IES Monte NemeLogo

Admisión 2017/18. Listaxe de persoas admitidas e non admitidas

Publicada a listaxe provisional de persoas admitidas e non admitidas no proceso de admisión para o curso 2017/18. Esta listaxe de admisión é  provisional, e pode sufrir modificacións na adxudicación definitiva.Contra a listaxe provisional poden formularse reclamacións nos 5 días hábiles posteriores á publicación da listaxe (do 26 de abril ao 2 de maio de 2017).

Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2016-2017

A Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa ven de publicar hoxe no seu portal, o proceso de admisión ás probas libres para a obtención de títulos FP (LOE) do curso 2016-2017.

Listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas para as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio

Publicadas as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas e as listaxes de exención para as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio.

Xornada sobre altas capacidades

Cuarta e última xornada sobre altas capacidades, dentro do Proxecto de Formación Permanente do Profesorado (PFPP) que estamos a desenvolver no noso centro, e que imparte  a profesora de Psicoloxía Evolutiva e directora da Unidade de Atención Educativa en Altas Capacidades da Universidade de Santiago de Compostela (USC); Carmen Pomar Tojo.

Un alumno do noso centro realizará a formación en centros de traballo en Londres

O alumno do noso centro, Daniel H. F., que cursa o Ciclo Superior de administración e finanzas, realizará as prácticas durante dez semanas na empresa Danny Sullivan Group en Londres, baixo o Consorcio PraxEuropa 2016/2017.

Sorte Daniel!

O noso Instituto participa no programa da Asociación Vieiro para a prevención de condutas aditivas

charla vieiro

Na imaxe, procedente de La Voz de Galicia, podemos ver a alumnado de 1º E.S.O. recibindo información da educadora de Vieiro.

Fai clic aquí para ver a nova no xornal.