Alemán

Modificación programación 2019/2020

TAREFAS PARA O ALUMNADO PARA REALIZAR DURANTE A SUSPENSIÓN DAS CLASES

Profesora Luisa Rodríguez Torres:

AVISO 16/04: adxúntase documento co planning a seguir, actualizado por cursos, denominado "Traballo Telemático_Latín_Alemán (II)"

O alumnado de Alemán de 3º e 4º da ESO ten a obriga de contactar coa profesora e enviarlle as tarefas que lles vaia indicando a través de EDMODO ou, se tivesen algún problema, vía correo electrónico (luisafernanda@edu.xunta.es).

AVISO 25/03: adxúntase documento co planning a seguir, por cursos, denominado "Traballo Telemático_Latín_Alemán".

Profesora Mª José Bastón Martínez:

AVISO 23/03: as tarefas estanse desenvolvendo a través da Aula Virtual. Debedes darvos de alta, realizar os exercicios, e envialos como se solicita. Non son tarefas para entregar á volta, senón que hai que ir facéndoas agora e envialas seguindo as indicacións e prazos marcados.

Aula Virtual: tedes aberto un curso na Aula Virtual ao que teredes que acceder e darvos de alta para poder enviarme o voso traballo. Seguide as instrucións da Aula Virtual para darse de alta e non vos esquezades de poñer o código antes do apelido. Subirei contidos novos no curso de alemán dúas veces á semana.

Se tedes calquera dúbida ou calquera problema contactade comigo a través do correo electrónico mbaston@edu.xunta.gal

ALEMÁN 1º ESO
Repasamos o que aprendemos no tema 4. Facer os exercicios pendentes do Arbeitsbuch.
Imos aprender as cores. Hai dous arquivos adxuntos. Nun tedes o vocabulario e no outro un pequeno exercicio para practicalo.

ALEMÁN 2 ESO
Repasamos o tema 10.
Tedes un arquivo adxunto con exercicios para traballar vocabulario e gramática.

AdxuntoTamaño
PDA_Deutsch_2020.pdf713.95 KB