blogue deZalaeta

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS 2.º BAC

Información dispoñible no documento adxunto.

VISITA A EXPOTAKU

Alumnado pertencente ao Club do Cómic asistiu hoxe en ExpoCoruña a 'Expotaku', feira do manga por excelencia. Agardamos que desfrutarades da experiencia!

SORTEO DA BICICLETA

Un dos propósitos deste curso é que empregarades vehículos non contaminantes para vir ao instituto. Hai uns días realizamos o sorteo da bici escollendo un boleto de entre os participantes durante todo este tempo. A man inocente, como non podería ser doutro xeito, foi Conchi: profe de EF que nos fixo [e fai] mover o cu, e que se encargou durante moito tempo de ensinar a andar en bici e realizar roteiros pola cidade.
O afortunado gañador é Paulo, alumno de ciclos formativos, quen cada día viña ao instituto no seu monopatín. Parabéns!!

VISITA AO POSTO DE INSPECCIÓN FRONTEIRIZA

O alumnado de 1.° curso de Comercio Internacional realizou unha visita ao Posto de Inspección Fronteiriza do Porto da Coruña. A visita permitiulles coñecer situacións reais relativas a importacións e exportacións e a casuística propia da xestión alfandegueira, algo indispensable neste ciclo.

ABAU 2021/22

Información do calendario das ABAU 2021/2022 no documento.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2022/2023

Prazo de presentación de solicitudes:

Iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2022. O alumnado que se incorpore ao centro docente fóra deste prazo disporá dun mes contado a partir do día seguinte ao da formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2023.

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

PRESENTACIÓN ELECTRÓNICA

PRESENTACIÓN PRESENCIAL: