IES Monte NemeLogo

Celebración da proba de acceso a grao medio. Data e hora

Este mércores 31 de maio, celébranse no instituto as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio no seguinte horario:

Ás 9:00 horas: presentación.

Cerimonia de graduación da promoción 2015-2017 de Bacharelato

O pasado venres 26 de maio celebrouse a nosa tradicional cerimonia de graduación para unha nova promoción de Bacharelato.

Foi, coma sempre, unha ocasión moi emotiva na que despedimos ao noso alumnado que comeza unha nova andaina. Aquí os tedes moi guapos e elegantes acompañados pola súa titora Carmen González Llorca.

Parabéns aos nosos graduados!

Graduación 2017

Convocatoria de axudas económicas para o alumnado que realiza a FCT

Publicada a Orde do 3 de maio de 2017 pola que se convocan axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo.

Inicio da Ruta artística, científica e literaria.

Un grupo de alumnos de 1º E.S.O., acomopañados polas profes Paula Barbeito e Carmen Carracedo, iniciaron o domingo 21 de maio a súa viaxe cara á Ruta organizada polo MECD.

Aquí os tedes xusto antes de iniciar a viaxe:

Antes de saír

E aquí na súa parada en Cudillero (Asturias):

Cudillero

O proxecto Ti2=i, premiado na resolución dos proxectos de innovación

Premiado o proxecto Ti2=i na convocatoria de proxectos de innovación tecnolóxica ou científica e proxectos de innovación didáctica no ámbito da Formación Profesional, segundo a resolución do 9 de maio de 2017 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional, e Innovación Educativa.

O proxecto Ti2=i, cuxo título fai referencia á integración da tecnoloxía e innovación para tratar de lograr a igualdade de persoas e a súa inclusión, e que vai seguir unha metodoloxía de aprendizaxe baseada nas persoas, forma parte do traballo dun grupo de docentes do centro, e conta coa colaboración da ONCE (Delegación territorial de Galicia) e da asociación ASPABER.