COMICON MOAÑA. Club Tuitaku.

CONVIVENCIA OTAKU en Vigo

O pasado luns 29 o noso Club de Manga e Anime "Tuitaku" acudiu á chamada dunha convivencia con outros Clubes otakus da provincia de Pontevedra que tiña lugar no IES Álvaro Cunqueiro de Vigo. Premede para ver as imaxes.

Contos e música no Nadal na E.I. GALIÑA AZUL

Música e contos para compartir o Nadal cos máis pequenos. Hoxe levámoslle un pouco de música e contos aos nosos veciños da Escola Infantil. Comezou esta pequena convivencia un coro de alumnos de música que puxo voz a "Let it Swow". Logo os de 1º ESO narraron o conto "O boneco de neve feliz" e dramatizaron "O abeto e o apalpador" (con acompañamento musical de 1º BAC). Chegou despois o momento das panxoliñas que ofreceron alumnos de música de 2º ESO e foi a coda a interpretación "a capella" (4 voces) de "Hit the Road Jack". Non faltou un agasallo improvisado: o "Happy Birthday" coreado por todos para un neno que estaba de aniversario. Rematamos deixando que os máis pequenos tocasen algúns instrumentos pois hai que facer canteira e, de feito, algúns danlle con xeito ao teclado ou a dirección de orquestra...

XOGOS E DEPORTE NO FIN DE TRIMESTRE

PREME NO BOLETÍN PARA O DESCARGAR:

SESIÓN DE QUIDDICH para o CLUB TUITAKU

Na tarde do vindeiro luns 18 o Club Dinasour´s Army visitará ao Club de Manga e Anime "Tuitaku" do noso centro para ensinarnos a xogar a este novo deporte e botar unas partidas.

Xa temos preparadas as nosas 40 vasoiras!!!