Información ABAU 2019

Nesta presentación tedes toda a información sobre as probas ABAU de xuño e xullo de 2019.

Premios extraordinarios de Bacharelato

O día 11 de abril, publicouse no DOG a Orde do 28 de marzo de 2019 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2018/19.

Poderá optar ao premio extraordinario de bacharelato o alumnado que obtivera unha nota media de bacharelato igual ou superior a 8,75 e cumpra os requisitos recollidos na convocatoria.

O prazo de presentación comezou o pasado día 29 de abril e remata o 28 de maio de 2019.

Publicada a convocatoria de Fondo Solidario de libros de Texto

O día 20 de maio de 2019 sae publicada no DOG a Orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Calendario fin de curso 2º de bacharelato. Convocatoria Ordinaria e Extraordinaria

Xúntase o calendario de final de curso 2018/19 para 2º de bacharelato, convovatoria ordinaria e extraordinaria. Inclúe datas de exames e entrega de notas, prazos de reclamacións e de matrícula para as ABAU e outras novas importantes.

O horario de exames da convocatoria extraordinaria publicarase unha vez rematada a convocatoria ordinaria.

Listaxes provisionais "Axudasle"

No enlace pódense consultar as listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente para participar nas actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019 convocadas pola Consellería de Educación.

Ábrese un prazo de 10 días naturais para que os/as solicitantes que así o desexen, formulen reclamacións e, no seu caso, remitan a documentación refirida no estado "14. Requirimentos pendentes".

Axudasle

Lugar e data de realización probas libres ESO

No arquivo adxunto pódese atopar toda a información relativa ao lugar e data de celebración das probas libres de ESO, que serán o día 24 de maio ás 9:00 horas, no IES República Oriental do Uruguai.

Listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2019-2020

Publicamos as listaxes definitivas de persoas admitidas para o vindeiro curso 2019-2020. Non hai listaxe de 2º ESO porque non hai vacantes nese curso.

No mes de xuño publicaranse as datas de matrícula.

Viaxe Illas Cíes

VIAXE ÁS ILLAS CÍES

Ven ás Illas Cíes o sábado 15 de xuño de 2019 (sábado) con saída dende o porto de Vigo ás 10:45 horas e saída dende as Illas Cíes no barco das 19:15.

Para aqueles que queiran realizar unha ruta guiada pola illa, disporemos dun guía exclusivo para o noso grupo.

As tarifas son as seguintes:

Novas de AbalarMóbil

A aplicación abalarMobil incorpora unha nova funcionalidade: a mensaxería. A través de ese novo servizo, os responsables do alumnado poderán comunicarse co profesorado a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Esta nova sección está dispoñible a partir da version 1.3.0 da aplicación móbil tanto para dispositivos Android como iOS. Poden consultar o Manual no arquivo adxunto.

Publicadas axudas para a realización de actividades de formación en STEM e STEMweek ano 2019

A consellería de Educación convoca axudas para a realización das actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2019 para alumnado de centros públicos. O prazo para a presentación de solicitudes remata o 30 de maio de 2019.

As axudas están destinadas a alumnado de 3º e 4º de ESO que teñan todas as materias superadas e unha puntuación mínima de 6 na materia de inglés no curso 2017/2018.

As quendas serán do 25 ao 31 de agosto e do 1 o 7 de setembro. Para máis información, STEMweek