Google APPS for Education

apps

Xa temos implantado Google Apps for Education” no noso centro, este servizo nos ofrece un conxunto de ferramentas 2.0 para que poidamos traballar cun correo corporativo do IES e para crear un entorno de traballo colaborativo, tentando así mellorar o proceso de ensino-aprendizaxe dos nosos alumnos.

Entre estas ferramentas se atopan: Gmail, Google Drive, Google Calendar, Sites, Classroom, etc.etc.Estesservizosson proporcionadospor Googleeestán disponiblesen calqueramomento dendecalqueraparatoconectado a Internet.

Deste xeito todo o profesorado, alumnado e persoal do centro dispón xa dunha conta de “Google Apps for Education”,  pero co dominio “@iesmeanho.com”.

Para acceder a este servizo precisaredes o usuario e contrasinal que se vos proporcionou dende o centro.

Se queredes aprender algo máis acerca das posibilidades deste servizo podedes ver este video: