Probas libres ESO xuño 2017 - Listaxe definitiva de admitidos

Xúntase listaxe definitiva de admitidos ás probas libres da ESO na súa convocatoria de xuño de 2017.

Admisión de novo alumnado para o curso 2017-18 - Listaxes provisionais

Xúntanse listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. O prazo de reclamación en caso de desacordo coa puntuación outorgada é de cinco días hábiles a partir de hoxe, sempre en horario de atención ao público en secretaría.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2017. Nota informativa do 21 de abril.

NOTA INFORMATIVA DO 21 DE ABRIL

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, faise pública a relación das listaxes detalladas a continuación e ábrese un prazo de 10 días naturais para emendar erros, falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias.

Toda a infomración pódese consultar en: https://www.edu.xunta.es/axudasle

Probas libres ESO xuño 2017 - Listaxe provisional de admitidos

Xúntase listaxe provisional de admitidos nas probas libres para a obtención do graduado en ESO, na convocatoria de xuño de 2017.

Vacacións de Semana Santa

Hoxe ao rematar as clases comezan as vacacións de Semana Santa. As clases reanudaranse co horario normal o vindeiro martes 18 de abril.

Durante as vacacións as oficinas abrirán de 10:00 a 12:00 horas os días 10, 11 e 12 de abril.

Admisión de novo alumnado para o curso 2017-18 - Acalaracións sobre o baremo

Xúntase documento coas instrucións da Consellería para baremar a renda per cápita no proceso de admisiṕon de novo alumnado para o curso 2017-18.

Día festivo de centro

Lembramos á comunidade educativa que o vindeiro luns 27 de marzo non hai clase, por ser o festivo escollido polo centro para o presente curso.

Admisión de novo alumnado para o curso 2017-18 - Entrega de documentación

Ante a necesidade de baremar por haber máis solicitudes que prazas, e tal como indica a orde, deberán entregar documentación acreditativa do baremo todos solicitantes de praza no IES Santa Irene, agás os de 2º de bacharelato de Ciencias. O prazo remata o 6 de abril.

Campus científicos de verán

Veñen de convocarse os Campus científicos de verán para alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato.

Toda a información está en https://www.campuscientificos.es/

Nota da dirección ante a convocatoria de folga do 9 de marzo

Ante a convocatoria de folga do 9 de marzo informamos que é posible que algunhas clases non se poidan impartir con normalidade. En calquera caso o alumnado estará custodiado no centro coma calquera outro día.

En canto ao alumnado lembramos que so está recoñecido o dereirto de reunión a partir de 3º de ESO, e os alumnos que acudan ao centro deberán permanecer no mesmo ata as 14:25 horas