Revistas escolares

Benvidos á nosa web!

IES Manuel Murguía - Arteixo

Actualidade

• Con motivo da celebración do día contra a violencia de xénero, tiveron lugar varios actos ( lectura de poesías, de manifestos; partido de fútbol con equipos mixtos...) no pazo de deportes.

• CALENDARIO ESCOLAR 2019/20 (Pendente de aprobación por parte da Consellería dos dous días non lectivos de libre elección do Centro).
  • DEBIDO Á RENOVACIÓN DA PLATAFORMA SIXA FAMILIAS FOI PRECISO CAMBIAR TODOS OS CONTRASINAIS. PREGAMOS ÁS FAMILIAS QUE ACUDAN EN HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO (9:00-14:00 H.) Á SECRETARÍA DO CENTRO PARA RECOLLELOS.
  • No BOE do 27 de xullo do 2019 establécense criterios, prazos...para a solicitude de bolsas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo. Ligazón.
  • O alumnado de Bacharelato pode solicitar a axuda de bolsas ata o 1 de outubro do 2019. www.mecd.gob.es. Se tedes algunha dúbida preguntar na secretaría do Centro.
  • Parabéns ao noso alumnado polos resultados obtidos na ABAU : 97% de aprobados na convocatoria ordinaria e 66,6% na extraordinaria.
  • Parabéns aos nosos alumnos polos resultados obtidos na proba de lingua francesa DELF (100% DE APROBADOS) e agradecemento a súa preparadora Dona Carmen Viña.
  • CALENDARIO EXAMES SETEMBRO 2019. ENTREGA DE NOTAS XOVES 5 DE SETEMBRO ÁS 11:00 H. NAS AULAS QUE VOS CORRESPONDEN. PERÍODO DE RECLAMACIÓN ATA O LUNS 9 DE SETEMBRO ÁS 14:00 H. MATRÍCULA 5 E 6 DE SETEMBRO DE 9:00 A 14:00 H. E DE 16:00 A 19:00 H.

• Os nosos parabéns para a aula de 2º ESO D, pois foi elixida a clase máis limpa e ordeada de todo o Centro.
  • O pasado martes 14 de maio o noso alumnado da biblioteca entregou, ao Banco de Alimentos Rías Altas, a recadación obtida con motivo da celebración da gala benéfica.

• O alumnado do noso Centro acadou varios premios na gala de CinEOI celebrada o pasado 8 de maio, na Escola Oficial de Idiomas da Coruña. Parabéns a todos eles !

• O 22 de febreiro Paula Gavilán Suárez, ex-alumna do noso Centro, recolleu o premio extraordinario de Bacharelato no Pazo de Congresos e Exposicións de Santiago, nunha cerimonia onde se repartiron os premios á excelencia no Bacharelato, na FP e nas Escolas de Artes. Na que, entre outras autoridades educativas, se encontraba a Concelleira de Educación, quen salientou o labor do alumnado premiado, o das súas familias e o dos docentes.

• Diego Íñiguez Lodeiro, integrante do Club patín Axel de Arteixo, logrou o sexto posto no campionato de España, celebrado en Santander.
  • O noso Centro vai continuar desenvolvendo durante o curso académico 2018/19 o Programa de Lingua árabe e cultura marroquí. A participación do alumnado neste plan é voluntaria, pero require a autorización por escrito dos pais, nais ou titores/-as legais. Para recoller a autorización acúdase a secretaría. As clases distribuiranse en dous grupos (de acordo co seu nivel de coñecementos) e terán lugar os luns, neste horario: grupo 1 (16:00-17:30 h.) e grupo 2 (17:30-19:00 h.)
  • O traballo de Paula Gavilán Suárez, veuse recompensado coa obtención do premio extraordinario de Bacharelato (curso 2017-2018) concedido pola Xunta de Galicia. Os nosos parabéns para ela e para os seus familiares !
  • INFORMACIÓN RELACIONADA CO ACCESO Á UNIVERSIDADE.

TÁBOA DE PONDERACIÓNS ACCESO (pendente de aprobación da oferta de prazas para o curso 2019-20)

NOTAS DE CORTE E PRAZAS OFERTADAS 2018-19

CALENDARIO ABAU 2019

RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS DE 2º DE BACHARELATO 2018/19

NORMATIVA ABAU 2019

DOG RESOLUCIÓN do 11 de febreiro de 2019, conxunta da Secretaría Xeral de
    Universidades e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e
    Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a realización, dentro
    do curso 2018/19, da avaliación de bacharelato para o acceso á universidade
    (ABAU) para o curso 2019/20.

Orden ECD/42/2018, de 25 de enero por la que se determinan las característica, el diseño y el contenido de la evaluación de Bachillerato para el acceso a la Universidad, las fechas máximas de realización y de resolución de los procedimientos de revisión de las calificaciones obtenidas, para el curso 2017/2018.

INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DA PROBA DE AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU) 2018. Aclaracións calculadoras permitidas.

Máis información en www.ciug.gal

10 express-A radio do IES Manuel Murguía