IES Monte NemeLogo

Probas de acceso a ciclos de grao superior. Listaxes definitivas de solicitudes e exencións. Convocatoria 2017

Probas de acceso

Publicadas a listaxe definitiva de solicitudes e a resolución definitiva de exencións para as probas de acceso a ciclos formativos de grao superior na convocatoria ordinaria 2017 e ás instrucións e sedes para a súa realización.

Entregamos o noso cheque solidario a Bubisher

O pasado día 20 de marzo o alumnado de 1º E.S.O. fixo entrega do cheque para Bubisher cos cartos recadados nos mercadiños solidarios de libros nunha iniciativa impulsada polas profes Carmen Carracedo e Paula Barbeito.

Estes cartos (1130€) servirán para dotar as bibliotecas nos campamentos de refuxiados saharauis.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

Axudasle

Aberto o prazo para a solicitude de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

• O prazo para a presentación de solicitudes será ata o 27 de marzo (incluído)

• A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web axudasle.

• Máis información

Inscrición ás probas de acceso a ciclos formativos de grao medio. Convocatoria 2017

Comeza o período de inscrición de probas de acceso a ciclos formativos de grao medio. O prazo de inscrición abrangue desde o 13 ao 23 de marzo de 2017, ambos incluídos

Xornada da actividade de formación "Metodoloxías inclusivas"

Este xoves 9 de marzo retomamos as xornadas sobre Altas Capacidades que forman parte da actividade de formación "Metodoloxías inclusivas".

Listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas para as probas de acceso a ciclos formativos de grao superior

Publicadas as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas e as listaxes de exención para as probas de acceso a ciclos formativos de grao superior.

Período de reclamación: do día 6 ao 9 de marzo, ambos os dous incluídos, no centro onde se presentou a solicitude de inscrición.