You are hereSecretaría

Autorización para recollida de documentos sticky icon

Modelo de autorización para recollida de documentos.

Ademais da autorización completa en datos e asinada, deben achegarse copias dos documentos de identidade de ambas persoas.

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA 2022/2023

No arquivo adxunto podedes consultar a documentación que precisaredes para a matrícula de Ciclos Medios e Superiores para o curso 2022/2023 e as datas para a matrícula da 1ª adxudicación

Para poder facer a matrícula debe estar adxudicado a este centro nas listas de adxudicación que se publican o día 19 de xullo como 1ª adxudicación ou na 2ª ou 3ª adxudicación cuxas datas de publicación son o 27 de xullo e 2 de setembro.

Deben atenderse as instrucións que se publicarán coas listaxes, tanto para a matrícula no ciclo adxudicado como a renuncia ao mesmo.

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA. ADMISIÓN 2021/2022

Prazo de entrega de solicitudes de admisión a FPB do 1 ao 10 de setembro.

Documentación a entregar:

• Solicitude (ED522A)
  • Anexo A
  • Anexo III (consentimento de incorporación á FPB)
  • Anexo IV (comunicación de incorporación á FPB)
  • Fotocopias e orixinais do DNI do solicitante e do pai/nai/titor legal
  • Certificado de discapacidade do solicitante, de solicitar praza reservada por ese cupo.

A solicitude deberá estar asinada polo solicitante e polos dous proxenitores obrigatoriamente, excepto nos casos de defunción dun deles, de separación con patria potestada en exclusiva dun dos proxenitores ou de violencia de xénero. Nestes casos, haberá que xustificar documentalmente.

Pode descargar a solicitude e o anexo A dende os arquivos adxuntos.

Máis información sobre admisión en FPB en http://www.edu.xunta.es/fp/fpbasica

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA CICLOS 21/22

O alumnado que obteña praza en algunha das adxudicacións deberá formalizar a súa matrícula coa presentación no prazo estipulado

A folla de matrícula descárgase na mesma páxina onde se fixo a solicitude: impresión matrícula

A documentación que terá que entregar coa matrícula é a que figura a continuación:

ADMISIÓN CICLOS MEDIOS E SUPERIORES 2021/2022

O prazo de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2021/2022 estará aberto dende o 25 de xuño ao 5 de xullo ás 13h (excepto FP Dual que será ata o 2 de xullo).

Calendario (ver documento adxunto)

A solicitude debe crearse na aplicación web de ciclosadmision e pódese facer totalmente online se adxunta o documento escaneado que lle solicita a aplicación.

Información específica para grao medio en: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-grao-medio

Información específica para grao superior en: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-grao-superior

Acceso á aplicación para facer a solicitude: Acceso a ciclosadmision

Video de axuda para crear a solicitude web: Acceso a video

DATAS PROBAS LIBRES 2020/2021

As probas libres de ciclos medios e superiores darán comezo o día 7 de xuño ás 10:00h coa XORNADA DE PRESENTACIÓN que é de obrigada asistencia.

A continuación comezarán os exames nas horas e datas que se detallan nas táboas e arquivos adxuntos:

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA. ADMISIÓN 2021/2022

Prazo de entrega de solicitudes de admisión a FPB do 1 ao 10 de setembro.

Documentación a entregar:

• Solicitude (ED522A)
  • Anexo A
  • Anexo III (consentimento de incorporación á FPB)
  • Anexo IV (comunicación de incorporación á FPB)
  • Fotocopias e orixinais do DNI do solicitante e do pai/nai/titor legal

Pode descargar a solicitude e o anexo A dende os arquivos adxuntos.

Máis información sobre admisión en FPB en http://www.edu.xunta.es/fp/fpbasica

SOLICITUDE DE BOLSAS DE ESTUDOS CURSO 2020/2021

Aberto o prazo de solicitude de bolsas de estudos para o curso 2020/2021 dende o 9 de agosto ao 1 de outubro de 2020.

Enlace á web de información e solicitude online: Solicitar bolsa

MATRÍCULA CICLOS 2020/2021

Publicadas as listaxes de adxudicación de prazas en ciclos formativos de grao medio e superior. Xúntanse arquivos coas listaxes dos adxudicados neste centro.

Os solicitantes adxudicados deberán formalizar a matrícula no centro ou ben renunciar á praza para continuar no proceso de admisión coas solicitudes de maior preferencia.

Os solicitantes que non foron adxudicados nesta 1ª fase deberán permanecer atentos ás listaxes de espera, que se actualizan durante o proceso de matriculación varias veces ao día e comprobar se son adxudicados na 2ª fase (29 de xullo).

A solicitude de matrícula ou renuncia pode imprimirse dende a mesma aplicación na que se fixo a solicitude.

A documentación para formalizar matrícula é a seguinte:

• Solicitude de matrícula personalizada
  • 1 foto
  • Fotocopia e orixinal DNI
  • Fotocopia e orixinal certificación académica da titulación de acceso
  • Fotocopia tarxeta sanitaria
  • Sobre de matrícula (en Conserxería)
  • Pago seguro escolar (faise no propio centro)
  • Autorización tratamento imaxe persoal

Non se recollerá ningunha documentación que non esté completa.