ANPA Zalaeta-Campo da Leña

Misión cumplida

Desde a Directiva do ANPA Zalaeta-Campo dá Leña queremos expresar o emocionados que sentimos por tantas doazóns que recibimos para o Banco de Alimentos Rías Altas dá Coruña.

Embárganos a todos un sentimento de alegría e é grazas a vós. Si, a vós, a todas e cada unha das persoas que fixestes unha achega a esta "Campaña Solidaria dous Centros Educativos"

Queremos expresarvos o noso agradecemento e tamén o noso recoñecemento pola vosa xenerosidade, o voso gran corazón, a vosa solidariedade e o voso compromiso.

Grazas por compartir cos máis necesitados, e cos que, nestes momentos, o Covid-19 está a deixar en desamparo.

GRAZAS MIL!

CONSELLO DE SABIAS E SABIOS

"Consello de Sabias e Sabios" é un proxecto educativo e cultural desenvolvido con alumnado de 2º da ESO que trata de dar resposta ás inquedanzas e problemáticas de situacións nas que a sociedade segue a procurar respostas efectivas.
Está inspirado na banda madrileña
Vetusta Morla

: a través da cultura, as alumnas e os alumnos poden descubrir novos mundos e intereses, e dar con novas respostas. Agradecemos a iniciativa desenvolvida pola Anpa IES Zalaeta - Campo da Leña coa colaboración da Deputación da Coruña.

Muchas gracias por vuestra solidaridad.

Hemos ampliado el plazo y mantendremos en la entrada principal unas cajas de recogida de alimentos hasta el viernes.
Si os va mejor por la tarde Rober estará para recoger vuestras aportaciones hasta las 19:45h  h que se cierra el instituto.

Gracias infinitas.