Resolución de axudas FCT

Publicación da resolución das axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo ou FP dual.

Curso 2020-2021. Comedor escolar

Está previsto o inicio do servizo de comedor escolar o luns  5 de outubro.

Listaxe provisional de persoas admitidas

O servizo de comedor escolar sigue a cargo do servizo de catering ofrecido por Scolarest e levarase a cabo en dúas quendas, para poder garantir as distancias e medidas establecidas no protocolo.

• - Quenda 1: Alumnado de 1º da ESO (14.10 horas)
  • - Quenda 2: Alumnado de 2º, 3º e 4º ESO (14.50 horas)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

As familias de alumnado que teñan solicitado o servizo de comedor e finalmente decidan renunciar, deben comunicalo ao centro educativo o antes posible de xeito telefónico ou a través do mail do centro educactivo (881.96.00.50 ou correo a ies.monte.neme@edu.xunta.gal).

Admisión a ciclos formativos. 2ª adxudicación extraordinaria. Curso 2020-2021

Publicación das listaxes da convocatoria extraordinaria de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario e no réxime para as persoas adultas.

Listaxe provisional de persoas admitidas a FPB. Curso 2020/2021

Publicada a listaxe provisional de solicitudes para o acceso a Formación profesional básica.

Prazo de reclamacións 15 e 16 de setembro de 2020

Matrícula do 14 ao 21 de setembro de 2020

• LISTAXE PROVISIONAL DE PERSOAS ADMITIDAS FP BÁSICA.