Erasmus+ (Ciclo Superior)

Dende a Dinamización de Programas Internacionais, infórmase que queda aberto o prazo para participar en mobilidades (2023-KA131- HED) para alumnado que estea cursando 2º curso de Ciclo Superior e desexe realizar unha mobilidade unha vez finalizado o ciclo formativo ou realizar a FCT no período setembro-decembro. O obxectivo destas mobilidades é realizar mobilidades de FCT nun país estranxeiro ou unha estadía nunha empresa ou institución de FP.

PROBAS ESPECÍFICAS PARA ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS DIXITAIS

Aberto o prazo de inscrición nas probas específicas para acreditación voluntaria de competencias dixitais do alumnado. A validez da acreditación acadada é de 5 anos.

Dirixido a:

• Alumnado de 2º de Bacharelato: para acreditación da área de dominio 4 do nivel intermedio, ComDix Intermedio (o resto de dominios acádanse automaticamente ao titular en bacharelato)

• Alumnado de 4º ESO: para acreditación do nivel intermedio, ComDix Intermedio (o nivel de iniciación acádase automaticamente co título da ESO, sen necesidade de proba)

Datas de realización das probas:

• 2º Bacharelato: abril de 2024

• 4º ESO: maio de 2024

Prazo e presentación de solicitudes:

As solicitudes faranse empregando o anexo IV que se atopa dispoñible na secretaría do centro, o prazo remata o 15 de marzo de 2024

Erasmus + (FP Básica e Ciclo Medio)

Dende a Dinamización de Programas Internacionais, infórmase que queda aberto o prazo para participar en mobilidades para alumnado que estea cursando 2º curso de FP Básica e Ciclo Medio (2023-KA121-VET) ou para recentemente titulados no curso pasado (2022-2023). O obxectivo destas mobilidades é realizar mobilidades combinadas de FCT nun país estranxeiro ou unha estadía nunha empresa ou institución de FP.

ADMISIÓN DE ALUMNADO - CURSO 2024-2025

INSTRUCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS E RECURSOS HUMANOS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ACADÉMICO 2024-2025.

- PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES ORDINARIAS DE ADMISIÓN (ED550B) :  DO 1 AO 20 DE MARZO DE 2024

- FORMA DE PRESENTACIÓN :  PRESENCIAL NO CENTRO DOCENTE DE PRIMEIRA ELECCIÓN , OU DE FORMA TELEMÁTICA EN https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

* PREMER EN "LEER MÁIS" PARA VER PRAZAS VACANTES