísitica "Vigo en Inglés - 2018", dirixido ao alumnado de 3º de ESO de centros educativos do Concello de Vigo sostidos con fondos públicos.

O plazo de presentación de solicitudes é do luns 12 ao venres 23 de marzo , ambos os dous incluidos. As solicitudes, xunto coa documentación requerida, deberá presentarse no Rexistro Xeral do Concello de Vigo (Praza do Rei nº 1, 36202).

Toda a información actualizada pode atoparse na web www.vigoeningles.org

Visita á biblioteca ambulante 12.000 libros baixo dos mares

O venres día 2 de marzo e o sábado día 3, o centro permanecerá aberto e poderase visitar a "Biblioteca ambulante 12.000 libros baixo dos mares", que conmemora os 150 anos da visita do Nautilus á Ría de Vigo.

Horario venres: De 18:00 a 21:00 horas            Horario sábado: De 10:30 a 13:30 horas

Admisión de novo alumnado para o curso 2018-19

O día 1 de marzo comeza o prazo para a presentación de solicitudes de admisión para o próximo curso. O prazo remata o día 20 de marzo.

Nos documentos adxuntos pódese atopar toda a información e documentación relativa ao proceso (lexislación, calendario, impresos...)

Proxecto "12.000 libros baixo dos mares"

Do 19 de febreiro ao 9 de marzo estase a desenvolver o proxecto de biblioteca ambulante "12.000 libros baixo dos mares", coordinado polo profesor Rodrigo Pérez Pintos, conmemorando o 150 aniversario da chegada do Nautilus á Ría de Vigo.