Encontros virtuais na Zona USC: 25 e 26 de marzo

Coñece  dende a túa casa o que a USC ten para ti: graos, laboratorios punteiros, instalacións deportivas, residencias e colexios maiores, cafeterías e comedores, unha ampla programación cultural, programas de voluntariado...

Os días 25 e 26 de maio profesorado das múltiples facultades da USC achegará información e resolverá dúbidas sobre cada Grao que se imparte. Pincha na imaxe e accede á web, dende alí podes seleccionar os estudos que che interesen e acceder á videoconferencia.Para que poidas mergullarte neste pequeno cosmos universitario, nestas xornadas poderás preguntar directamente todo o que precises sobre a vida na  universidade.

Adiante, asómate, pasa, investiga, toca, experimenta, pregunta… somos Zona USC

BOLSAS do Ministerio de Educación Curso 2024/2025

O Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes ven de publicar a convocatoria de becas para o vindeiro curso 2024/2025. Existen axudas económicas tanto para ensinanzas  universitarias como para non universitarias, entre as cales destacan:

• FP de Grao Básico
  • FP de Grao Medio
  • FP de Grao Superior
  • Bacharelato
  • Grao Universitario

O prazo de solicitude vai do 19 de marzo (9:00) ao 10 de maio (15:00) de 2024.

É importante que presentedes a vosa solicitude no prazo indicado, aínda que non teñades claro o que ides estudar, pois de non facelo quedaredes sen posibilidade de obter beca para o  vindeiro curso.

Un resumo da convocatoria, neste enlace, ou no archivo adxunto.

A solicitude debe tramitarse mediante  a sede electrónica do ministerio.

Calendario exames 2º BACH - 3ª Avaliación

Podes acceder ao horario clicando no seguinte enlace: Calendario Exames.

Tamén podes acceder dende o archivo adxunto:

Acreditación Competencias Dixitais do Alumnado

ACREDITACIÓN DAS COMPETENCIAS DIXITAIS DO ALUMNADO

O 1 de marzo de 2024 publicouse a RESOLUCIÓN do 28 de febreiro de 2024, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de ESO e bacharelato de Galicia no curso 2023/24.

Na seguinte ligazón poden consultar un resumo da resolución cos datos máis relevantes:

Acreditación Competencia Dixital do alumnado.