Libros de texto curso 2017-18

VOLEIBOL

MEDALLA DE BRONCE  NO CAMPIONATO JUNIOR DE VOLEIBOL

"O equipo de voleibol do noso instituto acadou unha medalla de bronce no torneo celebrado en Sant Cugat del Vallés esta fin de semana tras vencer no último partido ao RGC Covadonga cun resultado de 1-3. Parabéns!"

Concurso “Jóvenes Talentos” organizado por Coca-Cola.

O martes  15 de febreiro ás 11:20 horas o alumnado de 2º de ESO foi informado da convocatoria do concurso “Jóvenes Talentos” organizado por Coca-Cola. Trátase do veterano concurso de redacción que organiza dita compañía, no que vén participando o noso centro todos os anos. Serán seleccionados en total 8 alumnos de 2º de ESO para participar pola zona da Coruña e Ferrol.

Mellora no polideportivo. Nova iluminación.

O IES Ramón Menéndez Pidal inaugura esta semana nova iluminación no pavillón de deportes. Esta mellora no polideportivo, acompaña a outras cometidas nas instalacións deportivas no presente curso como foron o pintado do propio pavillón en Nadal, e o arreglo do chan do ximnasio e pavillón a principio de curso. Neste mesmo momento tamén se pintou o ximnasio, así como un pouco máis tarde tamén se cambiou a súa iluminación. De igual modo, a AMPA contribuiu economicamente ao pintado de 3 pistas de deportes nas instalacións do centro.

Día internacional da muller e da nena na ciencia

Compañía de teatro Zalaeta. - ANFITRIÓN

O sábado 27 de xaneiro, a compañía de teatro do Zalaeta interpretou a obra Anfitrión no Ágora colleitando un novo éxito. Igualmente, inauguraron unha exposición do seu vestiario ao longo destes 10 anos que estará para disfrute do público un tempo no propio Ágora. Animádevos a visitala!