IMPORTANTE: APRAZADA A ACTIVIDADE "FACEMOS A RUTA DOS MUÍÑOS".

DEBIDO ÁS PREVISIÓNS METEREOLÓXICAS PARA MAÑÁN, ESTA ACTIVIDADE QUEDA APRAZADA.

(Probablemente poderá realizarse a vindeira semana, a data será convenientemente notificada).

Un curso máis o equipo docente de primeiro e segundo de ESO está a programar unha marcha a pé polo contorno do noso Concello.

Este ano recorreremos A Ruta dos Muínos do Pan: do Muíno da Cheda ao Muíno do Quinto ao longo do Río Anllóns.

Saída: 10.30h

Regreso 14.10 h

Distancia: 9 quilómetros

É importante levar calzado impermeable, roupa cómoda, algo de comer e auga.

Máis información:

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O COMEDOR ESCOLAR, CURSO 2016-2017.

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

PARA O COMEDOR ESCOLAR NO PRESENTE CURSO.

O I.E.S. MONTE NEME INCORPÓRASE AO PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES 2016-2017

A CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN VEN DE PUBLICAR A RESOLUCIÓN POLA QUE A NOSA BIBLIOTECA QUEDA INCORPORADA AO PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES PARA O CURSO 2016-2017.

NORABOA ÁS DOCENTES QUE REDACTARON O PROXECTO SELECCIONADO: PILAR SERRANO (COORDINADORA), CATALINA LÓPEZ, MARÍA JOSÉ POMBO E SANDRA POTENTE.

Na seguinte ligazón pode consultarse a  resolución da Consellería: http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/resolucion_provs_plambe-16_17.pdf

MOI IMPORTANTE: NOVA LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO (ACTUALIZADA 24 DE XULLO 2016)

HAI DE NOVO TROCOS NOS LIBROS DE TEXTO DE GALEGO E INGLÉS. OS CAMBIOS APARECEN SINALADOS EN AZUL NAS LISTAXES.

(A LISTAXE FOI DE NOVO ACTUALIZADA O 24 DE XULLO).

DESCULPEN OUTRA VEZ AS MOLESTIAS.

FAGA CLIC NO CURSO CORRESPONDENTE PARA VER A LISTAXE QUE INTERESE:

1º E.S.O.

2º E.S.O.

3º E.S.O.

4º E.S.O.

1º BACHARELATO.

2º BACHARELATO.

FP BÁSICA.

CICLOS FORMATIVOS.

100% DE APROBADOS SELECTIVIDADE XUÑO 2016

POR CUARTO ANO CONSECUTIVO O NOSO ALUMNADO ACADOU O 100% DE APROBADOS NA CONVOCATORIA DE XUÑO 2016.

NORABOA AOS NOSOS RAPACES E RAPAZAS!

IMPORTANTE: CAMBIAMOS DE NÚMERO DE TELÉFONO E DE FAX

O NOSO NOVO NÚMERO DE TELÉFONO É:

881960050

E O NOVO NÚMERO DE FAX: 881960047

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2016/2017

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición.

MÁIS INFORMACIÓN.