ELECCIÓNS RERESENTANTES Ó CONSELLO ESCOLAR 2018

Este mes de novembro está posto en marcha o procedemento para a elección de representantes ó Consello Escolar do noso instituto.

O Consello Escolar é o Órgano Máximo e fundamental dunha Comunidade Escolar, del dependen a aprobación de moitos proxectos, actividades, dinámicas e obxectivos e o mesmo tempo é o lugar de "encontro" de tódolos sectores que formamos parte da mesma.

Por todo isto convidamos a pais/nais/responsables, alumnado e profesorado a presentarvos como candidatos/as nestas eleccións, tan só tedes que cubrir unha folla na Secretaría do Instituto.

Sinalamos as datas fundamentais dos diferentes procedementos e máis abaixo neste post aparecerá colgada o resto das convocatorias e outra documentación

Exposición Censos Electorais (para comprobar se hai algún erro): do 7 ó 16 de novembro

Prazo para presentar candidaturas:                                                  do 8 ó 16 de novembro

Data día da Elección e horario de votacións: 27 de novembro

Votación Pais/Nais/Responsables:  das 18:00 ás 21:00 h

Votación Alumnado:                     das 10:30 ás 12:30 h

CONVOCATORIA ELECCIÓNS REPRESENTANTES DE PAIS/NAIS RESPONSABLES Ó CONSELLO ESCOLAR (pdf)

CONVOCATORIA ELECCIÓNS REPRESENTANTES DE ALUMNADO  Ó CONSELLO ESCOLAR (pdf)

CONVOCATORIA ELECCIÓNS REPRESENTANTES DE  PROFESORADO Ó CONSELLO ESCOLAR (pdf)

PAPELETA DE CANDIDATURAS (pdf) Entregar "presencialmente" na Secretaría do Instituto.

Composición dos membros da Xunta Electoral (pdf) (Elexidos por Sorteo Público dos diferentes sectores convocados)

CANDITATOS REPRESENTANTES DO ALUMNADO Ó CONSELLO ESCOLAR (pdf)

CANDITATOS REPRESENTANTES DOS PAIS/NAIS/TITORES/AS LEGAIS Ó CONSELLO ESCOLAR  (pdf)

CANDITATOS REPRESENTANTES DO PROFESORADO Ó CONSELLO ESCOLAR (pdf)

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE O PROCEDEMENTO DE VOTACIÓN NO SECTOR DE PAIS/NAIS/TITORES/AS LEGAIS:

II CIRCULAR INFORMATIVA PAIS/NAIS/TITORES/AS LEGAIS (pdf)

CANDIDATOS PROCLAMADOS (pdf)

É unha alegría poder anunciar os candidatos proclamados tralas eleccións de representantes ó Consello Escolar nos diversos sectores logo das votacións do pasado 27 de Novembro no IES Ramón Caamaño.

Agradecer a participación nas votacións e especialmente ós candidatos/as que decidiron dar un paso adiante e axudar así a crear un Consello Escolar máis sólido, representativo e democrático.

Grazas ós membros da Xunta Electoral e ós das Mesas Electorais polo seu tempo e implicación e por facilitar e facer máis levadeira a laboura de organización e desenvolvemento do proceso electoral.

Nestas Eleccións acadouse a plena representación nos diferentes sectores. GRAZAS!!!

CANDIDATOS PROCLAMADOS

SECTORES