OBRADOIRO USO SEGURO DO MÓBIL

Obradoiro sobre o uso responsable dos móbiles para pais e nais de menores adolescentes o 11 de marzo ás 18:30 horas no salón de actos do instituto.

Cómpre anotarse telefonicamente.

XUNTANZA COAS FAMILIAS DE SECUNDARIA E CICLO BÁSICO

A xuntanza de inicio de curso coas familias terá lugar o vindeiro luns día 2 de outubro de 2023, de acordo ao seguinte horario:

• 18:30 h. 1º de ESO
  • 19:00 h. 2º, 3º e 4º de ESO.
  • 19:30 h. 1º e 2º de CB de Electricidade e Electrónica.

O acto de presentación terá lugar no salón de actos, onde as familias serán acollidas polo equipo directivo, o profesorado titor e un membro da ANPA. Tras unha breve presentación, realizarán un percorrido polo centro guiados/as polo titor/a e logo continuarán na aula de referencia.

SOPORTE PREMIUM

De xeito remoto a través dunha canle telefónica durante as 24 horas do día, os 7 días da semana:

•  A través do número de teléfono 881 86 99 00
  •  De xeito remoto a través do correo electrónico soporte.premium@edu.xunta.gal
  •  A través do WhatsApp no número 604 06 78 56
  •  A través do Telegram na conta @Serviciopremiumedixgal

CONTACTO ANPA

Contacto ANPA: anpasantamarina.floriani@gmail.com

CALENDARIO SESIONS DE AVALIACIÓN

Calendario de avaliacións curso 22 23

(Modificado e aprobado no claustro do 16/01/23 segundo ORDE do 27 de decembro de 2022 de modificación da Orde do 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. DOG 5 xaneiro 2023)

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS curso 2022_23

Clicando na imaxe podedes acceder a relación do profesorado do Centro e a hora de atención ás familias de cada un dos profesores no Curso 22_23

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2022/23 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos na orde que se achega como documento adxunto.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído)

A contía da axuda para adquirir material escolar destinado a alumnado matriculado en ESO con renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 € será de 50 €.

O alumnado que estea en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, o alumnado de EE ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65 % será beneficiario desta axuda con independencia da renda.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible na aplicación fondolibros:

https://www.edu.xunta.es/ fondolibros a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

PRIMAVERA XOVE 2022

ACTIVIDADES DE LECER PARA A XUVENTUDE NOS MESES DE ABRIL E MAIO

Aberto o prazo de solicitudes de participación no programa Primavera Xove 2022 da Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado da Consellería de Política Social da Xunta de Galicia.

O Programa Primavera Xove inclúe:

Estancias de Semana Santa e fins de semana en albergues xuvenís para mozos e mozas de 14 a 17 anos

Encontros formativos e de networking nos campus universitarios de Santiago, A Coruña, Ourense e Vigo.

Feiras Primavera Xove nos 12 espazos xove dependentes da Xunta de Galicia.

FORMULARIO DE INSCRICIÓN