Días festivos do centro

Comúnicase a toda a comunidade educativa que os días escollidos polo centro como non lectivos para este curso son o venres 13 de outubro e o venres 18 de maio.

Polo tanto, téñase en conta que este venres 13 de outubro non hai clase.

Fondo Solidario de libros de texto. Listaxe definitivo

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Podedes consultar a lista de libros que se concederon a través don Fondo Solidario de Libros de Texto. Darémosvos os libros tan pronto como sexa posible. Poñerémonos en contacto cos vosos pais a través dunha circular. A recollida de libros será en horario de tarde e tendes que vir acompañados dos vosos pais.

Bacharelato adultos

A presentación e inicio de curso de 1º e 2º de bacharelato de adultos será:

• Día: LUNS 18
  • Hora: 18.30 h

Aviso ao alumnado de ESA III e ESA IV (adultos)

O alumnado matriculado na ESA III e ESA IV de adultos terá a presentación e comezo do curso:

• Día: LUNS 25
  • Hora: 18.30 h.

Publicadas as cualificacións provisionais das probas libres da ESO

Con data 13/09/2017 saen publicadas as cualificacións provisionais das probas libres da ESO.

Pódense consultar na páxina www.edu.xunta.es

O prazo de reclamacións será do 13 ao 19 de setembro, ámbolos dous incluídos.

Probas ABAU

Os horarios de celebración das probas ABAU - convocatoria extraordinaria de setembro 2017- e toda a información actualizada podedes atopalos en www.ciug.gal

Nesta páxina, buscade ABAU e "Horario das probas", "Comisións delegadas"...

Ao alumnado de Sta. Irene lle corresponde a Comisión Delegada nº 22 , con sede na Fac. de CC Xurídicas e do Traballo (Vigo).

Campus As Lagoas, s/n. Marcosende. Telef. 986.814.010

Moita sorte a todos e a todas!

Matrícula setembro 2017

A matrícula de diúrno e adultos organizarase como segue:

Diúrno: 1º e 2º de bacharelato e ESO

• 7 e 8 de setembro

Adultos bacharelato

• Ata o 15 de setembro (preferentemente antes do 10)

Adultos ESA

• Ata o 22 de setembro

Calendario de setembro

Xúntase o calendario de exames de setembro actualizado, xunto co de reclamacións, entrega de notas e inicio de curso.

É importante que todo o alumnado acuda aos exames provisto do seu DNI.

AVISO. Os alumnos e alumnas que teñan libros do fondo solidario da Xunta de Galicia teñen que devolvelos o día de entrega de notas. Se non o fan, non poderán recibir o boletín de cualificacións nin disfrutar do fondo en vindeiros cursos ningún membro da unidade familiar.

Novas becas do MECD para bacharelato

Publicouse a convocatoria para solicitar becas para bacharelato do Ministerio de Educación. Cultura e Deporte.

A ligazón é a seguinte:

Listaxe definitiva de admitidos/as ás Probas Libres de ESO - Setembro 2017

• DATA de exame: 7 de setembro de 2017
  • HORA de presentación: 8,00 h.
  • LUGAR de presentación: IES República Oriental do Uruguai. Rúa Coutadas, 54, 36207 Vigo