Blogues

Programa Inglés Oral do Concello no Centro (Listen and speak): LISTA DE ADMITIDOS

O grupo que vai de 3º ESO a 1º BAC foi admitido ao chegar a 10 matriculados. O grupo de 1º e 2º ESO quedou en 9 apuntados e terán que esperar a que abran novamente a inscrición.

Máis información en adxunto e a través da páxina do Concello

Intercambio con Hamburgo(Alemaña) para 4º ESO e 1º BAC. Curso 2019-20

Información en adxunto

Resultado de imagen de hamburgo

ANPA. Renovación da Xunta Directiva

En adxunto

ESCALADA NO XALO

O alumnado de 3º e 4º de ESO realizou unha saída ao Monte Xalo para escalar O Petón, un balcón de luxo que ofrece vistas de 180º a Culleredo, Oleiros, Cambre e A Coruña.

Para máis información, visita o blog "Movendo o cu".

VISITA Á FEIRA DE INTERNACIONALIZACIÓN EXPORPYMES

Alumnado de 2º de Comercio Internacional participou na VI edición da feira de internacionalización Exporpymes. Esta feira constitúe unha oportunidade única para coñecer o proceso de internacionalización de exportadores galegos así como diferentes experiencias comerciais da man de importadores internacionais.

BENVIDA AOS "ESIT@S"

O departamento de EF quixo dar a benvida ao alumnado de primeiro da ESO cunha xornada de natación e waterpolo. Ninguén en Zalaeta que non saiba nadar!

Para máis información, visita o blog "Movendo o cu".