Publicase a Resolución Definitiva do Fondo de Libros.

Publícase a Resolución Definitiva do Fondo de Libros.(3º e 4º ESO)

Nela pódese consultar as materias e libros asignados a cada alumno.

• A aplicación informática da Consellería é a que asigna os libros os alumnos de xeito automático, en función da renda, polo que o centro non pode decidir cales son as materias dos libros que se lle asignan a cada alumno.
  • Enviarase, a través do alumnado,  un documento as familias selado polo centro coa lista de libros entregados o alumno. As Familias deberán devolver este documento asinado canto antes para deixar constancia documental da entrega, e seralles devolto asinado pola dirección.
  • Os libros serán entregados os alumnos no centro  polo profesor na súa materia paulatinamente,o longo dos primeiros días de curso.

Listaxe Definitiva de Admitidos

Listaxe Definitiva de Excluídos

• AXUDAS MATERIAL: O centro informará a través da súa web cando poden vir os pais/nais/titores legais a​ ​recoller​ ​os​ ​cheques​ ​de​ ​axudas​ ​para​ ​mercar​ ​material​ ​escolar. Deberán vir a recollelos en persoa.En caso de non poder acudir poderán autorizar a algúen mediante  este documento

Listaxe Axudas material

O alumnado de 1º ESO e 2º ESO non participa no FondoLibros da Consellería por estar no proxecto EDIXGAL.De todas formas, para as materias que non están integradas en EdixGal e que teñen libro de texto, o centro repartirá durante a primeira semana de curso entre o alumnado os libros dos que dispón de xeito correlativo comenzando pola Letra "K" ata rematar as existencias, como foi acordado no Consello Escolar.

Un saúdo

A Dirección