Cerimonia de graduación da promoción 2017-2019 de bacharelato

Este venres 24 de maio celebrouse a  tradicional cerimonia de graduación para unha nova promoción de Bacharelato. Foi, coma sempre, un acto moi emotivo e un punto de inflexión na traxectoria académica e persoal dos alumnos e alumnas, que abre as portas a unha nova andaina.

Fondo libros. Curso 2019/20

Publicada a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020.

Saída a Asturias

Xa temos ao alumnado de 2º da ESO camiño de Asturias para desfrutar e aprender baixo o programa Multiaventura a tope “Asturias 2019”

Admisión 2019/20. Listaxe definitiva de persoas admitidas

Publicada a listaxe definitiva de persoas admitidas e non admitidas, según o procedemento para a admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.