Primer premio no concurso Teatro Lido Xosé Manuel Eirís

O alumnado dos colexios e institutos de Bergantiños baixaron onte o pano do Festival de Outono de Teatro (FIOT) de Carballo coas representacións e a entrega dos premios do concurso de Teatro Lido Xosé Manuel Eirís e os gañadores na categoría de ensino secundario foron Os Teatreiros do Monte Neme, do noso centro, coa obra O ladrón.

Obxectivo cumprido!!.Parabéns a todos os implicados polo gran traballo desenvolto.

Renovación parcial do Consello Escolar 2018

De conformidade co establecido na  Resolución do 26 de setembro de 2018 da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa (DOG 4 de outubro de 2018), realizarase proximamente no IES Monte Neme a renovación parcial do CONSELLO ESCOLAR, que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Centro.

Carballo, 2 de novembro de 2018

A dirección

ABAU 2019. Datas

As probas ordinarias de acceso á universidade, ABAU 2019, terán lugar os días 12, 13 e 14 de xuño. Xunta e Universidades pecharon tamén a convocatoria extraordinaria, que por primeira vez neste curso se adianta de setembro a xullo, concretamente para os días 10, 11 e 12 de xullo.

Axudas FCT

Faise pública a resolución das axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo, convocadas pola Orde do 24 de abril de 2018.