Curso 2020/21. Fondolibros - Vales para adquirir material escolar

Vales para adquirir material escolar

Pódense recoller na secretaría do centro os vales para adquirir material escolar, ata o 31 de xullo, en horario de 9.00 a 13.00 h.
Están dispoñibles unicamente os vales do alumnado da ESO que aprobou todo en xuño, o resto de familias recollerano en setembro, unha vez formalizada a matrícula.

Libros de texto

Na seguinte ligazón pódese acceder a listaxe de libros a empregar no curso 2020/2021.

Admisión. Ciclos e módulos formativos liberados ou con prazas vacantes

Aberto o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde o día 22 ás 9:00 horas ata o día 27 de xullo ás 13:00 horas. Abrírase un novo período de matriculación tras a publicación da 2ª adxudicación ordinaria.

Admisión a ciclos formativos de formación profesional. 1ª adxudicación ordinaria. Convocatoria 2020/2021

Publicación das listaxes de persoas admitidas aos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario e no réxime para as persoas adultas.

O prazo de matrícula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde o martes 21 de xullo ata as 13:00 horas do luns 27 de xullo de 2020.

Formación Profesional Dual. Curso 2020-2021. Listaxes de prazas adxudicadas

Publicadas as listaxes de persoas con praza adxudicada e de persoas en espera para proxectos de formación profesional dual para o curso 2020-2021.

As listaxes garanten a confidencialidade dos datos persoais, por iso cada persoa está identificada cun código persoal de consulta (CPC). O CPC é un código alfanumérico único para cada persoa que participa no proceso de admisión de FP. Para consultar a situación persoal nas listaxes poderase obter o CPC da aplicación informática ciclosadmision.

As persoas con praza adxudicada deberán matricularse no centro adxudicado antes do día 27 de xullo ás 13:00 horas.