Convocatoria de premios extraordinarios da ESO

O día 24 de xullo, publicouse no DOG a Orde do 13 de xullo de 2020 pola que se convocan os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2019/20.

Pode acceder á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal, introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311D.

Prazo de presentación: ABERTO

27/07/2020 - 21/08/2020

Convocados os Premios extraordinarios de Bacharelato

Hoxe 22 de xullo publícase no Diario Oficial de Galicia a convocatoria dos premios extraordinarios de bacharelato do curso 2019/2020.

Poderá obtar a eles o alumnado que finalice os estudos de bacharelato no curso 2019/2020 cunha nota media na etapa igual ou superior a 8,75.

O prazo para solicitalo remata o 24 de agosto.

Listaxes provisionais persoas matriculadas nas Probas Libres ESO

Publicadas no taboleiro do instituto as listaxes provisionais de persoas matriculadas nas probas libres de ESO, convocatoria de setembro.

O prazo para reclamacións é de tres días.

Información importante para a preinscripción na Universidade na aplicación Nerta

Na páxina web de futuros estudantes da Universidade de A Coruña podedes consultar toda a información relativa ás ABAU, á preinscripción e á aplicación NERTA:

Calendario de probas extraordinarias setembro 2019/20 ESO, 1º e 2º de Bacharelato diúrno e adultos

Xúntase o calendario de exames de setembro de 2020 para ESO, ESA, 1º e 2º de bacharelato, diúrno e adultos, así como o de entrega de notas e revisión de exames. Os exames serán presenciais salvo instrucións das autoridades sanitarias e educativas.

O alumnado acudirá aos exames provisto do seu DNI.

Aqueles alumnos/as que teñan libros do fondo solidario teñen que devolvelos ao rematar os exames. Se non os devolven deben saber que ningún membro da unidade familiar poderá disfrutar do fondo en vindeiros cursos.

Listaxes provisionais do Fondo Solidario de Libros de Texto

Xa se poden consultar no taboleiro do instituto as listaxes provisionais do Fondo Solidario de Libros de Texto.

Igualmente, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.

O prazo para reclamacións é de dous días hábiles a partir do día seguinte á súa publicación, é dicir, o luns 13 e o martes 14 de xullo.

Alumno de 2º de bacharelato en cuarentena, negativo na proba

Poñemos en comunicación das familias e alumnado de 2º de bacharelato que un alumno do IES Santa Irene atópase en cuarentena desde hoxe mércores a primeira hora da tarde, tras dar positivo en COVID19 un familiar non convivinte co que o alumno non tivo contacto directo. Os resultados das probas que lle foron realizadas a toda a familia coñeceranse nas vindeiras 24 horas: NEGATIVO (confirmado o xoves ás 8:30 horas).

O alumno, que estaba realizando as probas ABAU, non puido presentarse aos exames da parte voluntaria por mor da cuarentena.

Lugar de celebración ABAU xullo 2020

O alumnado do IES Santa Irene (diurno e adultos) realizará os exames das ABAU no FRONTÓN do pavillón municipal das Travesas, agás o alumnado con NNEE que os realizará no IES San Tomé do Freixeiro. Non esquezades levar DNI, resgardo da matrícula e xustificante de pago.

A entrada será pola rúa Cesáreo González, entre 9:00 e 9:20 horas.

Nos documentos adxuntos podedes ver un plano de situación e ler tamén información referente ás medidas específicas derivadas da COVID-19.

Datas e horarios de matrícula Xullo 2020

As datas para a formalización da matrícula serán as seguintes, en horario de 9:00 a 14:00 horas

DIURNO
- Alumnado de 1º de ESO: mércores 1 de xullo
Alumnado de 2º de ESO: xoves 2 de xullo
Alumnado de 3º e 4º de ESO: venres 3 de xullo
Alumnado de 1º de bacharelato: luns 6 de xullo
- Alumnado de 2º de bacharelato: martes 7 de xullo

ADULTOS
- Do 1 ao 10 de xullo

Listaxes definitivas de persoas admitidas para o curso 2020/2021

Xa están publicadas no taboleiro do instituto as listaxes definitivas de admisión.

Dado que o mércores 24 é festivo, poderanse consultar a partires do xoves 25 de xuño, en horario de 9 a 14 horas.