Simulador Industria 4.0 e IoT

O proxecto presentado articúlase en base a distintas maquetas que poden traballar de forma individual ou unidas a través dunha rede de comunicación. Cada maqueta permite abordar aspectos da automatización industrial e dixitalización de compañías, dentro dun marcado carácter innovador e de Industrial 4.0.

Os adestradores non existen no mercado e desenvolveranse desde cero segundo as necesidades captadas na industria galega, despois do feedback recibido de distintas empresa colaboradoras. As tecnoloxías son transversais e perfectamente aplicables a calquera destas industrias.

As maquetas son ademais totalmente portables podendo compartirse entre centros tanto para o seu uso individual como para un posible proxecto conxunto no que cada centro teña unha maqueta e desenvolva parte dun proxecto maior mediante a intercomunicación de todas elas a través de Internet ou da propia Nube Azure.

O proxecto  exponse  como a participación completa do profesorado e alumnado en todo o proceso tanto de deseño como de construción das maquetas e elaboración do material didáctico, mediante a presenza nas instalacións de Técnicas de Soft S.A.

O profesorado será guiado polo persoal de Técnicas de Soft S.A. ao longo de todo o ciclo dun proxecto de automatización, de forma similar a como se realiza ao abordar un problema industrial. Con esta enxeñaría de detalle comezarase o proceso de construción que correrá en 2 ámbitos. Por unha banda a construción física en taller das maquetas e en segundo lugar a factoría de software de aplicación.

No proceso de desenvolvemento de software realizarase o programa desde cero. Asimilando os profesores e alumnos como é o proceso de creación de aplicacións nunha empresa dedicada ao desenvolvemento de software de automatización.

O desenvolvemento de software correrá en 7 liñas de actuación. Cada unha delas pode desencadear unha unidade didácticas con diferentes contidos específicos:

1. Programación do software de control (programación dos PLC’s
  2. Programación do interfaz home máquina no panel táctil
  3.  Parametrización do servoaccionamiento
  4. Desenvolvemento da aplicación de simulación sobre software Factory I/Ou
  5. Implementación de redes de comunicacións
  6. Desenvolvemento dunha aplicación SCADA para dixitalización de sistemas de planta e análise de datos de produción
  7. Programación de software NodeRed para envío de datos a plataforma Cloud Azure de Microsoft.

Unha vez desenvolvido o software traballarase sobre as metodoloxías para a realización de probas FAT e Posta en marcha.

panel | by Dr. Radut