Benvido/a ao IES Montecelo sticky icon

ACTUALIDADE

Calendario de exames de setembro para FP básica

No arquivo adxunto pode consultarse o calendario de exames de setembro para o alumnado de FP básica

Admisión a ciclos formativos do 25 de xuño ao 8 de xullo

Entre o 25 de xuño e o 8 de xullo ás 13.00 horas está aberto o prazo proceso de admisión a ciclos formativos.

Na seguinte ligazón: Admisión curso 2020/2021 accédese ás instrucións para realizar a solicitude web, así como un vídeo de axuda sobre como encher dita solicitude e o asistente informático para presentar a solicitude.

Tamén pódese acceder a máis información sobre o proceso nesta ligazón: Inicio do proceso de admisión

Aviso de cambio de hora na entrega de notas do CS de Deseño e xestión da produción gráfica

O novo horario de entrega de notas do Ciclo Superior de Deseño e xestión da produción gráfica:

• 11.30 a 12.30: 2º curso de Deseño e xestión da produción gráfica
  • 12.30 a 13.30: 1º curso de Deseño e xestión da produción gráfica

Programacións de probas libres

No arquivo adxunto pódense consultar as programacións dos módulos profesionais das probas libres que se realizarán no mes de setembro.

1° premio na categoría de ciclos medios no programa Depoemprende na FP

Hoxe os nosos alumnos José Carlos Rodríguez,  Andrea Abal e Julián Sevilla, estudantes do ciclo medio de Farmacia e Parafarmacia, recibiron o primeiro premio na categoría "ciclo medio" do programa Depoemprende na FP co seu proxecto "Camiñando". Parabéns!

Data da proba final por perda de dereito de avaliación continua no módulo de Ciencias Aplicadas II

Convócase ao alumnado afectado pola perda de dereito de avaliación contina no módulo de Ciencias Aplicadas II á proba de recuperación final a través de vía telemática:

Data: xoves 18 de xuño, hora de inicio:  10.00 horas, hora de finalización: 12.00 horas.

Datas e horario para a entrega das notas finais do curso 2019-2020

Para cumprir cos protocolos de prevención e seguridade derivados da situación actual,  a entrega de notas de cada curso realizarase seguindo o seguinte calendario e horario. Lémbrase que é necesario o uso de mascarilla.

AVISO IMPORTANTE: o novo horario de entrega de notas do Ciclo Superior de Deseño e xestión da produción gráfica:

• 11.30 a 12.30: 2º curso de Deseño e xestión da produción gráfica
  • 12.30 a 13.30: 1º curso de Deseño e xestión da produción gráfica

Aquamóbil Adapt, o triciclo anfibio para persoas en cadeira de rodas

Aquamobil adapt é un triciclo anfibio con motor eléctrico para persoas en cadeira de rodas. Proxecto de innovación realizado polo alumnado de FP Básica do IES Montecelo. Premiado no FPInnova, Consellería de Educación e Formación Profesional.

Quérote+ no Montecelo 2019-2020

Un ano máis o centro participa no Plan Proxecta a través do programa Quérote+, coa finalidade de formar ao noso alumnado de 1º de FP Básica en materia de educación afectivo-sexual. A pesar das peculiaridades deste curso académico os alumnos e as alumnas acolleron con curiosidade e emoción o desenvolvemento do programa acadando un alto grao de participación e implicación.

Como arquivo adxunto publicamos a Memoria final avaliando os resultados deste ano e amosamos cunhas imaxes e vídeos algúns momentos vividos polo alumnado durante a realización das actividades propostas.