Viaxe a neve

Xa temos de volta ao alumnado de 2º e 3º da  ESO que viaxaron a Andorra. Foi unha viaxe programada dende o 13 ata o 20 de febreiro incluida dentro das actividades complementarias e extraescolares e na que recibiron formación sobre deportes de neve. A maiores visitaron o balneario de Caldea.

Acreditación de competencias 2018. Reunión informativa

Este próximo xoves 25 de xaneiro, ás 19:30 horas na biblioteca do centro, terá lugar unha reuníon informativa sobre o proceso de acreditación de competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral, convocado pola ORDE do 29 de decembro de 2017, na Comunidade Autónoma de Galicia.

Acreditación de competencias. Convocatoria 2018

Publicada la Orden de 29 de diciembre de 2017 por la que se convoca el proceso de acreditación de competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral, en la Comunidad Autónoma de Galicia, en determinadas unidades de competencia del Catálogo nacional de calificaciones profesionales.

Proxecto de innovación didáctica Ti2=i. Reunión co persoal da ONCE

Hoxe venres tivo lugar unha reunión entre o persoal da ONCE, o alumnado do CS de antemento Electrónico, o alumnado de CB de electricidade e electrónica e o profesorado de FP do IES Monte Neme, co obxecto de por en común  e concretar as características dos produtos a desenvolver, ao abeiro do proxecto de innovación didáctica  Ti2=i, no que colaboran o IES Monte Neme, a asociación Aspaber e a ONCE.