Benvidos á páxina web do IES Marqués de Sargadelos

ies.marques.sargadelos@edu.xunta.gal

ADMISIÓN DE ALUMNADO - CURSO 2021/22

Alumnado procedente de centros adscritos:CEIP Cervo- CEIP Península da Paz

O listado está publicado no taboleiro de anuncios. Tódolos solicitantes teñen praza reservada

Alumnado sen reserva de praza (do 1 ao 22 de marzo): Información sobre o proceso

Nota: En Bacharelato terán preferencia os alumnos/as da mesma zona educativa: IES Illa de Sarón (Xove)

DÍA DA PAZ 2021

O día 3 de outubro, nas pistas, desenvolveuse unha actividade artística organizada pola ANPA do centro en colaboración co departamento de cultura da Deputación Provincial de Lugo. Os artistas, MANUEL SEIJAS e DIEGO ANIDO realizaron un fermoso mural en homenaxe a unha das máis galegas e universais escritoras, Rosalía de Castro. Aquí temos en imaxes o proceso de elaboración que o noso alumnado puido presenciar e o resultado final do mesmo. O agradecemento aos organizadores e especialmente a estes magníficos artistas que contribúen a que os muros sexan cada día menos muros e menos duros.

Rosalía

Para ver outras fotos, accede ao facebook

COMUNICADO DO IES MARQUÉS DE SARGADELOS

Clica na imaxe para agrandala

TOMA DE DECISIÓNS

No seguinte enlace, atoparás unha ferramente, que poderá servirche de apoio, para coñecerte mellor e facilitar a túa toma de decisión, no eido académico e profesional.