You are hereSecretaría

Expedición de títulos académicos sticky icon

PAGO TAXAS DEPÓSITO TÍTULO CICLOS FORMATIVOS LOE

IMPORTANTE: NON PODE FACER O PAGO DE TAXAS ANTES DA DATA QUE LLE INDIQUEN NO CENTRO EDUCATIVO

TAXAS 2021 (TARIFA NORMAL): CICLOS MEDIOS LOE: 21,64€. CICLOS SUPERIORES LOE: 52,94€

TAXAS 2021 (FAMILIAS NUMEROSAS 1ª CATEGORÍA): CM LOE 10,84€, CS LOE: 26,50€

TAXAS 2021 (FAMILIAS NUMEROSAS CATEGORÍA ESPECIAL): EXENTAS DE PAGO

NO VÍDEO PODE VER O PROCEDEMENTO NA SEDE ELECTRÓNICA OU SOLICITA IMPRESO DE TAXAS NO CENTRO OU NA ENTIDADE BANCARIA.

Autorización para recollida de documentos sticky icon

Modelo de autorización para recollida de documentos.

Ademais da autorización completa en datos e asinada, deben achegarse copias dos documentos de identidade de ambas persoas.

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA. ADMISIÓN 2021/2022

Prazo de entrega de solicitudes de admisión a FPB do 1 ao 10 de setembro.

Documentación a entregar:

• Solicitude (ED522A)
  • Anexo A
  • Anexo III (consentimento de incorporación á FPB)
  • Anexo IV (comunicación de incorporación á FPB)
  • Fotocopias e orixinais do DNI do solicitante e do pai/nai/titor legal
  • Certificado de discapacidade do solicitante, de solicitar praza reservada por ese cupo.

A solicitude deberá estar asinada polo solicitante e polos dous proxenitores obrigatoriamente, excepto nos casos de defunción dun deles, de separación con patria potestada en exclusiva dun dos proxenitores ou de violencia de xénero. Nestes casos, haberá que xustificar documentalmente.

Pode descargar a solicitude e o anexo A dende os arquivos adxuntos.

Máis información sobre admisión en FPB en http://www.edu.xunta.es/fp/fpbasica

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA CICLOS 21/22

O alumnado que obteña praza en algunha das adxudicacións deberá formalizar a súa matrícula coa presentación no prazo estipulado

A folla de matrícula descárgase na mesma páxina onde se fixo a solicitude: impresión matrícula

A documentación que terá que entregar coa matrícula é a que figura a continuación:

ADMISIÓN CICLOS MEDIOS E SUPERIORES 2021/2022

O prazo de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2021/2022 estará aberto dende o 25 de xuño ao 5 de xullo ás 13h (excepto FP Dual que será ata o 2 de xullo).

Calendario (ver documento adxunto)

A solicitude debe crearse na aplicación web de ciclosadmision e pódese facer totalmente online se adxunta o documento escaneado que lle solicita a aplicación.

Información específica para grao medio en: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-grao-medio

Información específica para grao superior en: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-grao-superior

Acceso á aplicación para facer a solicitude: Acceso a ciclosadmision

Video de axuda para crear a solicitude web: Acceso a video

DATAS PROBAS LIBRES 2020/2021

As probas libres de ciclos medios e superiores darán comezo o día 7 de xuño ás 10:00h coa XORNADA DE PRESENTACIÓN que é de obrigada asistencia.

A continuación comezarán os exames nas horas e datas que se detallan nas táboas e arquivos adxuntos:

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA. ADMISIÓN 2021/2022

Prazo de entrega de solicitudes de admisión a FPB do 1 ao 10 de setembro.

Documentación a entregar:

• Solicitude (ED522A)
  • Anexo A
  • Anexo III (consentimento de incorporación á FPB)
  • Anexo IV (comunicación de incorporación á FPB)
  • Fotocopias e orixinais do DNI do solicitante e do pai/nai/titor legal

Pode descargar a solicitude e o anexo A dende os arquivos adxuntos.

Máis información sobre admisión en FPB en http://www.edu.xunta.es/fp/fpbasica

SOLICITUDE DE BOLSAS DE ESTUDOS CURSO 2020/2021

Aberto o prazo de solicitude de bolsas de estudos para o curso 2020/2021 dende o 9 de agosto ao 1 de outubro de 2020.

Enlace á web de información e solicitude online: Solicitar bolsa

MATRÍCULA CICLOS 2020/2021

Publicadas as listaxes de adxudicación de prazas en ciclos formativos de grao medio e superior. Xúntanse arquivos coas listaxes dos adxudicados neste centro.

Os solicitantes adxudicados deberán formalizar a matrícula no centro ou ben renunciar á praza para continuar no proceso de admisión coas solicitudes de maior preferencia.

Os solicitantes que non foron adxudicados nesta 1ª fase deberán permanecer atentos ás listaxes de espera, que se actualizan durante o proceso de matriculación varias veces ao día e comprobar se son adxudicados na 2ª fase (29 de xullo).

A solicitude de matrícula ou renuncia pode imprimirse dende a mesma aplicación na que se fixo a solicitude.

A documentación para formalizar matrícula é a seguinte:

• Solicitude de matrícula personalizada
  • 1 foto
  • Fotocopia e orixinal DNI
  • Fotocopia e orixinal certificación académica da titulación de acceso
  • Fotocopia tarxeta sanitaria
  • Sobre de matrícula (en Conserxería)
  • Pago seguro escolar (faise no propio centro)
  • Autorización tratamento imaxe persoal

Non se recollerá ningunha documentación que non esté completa.

CALENDARIO PROBAS LIBRES SETEMBRO 2020

Xúntase calendario de probas libres para os ciclos de Anatomía Patolóxica e citodiagnóstico, Farmacia e parafarmacia e Impresión gráfica.

Xornada de acollemento o día 1 de setembro ás 11h, na que se explicará a dinámica da convocatoria. Esta xornada é de asistencia obrigatoria, aqueles alumnos que non asistan serán excluídos do proceso.

MODIFICACIÓN DATA 2ª PARTE PROBA BIOLOXÍA MOLECULAR E CITOXENÉTICA: Esta proba prevista no calendario adxunto para o 14 de setembro ás 10:30, terá lugar finalmente o día 11 de setembro ás 12:00h