Actualización o Plan de Adaptación da Situación COVID no IES Santa Irene

No documento adxunto poderase consultar as medidas preventivas, colectivas e individuais adoptadas no IES para lograr un centro seguro e reducir, na medida das nosas posibilidades, o risco de contaxio da COVID19.

É un documento en permanente revisión, e será modificado en función das instrucións que recibamos das autoridades educativas e sanitarias, así como da experiencia que vaiamos tendo na súa aplicación diaria.

Publicación das listaxes de candidatos electos do consello escolar

Hoxe foron publicados no taboleiro da entrada do instituto os resultados das eleccións do consello escolar 2021.

Programa educativo municipal: Vigo en Inglés

Ata o 21 de decembro está aberto o prazo de solicitude de becas de inmersión en lingua inglesa para alumnado de 3º e 4º da ESO. Máis información no documento adxunto.

Vigo en Inglés

Adxuntamos enlace para información sobre o programa do concello "Vigo en inglés". O prazo remata o día 21 de decembro 2021.

Xornadas de acollida curso 2021-2022

O vindeiro xoves 25 de novembro realizaremos no IES Santa Irene ás 18:10 horas a xornada de acollida para os representantes legais do alumnado de 1º curso da ESO onde serán tratados aspectos xeráis relacionados co funcionamento do centro e o presente ano escolar.

Elección dos representantes de nais, pais ou titores/as legais do alumando ao Consello Escolar

De acordo coa Convocatoria do día oito deste mes de novembro, o próximo día 25, en horario de 19:20 a 22:10 horas, celebrase neste centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores/as legais do alumnado no Consello Escolar do IES. Para participar na referida votación, tal como se sinalaba na citada convocatoria, procederase da seguinte forma:

1º.-Quen pode votar.

Charla: ameazas na rede

Adxúntase información dunha interesante charla (de balde) sobre un tema de actualidade para a xuventude.

Carné xove e Xente nova

Adxúntanse ligazóns para información, obtención e activación do carné xove e tarxeta xente nova da Xunta  considerando que poden ser beneficiosas para o alumnado polos seus descontos e bonificacións.

Aberto o prazo de admisión de candidatos ao Consello Escolar

Informamos que o prazo de admisión de candidaturas dos diferentes sectores está aberto ata as 14 horas do día 16 de novembro de 2021.

Tamén informamos que os censos para os titores legais e alumnado están dispoñibles no taboleiro da entrada do instituto. Recordamos que o prazo de reclamacións aos censos remata as 14:00 do 15 de novembro de 2021.

Adxuntamos os documentos para presentar na secretaría do centro para os sectores de titores legais e alumnado.

Curso AUGA SALGADA

O mar, fonte de vida e porta aberta ao mundo, atesoura unha grande riqueza lingüística e cultural que é de todas e de todos, de aí a importancia de dala a coñecer e facilitar o acceso a ela.
Neste curso achegarémonos ao coñecemento da lingua galega a través dun percorrido pola historia da nosa cidade e do seu desenvolvemento ao longo dos séculos, só explicable pola nosa relación ancestral co medio mariño.