XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O sábado 29 de febreiro ás 11.30h terá lugar unha xornada de portas abertas dirixida a alumnado que desexe matricularse en 1° de Bacharelato o próximo curso 2020/21. Coñece as nosas instalacións, a oferta educativa e todas as posibilidades formativas que che ofrece Zalaeta.

Pensando no futuro, pensando en ti

VISITA A MAKRO

Alumnado de primeiro curso do ciclo medio de Actividades Comerciais visitou as instalacións da empresa Makro.

BOLSAS EUROPA FP - ACOREUROPA IX

Publicada a convocatoria de 12 prazas do programa educativo Bolsas Europa FP - Proxecto Acoreuropa IX dirixidas a titulados/as de ciclos superiores de FP, para facer prácticas formativas de tres meses de duración en empresas de diversos países europeos.

Máis información na ligazón.

VISITA DO LYCÉE JEAN MACÉ (RENNES)

Alumnado de Comercio Internacional acompañado dos 39 alumnos e alumnas do Lycée Jean Macé (Rennes). Marabillosa semana internacional no instituto.

Talleres para padres y madres

Desde el ANPA estamos organizando charlas formativas para padres todos los miércoles del mes de  marzo en horario de 19:00 a 20:30h.

Las dos primeras sesiones son "Familia educando para la vida: drogas" (2 y 11 de marzo) y las siguientes sesiones irán enfocadas a "Primeros Auxilios del día a día" (18 y 25 de marzo).

¡Animaros a participar! ¡Contamos con vuestra presencia!