Benvid@s ao IES Santa Irene

Sexan vostedes benvid@s ao noso centro: O IES Santa Irene.

Certificado de competencias dixitais do alumnado 4º ESO

Está dispoñible o informe AL910-Certif.Comp.dixitais para obter o Certificado de competencias dixitais do alumnado de 4º da ESO. Este informe pode obtelo o alumnado maior de idade ou as persoas responsables a través de abalarMóbil e abalarWeb.

Admisión FP básica. Adxudicación de prazas. Curso 2024-2025

Os centros nos que estea asignada a praza poñeranse en contacto co alumnado para confirmar a matrícula e solicitarlles a documentación que proceda.

Lista definitiva de solicitudes admitidas - FondoLibros 2024-2025

Publicada no taboleiro de anuncios do centro a lista definitiva de solicitudes admitidas do fondo de libros para o curso 2024-2025.

As persoas interesadas poderán solicitar, na secretaría do centro, o vale de material.

Lista provisional de solicitudes admitidas - FondoLibros 2024-2025

Publicada no taboleiro de anuncios do centro a lista provisional de solicitudes admitidas do fondo de libros para o curso 2024-2025.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días hábiles seguintes (luns e martes, días 15 e 16 de xullo de 2024) ao da publicación da lista provisional.

Premios ao esforzo persoal e a superación persoal ESO 2023-2024

O pasado 28 de xuño, publicouse no DOG a ORDE do 19 de xuño de 2024 pola que se convocan os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2023-2024 (código de procedemento ED311E).

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes: comezará o día 19 de agosto de 2024 e rematará o día 18 de setembro de 2024.

Pode acceder á información desta convocatoria na aplicación informática PremiosEdu (https://www.edu.xunta.gal/premiosedu/), no Portal educativo (https://www.edu.xunta.gal/portal/) e na Sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal) introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311E.

Lémbrase que se as persoas solicitantes son menores de idade, sempre teñen que presentar a súa solicitude por medio dunha persoa representante.

Achégase unha folla informativa sobre a convocatoria, que deberán distribuír ao alumnado susceptible de ser candidato a estes premios.

O alumnado que desexe presentarse a dita convocatoria deberá informar ao centro educativo no momento de facer a solicitude.

Listaxe de libros de texto para o curso 2024-25

O listado de libros de texto para o curso 2024-25 está dispoñible premendo no seguinte enlace:

Libros de texto 2024-25

Presentacións_Xornadas de orientación

Adxúntanse as presentacións empregadas nas xornadas de orientación para o alumnado de 3º ESO, 4º ESO e 1º Bacharelato.

Resultados ABAU 2024

Parabéns a todo o alumnado polos excelentes resultados obtidos nas probas ABAU 2024

Datas matrícula ordinaria ESA (Educación Secundaria Adultos) e Bacharelato adultos

Adxuntamos información: Requisitos Idade (PREMA AQUÍ): Artigo 3