Benvido/a ao IES Montecelo sticky icon

ACTUALIDADE

OFERTAS DE EMPREGO

Empresa de artes gráficas precisa cubrir postos de traballo de:

Maquinista offset e axudante de taller. Non precisa experiencia previa. Formación a cargo da empresa. Zona Vilagarcía de Arousa

Maquinista  offset de rotativa. Precisa experiencia previa. Zona Vilagarcía de Arousa

Interesados contactar co IES Montecelo no email: ies.montecelo@edu.xunta.gal co asunto "Emprego artes gráficas"

SOLICITUDE DE BOLSAS DE ESTUDOS CURSO 2021/2022

Aberto o prazo de solicitude de bolsas de estudos para o curso 2021/2022 dende o 3 de agosto ao 30 de setembro de 2021.

Enlace á web de información e solicitude online: Solicitar bolsa

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA CICLOS 21/22

O alumnado que obteña praza en algunha das adxudicacións deberá formalizar a súa matrícula coa presentación no prazo estipulado

A folla de matrícula descárgase na mesma páxina onde se fixo a solicitude: impresión matrícula

A documentación que terá que entregar coa matrícula é a que figura a continuación:

Oferta formativa 2021/2022

Toda a info en : www.edu.xunta.gal/fp

#FPGalicia

Logo MEFP NextGenerationEU

PROGRAMACIÓNS MÓDULOS PROBAS LIBRES

Programacións dos módulos do CS Anatomía Patolóxica e citodiagnóstico e do CM Farmacia e parafarmacia para as probas libres

DATAS PROBAS LIBRES 2020/2021

As probas libres de ciclos medios e superiores darán comezo o día 7 de xuño ás 10:00h coa XORNADA DE PRESENTACIÓN que é de obrigada asistencia.

A continuación comezarán os exames nas horas e datas que se detallan nas táboas e arquivos adxuntos:

Alumnado FPB Mantemento de vehículos

O alumnado da FPB de mantemento de vehículos durante unha clase de taller. Aprendizaxe, harmonía e bo facer. O futuro da mecánica do automóbil.

8M no ciclo de farmacia

O alumnado de 1º curso do CM de farmacia e parafarmacia fixo este vídeo para aportar o seu gran de area ás reivindicacións do 8M.