Revistas escolares

Benvidos á nosa web!

IES Manuel Murguía - Arteixo

Actualidade

• Convocamos a unha reunión o xoves 15 de novembro ás 19:30 horas, no salón de actos do Centro, a todos os pais do alumnado de 3º de ESO interesados en recibir información sobre a posta en marcha dunha viaxe cultural a Escocia
  • Diego Íñiguez Lodeiro, integrante do Club patín Axel de Arteixo, logrou o sexto posto no campionato de España, celebrado en Santander.
  • O noso Centro vai continuar desenvolvendo durante o curso académico 2018/19 o Programa de Lingua árabe e cultura marroquí. A participación do alumnado neste plan é voluntaria, pero require a autorización por escrito dos pais, nais ou titores/-as legais. Para recoller a autorización acúdase a secretaría. As clases distribuiranse en dous grupos (de acordo co seu nivel de coñecementos) e terán lugar os luns, neste horario: grupo 1 (16:00-17:30 h.) e grupo 2 (17:30-19:00 h.)
  • O traballo de Paula Gavilán Suárez, veuse recompensado coa obtención do premio extraordinario de Bacharelato (curso 2017-2018) concedido pola Xunta de Galicia. Os nosos parabéns para ela e para os seus familiares !
  • O 12 DE SETEMBRO PUBLICARASE A LISTAXE DEFINITIVA DE SOLICITUDES ADMITIDAS (COS LIBROS ASIGNADOS) E EXCLUÍDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. O 13 DE SETEMBRO, DE 9:00 h. A 14:00 h. E DE 16:00 A 19:00 h, E O 14 DE SETEMBRO DE 9:00 h. A 14:00 h, OS PAIS/NAIS DOS ALUMNOS DE 1º E 2º DA ESO PODERÁN RECOLLER OS LIBROS ASIGNADOS NA SECRETARÍA DO CENTRO. NO CASO DE QUE OS PROXENITORES NON PODAN VIR O 13 OU 14, DARÁSELLES AOS ALUMNOS UN IMPRESO QUE DEBERÁ VIR ASINADO POLOS PAIS/NAIS PARA PODER RECOLLER OS LIBROS.
  • Publicáronse as axudas de becas do MECD para o alumnado de bacharelato. O prazo remata o 1 de outubro do 2018. www.mecd.es.
  • Publicáronse as axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo do MECD. O prazo remata o 27 de setembro de 2018. www.mecd.es.
  • ÁBRESE O PRAZO PARA SOLICITAR AS AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR E O ACCESO AO FONDO SOLIDARIO.Ligazón á información.
  • Actividades de formación en linguas estranxeiras 2018. Publicación das listaxes provisionais. Ligazón á páxina.
  • INFORMACIÓN RELACIONADA CO ACCESO Á UNIVERSIDADE.

PONDERACIÓNS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE CURSO 2018-19

NOTAS DE CORTE 2017-18

CALENDARIOABAU 2018

NORMATIVA ABAU 2018 Orden ECD/42/2018, de 25 de enero por la que se determinan las característica, el diseño y el contenido de la evaluación de Bachillerato para el acceso a la Universidad, las fechas máximas de realización y de resolución de los procedimientos de revisión de las calificaciones obtenidas, para el curso 2017/2018. Nota: Normativa galega pendente de publicación.

INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DA PROBA DE AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU) 2018. Aclaracións calculadoras permitidas.

10 express-A radio do IES Manuel Murguía

Presentación do Instituto  para familia