Admisión de novo alumnado para o curso 2017-18

O prazo de presentación de solicitudes de admisión é do 1 ao 20 de marzo.

Xúntase a documentación relativa ao proceso (lexislación, calendario, impresos, zonas de influencia e listaxes)

Nova normativa sobre o uso do móbil e aparatos electrónicos no IES Santa Irene

Os móbiles e aparatos electrónicos estanse a converter nun elemento de comunicación e traballo imprescindible na sociedade e ofrecen múltiples posibilidades a todos os membros da comunidade educativa, ao mesmo tempo que xeran problemas derivados do seu mal uso. Ante a problemática xurdida nos centros a propia Xunta de Galicia no seu artigo 19.4 do Decreto 8/2015 estableceu a súa prohibición nos períodos lectivos.

Instrucións sobre a prematrícula

Xúntase a seguinte documentación:

• Presentacións con instrucións sobre a prematrícula
  • Impresos para prematrícula
  • Decretos do currículo (DOG)
  • Instrucións sobre o acceso á universidade (BOE)

Probas libres para a obtención do título de graduado en ESO

Xa saiu publicada no DOG a resolución que convoca as probas libres para a obtención do título de graduado en ESO.

Reunións informativas do xoves 9 de febreiro

1. Reunións informativas

Con motivo da promoción de curso dos seus fillos e fillas, as materias a cursar nos niveis 3º e 4º da ESO, así coma 1º e 2º de Bacharelato sofre cambios respecto ao curso anterior.

Ante esta situación e o posible descoñecemento dos itinerarios, materias e modalidades a elixir polo alumnado, consideramos conveniente informar de todas as opcións posibles de matrícula cara o vindeiro curso, tanto ao alumnado como aos pais, nais e titores ou titoras legais do mesmo.

Calendario de avaliación do 1º cuadrimestre da E.S.A.

Último día de clases: 3 de febreiro. Exames finais:

Luns 6 de febreiro Martes 7 de febreiro
18:30 - Científico Tecnolóxico 18:30 - Lingua inglesa
20:15 - Sociedade 20:15 - Galego/Castelán

Entrega de notas: Venres 10 de febreiro ás 18:00 h.

Comezo das clases 2º cuadrimestre:

Luns 13 de febreiro, co horario establecido no primeiro cuadrimestre.

Está aberto o prazo de matrícula do 2º cuadrimestre para alumnado novo.

Corrección de erros no calendario de exames de pendentes

Atención!

Corrección de erros no calendario de exames de pendentes. Concretamente os días e horas de Matemáticas

Xúntase o calendario corrixido.

Bonificacións no carné de conducir

Acordo Ampa-Autoescola Coya. Beneficios para socios Ampa e alumnos en xeral do instituto.

• socios: matricula e unha práctica gratis.
  • non socios: una clase teórica e unha práctica gratis.

A Ampa entregará os socios interesados un escrito certificando a sua pertenza a asociación. Mais información na autoescola Coya.

Vacacións de Nadal

Informamos ás familias do noso alumnado que as vacacións de nadal comezan o 22 de decembro e rematan o 8 de xaneiro, ambos os dous incluídos, e que o día 21 os titores e titoras entregarán os boletíns de notas ao alumnado (agás ao de 2º de bacharelato que xa se lles entregou o 30 de novembro), que deberán devolver asinados aos titores e titoras á volta das vacacións. Os pais, nais ou titores legais que teñan instalada a aplicación Abalar Móbil xa as poden consultar desde agora.

Información ás familias ante a aparición de casos de pediculose

Ante a detección de casos de pediculose (piollos) en alumnos do centro rogamos se extreme o coidado e se tomen as medidas e tratamentos oportunos para a súa erradicación.

Co obxectivo de evitar a propagación entre o alumnado solicitamos a súa sensibilidade e colaboración á hora de actuar para intentar que os nosos nenos estean nas mellores condicións de saúde e benestar.

A dirección