Exames de pendentes

Publicamos as datas dos exames parciais e finais das materias pendentes.

Ante calquera dúbida, preguntade aos xefes/as de departamento.

Día do Ensino

Lémbrase a todas as familias que o vindeiro xoves 7 de decembro foi elexido este curso pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria como Día do Ensino, polo que NON haberá clase.

Reanudaremos as actividades lectivas o luns día 11.

Feliz ponte a todos/as!

A Hora de Ler

Comezamos o día 8 de Novembro a Hora de Ler.

Trátase dun programa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para o fomento da lectura nos centros educativos de Galicia.

A Convocatoria e o calendario nos arquivos adxuntos.

Horario de titorías para o curso 17/18

No documento que aparece mais abaixo pódense consultar as horas de atención a pais/nais/titores legais dos titores/as de cada curso.

Para concertar unha cita o xeito habitual é a través do alumno/a ou mediante chamada teléfonica ao centro, solicitando a cita con unha semana de antelación para que o titor/a poda recoller información do resto de profesorado.

Acto de presentación do curso 17/18

Nos vindeiros días, celebraranse no paraninfo do instituto as reunión coas familias do noso alumnado ás que asistirán o equipo directivo, o departamento de orientación e os titores/s de cada grupo. Esperamos contar coa súa asistencia.

Os días e horas previstos son:

1º ESO: mércores 25 de outubro, ás 19:00 horas

2º ESO: mércores 25 de outubro, ás 19:30 horas

3º ESO:xoves 26 de outubro, ás 19:30 horas

4º ESO: xoves 26 de outubro, as 20:00 horas

1º BACHARELATO: luns 30 de outubro, ás 19:00 horas

2º BACHARELATO: luns 30 de outubro, ás 19:30 horas

Días festivos do centro

Comúnicase a toda a comunidade educativa que os días escollidos polo centro como non lectivos para este curso son o venres 13 de outubro e o venres 18 de maio.

Polo tanto, téñase en conta que este venres 13 de outubro non hai clase.

Fondo Solidario de libros de texto. Listaxe definitivo

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Podedes consultar a lista de libros que se concederon a través don Fondo Solidario de Libros de Texto. Darémosvos os libros tan pronto como sexa posible. Poñerémonos en contacto cos vosos pais a través dunha circular. A recollida de libros será en horario de tarde e tendes que vir acompañados dos vosos pais.

Bacharelato adultos

A presentación e inicio de curso de 1º e 2º de bacharelato de adultos será:

• Día: LUNS 18
  • Hora: 18.30 h

Aviso ao alumnado de ESA III e ESA IV (adultos)

O alumnado matriculado na ESA III e ESA IV de adultos terá a presentación e comezo do curso:

• Día: LUNS 25
  • Hora: 18.30 h.

Publicadas as cualificacións provisionais das probas libres da ESO

Con data 13/09/2017 saen publicadas as cualificacións provisionais das probas libres da ESO.

Pódense consultar na páxina www.edu.xunta.es

O prazo de reclamacións será do 13 ao 19 de setembro, ámbolos dous incluídos.