blogue deZalaeta

Calendario exames setembro 2017

Os exames de setembro serán os días 1 e 4, xuntase arquivo coa planificación dos mesmos.

Libros de texto curso 2017-18

VISITA DOS ALUMNOS DE ASPRONAGA E ESTREA DA NOVA IMPRESORA 3D E NOVOS TECLADOS NA AULA DE MÚSICA

O Centro Aspronaga e o noso instituto están a organizar actividades conxuntas nos ámbitos de Tecnoloxía e Música.
As actividades, promovidas polas profesoras do Departamento de Tecnoloxía Paz Freire e de música, Isabel de la Puente, permiten a elaboración de traballos nestes campos onde o máis salientable é a riqueza persoal que para os distintos alumnos supón traballar con rapaces con outras realidades vitais mois distintas as súas.
Este proxecto conta coa colaboración económica da fundación EMALCSA, e grazas a ela o centro puido renovar as aulas de Tecnoloxía con novos ordenadores e unha impresora 3D; e a aula de Música con novos teclados.

A POLICÍA ALERTA AO ALUMNADO SOBRE O MAL USO DAS REDES SOCIAIS

"A Policía Nacional impartiu unha charla no noso centro acerca dos perigos do mal uso das redes sociais por parte dos adolescentes. O uso de fotos, vídeos e mensaxes máis ou menos anónimas centraron gran parte da información desenvolvida"

O CLUB DE LECTURA CON LEDICIA COSTAS NO IES MONTE DAS MOAS

"14 alumnos dos nosos clubs de lectura de 1º e 2º de ESO desplazáronse até o IES Monte das Moas para convivir cos compañeiros doutros clubs de lectura coruñeses e escoitar ás respostas da escritora Ledicia Costas das moitas preguntas que os rapaces tiñan sobre moitos pasaxes dos seus libros.

Este curso, en 2º de ESO, na 3ª avaliación, os nosos alumnos van ler un libro seu: Verne y la vida secreta de las mujeres planta, co que nós, desta volta, coñecimos antes a autora que os seus relatos."

VOLEIBOL

MEDALLA DE BRONCE  NO CAMPIONATO JUNIOR DE VOLEIBOL

"O equipo de voleibol do noso instituto acadou unha medalla de bronce no torneo celebrado en Sant Cugat del Vallés esta fin de semana tras vencer no último partido ao RGC Covadonga cun resultado de 1-3. Parabéns!"