Erasmus+: Consorcio PraxEuropa 2016/2017

O IES Monte Neme pertence á rede de centros educativos incluídos no consorcio PraxEuropa, xestionado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e que ofrece, dentro do programa Erasmus+, becas para a realización de períodos de prácticas profesionais en países da Unión Europea dirixidas ao alumnado que cursa ciclos superiores. O consorcio prevé un total de 29 mobilidades para que alumnos e alumnas de CS poidan realizar a FCT no estranxeiro.

Carmen Pomar imparte a primeira xornada da actividade de formación "Metodoloxías inclusivas"

A profesora de Psicoloxía Evolutiva e directora da Unidade de Atención Educativa en Altas Capacidades da Universidade de Santiago de Compostela (USC); Carmen Pomar Tojo, impartiu onte no noso centro a primeira das catro xornadas que forman parte da actividade de formación "Metodoloxías inclusivas" programada no Proxecto de Formación Permanente do Profesorado (PFPP) no que participa o centro.

O NOSO MERCADIÑO SOLIDARIO CO SÁHARA CONTINÚA: ANÍMATE A PARTICIPAR!

Animádevos a comprar libros e gorros de lá quentiños (qué ben veñen estes días!).

gorros lá mercadiño solidario

Lembrade que o recadado servirá para axudar ás bibliotecas e bibliobuses dos campamentos do pobo saharaui.

PRÓXIMOS DÍAS NON LECTIVOS

LEMBRAMOS QUE OS DÍAS 6 E 8 DE DECEMBRO NON HABERÁ CLASE.

IMPORTANTE: OS DÍAS 5, 7 E 9 DE DECEMBRO SÍ HABERÁ CLASE.

Campionato galego de formación profesional. GaliciaSkills

Hoxe o alumnado dos ciclos básicos, medios e superiores visitaron Galiciaskills, o campionato galego da formación profesional que se celebra cada dous anos e que  consiste no desenvolvemento dunha serie de competicións relacionadas coas distintas especialidades da formación profesional, nas que os participantes han demostrar a súa competencia profesional e medir as súas destrezas con alumnado de distintos centros de Galicia na realización das correspondentes probas.

GaliciaSkills Visita a GaliciaSkills GaliciaSkills

Eleccións ao Consello escolar. Publicación das candidaturas electas

Unha vez finalizada a terceira e última reunión da Xunta Electoral, procedese á proclamación e publicación das candidaturas electas.

PLAN DE FORMACIÓN PERMANENTE DO PROFESORADO: METODOLOXÍAS INCLUSIVAS: ALTAS CAPACIDADES (1 DE DECEMBRO)

Dentro do noso P.F.P.P. a Profesora de Psicoloxía Evolutiva da Universidade de Santiago de Compostela Carmen Pomar Tojo (VER ENTREVISTA NO XORNAL) impartirá varias sesións de formación co tema:

Biblioneme contra a violencia de xénero

25 de noviembre, día internacional de la eliminación de la violencia contra la mujer.

Concurso "juvenes translatores"

Juvenes translatoresPartindo dunha iniciativa do Departamento de Francés, o noso centro foi seleccionado como un dos tres institutos de Galicia para participar no concurso de traducción "Juvenes Translatores ", organizado por la Comisión Europea.

O xoves, 24 de novembro entre as 10 e as 12 horas, cinco estudantes de 2º de bacharelato amosarán as súas habilidades nunha proba de traducción.