Información ás familias ante a aparición de casos de pediculose

Ante a detección de casos de pediculose (piollos) en alumnos do centro rogamos se extreme o coidado e se tomen as medidas e tratamentos oportunos para a súa erradicación.

Co obxectivo de evitar a propagación entre o alumnado solicitamos a súa sensibilidade e colaboración á hora de actuar para intentar que os nosos nenos estean nas mellores condicións de saúde e benestar.

A dirección

Exames de pendentes

Xúntase calendario de exames de pendentes da ESO e de Bacharelato.

Charla sobre ciberseguridade no MARCO

Charla sobre Ciberseguridade, recital de poemas con música electrónica, e proxección de vídeos.

O martes 15 de novembro, ás 19:30 no Museo MARCO (rúa do Príncipe, 54).

Entrada libre ata completar aforamento.

Charla para pais e nais sorbe acoso escolar

O mércores 9 de novembro ás 19:30 horas no paraninfo do instituto terá lugar unha charla dirixida aos pais/nais/titores legais do noso alumnado sobre acoso escolar.

Calendario para a celebración de eleccións. Consello Escolar 2016

Xúntase o calendario para a celebración de eleccións ao Consello Escolar (ano 2016).

Cursos complementarios de idiomas organizados pola Asociación de alumnado da E.O.I. de Vigo

Achegase información sobre os cursos complementarios de idiomas organizados pola Asociación de alumnado da  E.O.I. de Vigo.

Calendario escolar 2016/2017

Calendario dos centros docentes sostidos con fondos públicos en Galicia para o curso 2016/2017

O luns 31 de outubro de 2016 é non lectivo por estar declarado pola Consellería de Educación como o Día do Ensino.

No IES Santa Irene, no curso 2016/2017, tamén é día non lectivo o 27 de marzo de 2017.

Eleccións para a renovación do Consello Escolar. Constitución da xunta electoral

O xoves 27 de outubro ás 11 horas no despacho de dirección terá lugar o sorteo público para a designación dos membros da xunta electoral.

Nota da dirección ante a xornada de folga de alumnos do día 26 de outubro

A dirección do IES Santa Irene quere informar ás familias do alumnado que, segundo as instruccións que proporcionou a Inspección no seu día, ante unha convocatoria de folga os estudantes a partir de 3º de ESO deciden por si mesmos se a secundan ou non, acolléndose ao seu dereito de reunión coletiva.

En ese caso as faltas do día considéranse xustificadas, non computando a efectos de sancións nin de perda de avaliación continua.

Abalar Móbil

Está dispoñible a aplicación Abalar Móbil, que permite ás familias coñecer as incidencias do curso dos seus fillos. Pódense consultar faltas asistencia, notas, etc.

Xúntase infomración sobre a aplicación publicada pola Consellería de Educación.