Programa Vigo en Inglés

O Concello de Vigo convoca un ano máis o programa Vigo en Inglés. O prazo para a presentación de solicitudes comeza o luns 21 de xaneiro e remata o venres 1 de febreiro.

Poderán solicitalo todas as persoas que cursen 3º de ESO nun centro educativo da cidade, teñan aprobadas todas as materias de 2º de ESO e unha nota final de inglés mínima de 7 (en 2º de ESO).

Máis información www.vigoeningles.org

Fin do primeiro cuatrimestre da ESA. Aberto plazo matrícula

O venres 8 de febreiro finalizan as clases do primeiro cuatrimestre da Educación Secundaria de Adultos. Xa está aberto o plazo de matrícula para o segundo cuatrimestre.

As datas dos exames son:
Módulo científico: Luns 11 de febreiro, de 18:30 a 20:00 horas
Ámbito social: Luns 11 de febreiro, de 20:15 a 21:45 horas
Módulo Comunicación ESA III-A: Martes 12 de febreiro, de 18:30 a 20:00 horas
Módulo Comunicación ESA III-B e ESA IV: Martes 12 de febreiro, de 20:15 a 21:45 horas

Xornadas de prevención de drogodependencias para 3º de ESO

Durante a semana do 14 ao 18 de xaneiro o alumnado de 3º de ESO asistirá a varias sesións dun programa para prevención de drogodependencias, organizado por Vicedirección e o departamento de Orientación e impartido por persoas expertas do Concello de Vigo.

2 de novembro, Día non Lectivo

Comunícase a todas as familias que o vindeiro venres 2 de novembro foi elexido polo IES Sta. Irene como día non lectivo. Polo tanto, non haberá clase nin xoves (festividade de todos os santos) nin venres.

Vémonos de volta o luns 5 de novembro. Feliz ponte a todos/as!

Becas fundación Amancio Ortega

Está aberto ata o día 30 de outubro (13:00 horas) o prazo para solicitar unha das 600 becas para estudar 1º de bacharelato en Estados Unidos que convoca a fundación Amancio Ortega.

No seguinte enlace pódese consultar toda a información.

Aprazamento reunión coas familias de 4º ESO

Ante o pouco tempo transcurrido desde que boa parte do alumnado incorporouse ao curso por mor da súa estancia en Inglaterra, decidimos aprazar a reunión coas familias de 4º de ESO, programada inicialmente para o luns 22 ás 19:00 horas, para o luns 29 de outubro, tamén ás 19:00 horas.

Calendario de exames de pendentes

Publicamos as datas de entrega de traballos e dos exames parciais e finais das materias pendentes.

Ante calquera dúbida, preguntade aos xefes/as de departamento.

Reunións de presentación coas familias

Nos vindeiros días celebraranse as reunións iniciais de curso das familias co equipo directivo, o departamento de Orientación e os titores e titoras de cada curso. Esperamos contar coa súa asistencia.

As reunións se realizarán nos días e horas seguintes:

1º ESO: Luns 15 de outubro, ás 18:30 horas
2º ESO: Martes 16 de outubro, ás 19:00 horas
3º ESO: Martes 16 de outubro, ás 19:00 horas
4º ESO: Luns 22 de outubro, ás 19:00 horas

1º BACHARELATO: Luns 15 de outubro, ás 19:00 horas
2º BACHARELATO: Luns 15 de outubro, ás 19:30 horas

Ficha de inscrición na ANPA - Preinscrición actividades extraescolares curso 2018-2019 ANPA IES Santa Irene

A Xunta Directiva da ANPA IES SANTA IRENE convídavos a participar na asociación e así apoiar o seu obxectivo principal: representar os intereses das familias no marco xeral da educación dos nosos fillos e fillas.

Bonificación taquillas: A ANPA bonificará con 2€ o aluguer das taquillas aos seus socios ( este importe será reintegrado cando se teña a lista de socios e alumnos con taquilla).

Tamén anima a Preinscricion nas actividades extraescolares curso 2018-2019

Viaxe á illa de Ons

Adxuntamos foto da viaxe realizada en xuño de 2018 organizada pola ANPA do IES Santa Irene.