Probas de acceso a Ciclos formativos 2019. Calendario

Xa está publicado a calendario de probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior

Prazos de presentación de solicitudes:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 7 e 22 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 28 de xaneiro e o 8 de febreiro de 2019, ambos os dous incluídos

Viaxe a neve

Xa  temos ao alumnado da ESO en Andorra. É unha viaxe programada dentro das actividades complementarias e extraescolares para este curso 2018/2019 e na que reciben formación sobre deportes de neve.

Letter exchange programme.

4 year secondary school students are participating in an Exchange Programme with Lochside Highschool in Aberdeen , Scotland.

Lochside Highschool offers Spanish language classes for different levels and they are interested in improving their language skills, which led them to take part in this exchange.Our language assistant suggested this idea and the English Department at Ies Monte Neme welcomed it.

On Wednesday 19th December, 4 A and 4B students gave her some Christmas cards and some gifts so that she could take them back to Scotland and give them to the students they keep in touch with.

Premios a proxectos de innovación na FP. Convocatoria 2019

Convócanse premios para o desenvolvemento de proxectos de innovación tecnolóxica ou científica e proxectos de innovación didáctica no ámbito da formación profesional en centros públicos dependentes da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

Prazo de solicitudes aberto ata o 8 de febreiro de 2019