blogue deZalaeta

Calendario exames setembro 2017

Os exames de setembro serán os días 1 e 4, xuntase arquivo coa planificación dos mesmos.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-19

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2018

Calendario de exames se setembro 2018

Entraga de premios IGACIENCIA 2018

O pasado día 21 de xuño entregaronse os premios IGACIENCIA 2018 no centro IES Ramón Menéndez Pidal .

Ligazon das fotos da entrega :

Intercambio con Hamburgo_ Visita dos alemáns

Do 11 ao 18 de xuño estivo con nós o alumnado de Hamburgo, acompañado pola súa profesora Mar Meixner. Foi unha semana moi intensa na que, ademáis de asisitr ás clases, participaron en diversas actividades (visitas pola cidade, práctica de paddle surf en Orzán, excursión a Santiago, exhibición de esgrima histórica, Concerto etc.). Cabe destacar o boísimo entendemento entre o alumnado, o interese e a participación das familias de acollida, así coma a implicación do profesorado.

Recepción no concello

O alcalde, Xulio Ferreiro, e a concelleira de Xustiza Social e Coidados, Silvia Cameán, recibiron esta mañá no Pazo de María Pita a estudantes de intercambio do centro de ensino Gymnasium Meiendorf de Hamburgo e do IES Menéndez Pidal.
O rexedor fixo fincapé na relevacia que teñen na formación dos rapaces e das rapazas as oportunidades de coñecer novas culturas e realidades, así como a práctica de idiomas. Por iso, dixo, o Goberno local mantén a súa aposta por programas de intercambio como Junior Year ou Idiomas do mundo.

La imagen puede contener: 23 personas, personas sonriendo, personas de pie e interior