IES Monte NemeLogo

Calendario de exames de setembro

Publicado o calendario de exames do mes de setembro. Tamén dispoñible no apartado de documentación do profesorado.

Calendario por data.

Calendario por etapa.

Libros de texto. Curso 2017/2018

Podese consultar a listaxe de libros de texto de ESO, BAC e Ciclos formativos para o curso 2017/2018. Lembrase ao alumnado da ESO, que debe devolver os libros de texto adquiridos mediante os programas "fondolibros/axudaslibros"  que quedaron pendentes para a convocatoria de setembro.

Dita devolución farase efectiva o día do exame ao profesor/a da materia pendente.

O noso centro entre os de maior porcentaxe de aprobados nas probas de acceso á universidade

Dos case 300 colexios e institutos de Galicia presentados as probas de acceso a Universidade, só nove teñen un expediente sen suspensos no últimos cinco anos.

Un deses centros e o IES Monte Neme. Agradecemento e parabéns ao profesorado da ESO e Bacharelato  polo seu bo labor.

Admisión a ciclos formativos: 1ª adxudicación ordinaria. Convocatoria 2017/2018

Publicación das listaxes de persoas admitidas aos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario e no réxime para as persoas adultas.

O prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde o martes 18 de xullo ata as 13:00 horas do luns 24 de xullo de 2017.