IES MONTECELO sticky icon

ACTUALIDADE

II Feira de emprendemento

Un kit de primeiros auxilios cun envase peculiar, empresas de vending  implicadas na reciclaxe,   parafarmacias que ofrecen novos servizos, modelos anatómicos distintos, terapias dirixidas a determinados colectivos, negocios baseados na utilización de apps  son algunhas das ideas emprendedoras que mostraron os alumnos e alumnas  do ciclo de  grao superior de Anatomía  Patolóxica e  Citodiagnóstico e  do ciclo de  grao medio de Farmacia e  Parafarmacia, durante a celebración da “II  Feira de  emprendemento” celebrada  no noso centro os días 17, 18 e 19 de  febreiro de 2020.

Parabéns polas ideas e moitas grazas pola vosa participación.

CHARLA DE COOPERATIVISMO E ECONOMÍA SOCIAL

O xoves 23 de xaneiro,  o alumnado do segundo curso do ciclo de anatomía patológxica e citodiagnóstico, partipou nunha sesión impartida por Teresa Balado, técnica da Unión de Cooperativas  Galegas ESPAZOCOOP,   sobre  as posibilidades que ofrece o  cooperativismo e a Economía social como forma de emprendemento.

2º premio Eduemprende Idea: "Luscofusco. The Braille's T-Shirts"

Dúas alumnas do noso centro, Thalía Diego Martínez e Iria García Viñas, co seu proxecto “Luscofusco S.L.” obtiveron o segundo premio na modalidade B do concurso Eduemprende Idea 2019.

O traballo presentado, consiste na creación dunha empresa dedicada ao deseño, fabricación e venda de camisetas  utilizando vinilo téxtil con diferentes texturas e relevos que permitan que persoas con discapacidades visuais, poidan elixir pezas do estilo co que máis se identifiquen sen depender dun terceiro, ademais cada produto leva unha etiqueta en linguaxe braille e en alfabeto común.

Convocatoria do programa mobilidades para personal Erasmus

Publicamos a convocatoria de programa de mobilidades Erasmus destinada a persoal do centro. Nos arquivos adxuntos pódense consultar as bases e o modelo de solicitude.

Convocatoria de concurso-oposición do SERGAS para alumnado da familia profesional de sanidade

O Servizo Galego de Emprego convoca a través de concurso-oposición prazas de técnic@ de farmacia e de técnic@ superior en anatomía patolóxica e citoloxía. Adxúntase a convocatoria publicada no DOGA para facilitar a información ao noso exalumnado.

No anexo I da convocatoria aparecen as prazas convocadas. O prazo para inscribirse no proceso de selección comeza o día 27 de decembro de 2019 e remata o día 31 de xaneiro de 2020.

Listas definitivas de participantes Erasmus 2019-2020

Publicadas as listaxes de participantes definitivos do programa ERASMUs 2019-2020

Listas provisionais de participantes no programa Erasmus 2019-2020

Publicadas as listas provisionais de participantes no programa Erasmus 2019-2020:

Falando de ideas emprendedoras

O luns 3 de decembro, o alumnado do módulo de EIE asistiu á segunda charla sobre emprendemento ofrecida pola UPTA (Unión de  profesionais e traballadores autónomos). Nesta ocasión, o ponente Jesús Manuel Dieguez Méndez comentou cos alumnos e alumnas as súas ideas para desenvolver os proxectos de empresa que deben realizar no módulo de Empresa e Iniciativa Emprendedora.

Homenaxe ás vitimas violencia de xénero

Outro ano máis o IES Montecelo homenaxea ás vítimas da violencia de xénero cun acto participativo de todo o alumnado.