Revistas escolares

Benvidos á nosa web!

IES Manuel Murguía - Arteixo

Actualidade

• Desde o 13 de xullo ata o 31 de agosto o centro permanecerá aberto en horario de 9:30 a 11:30 H.
  • Publicación da listaxe provisional das axudas de participación no fondo solidario de libros de texto e material do curso 2020/21. Información. Admitidos. Excluídos.
  • Están colgadas, na aula virtual, en cada curso e materia, as instrucións para recuperar aquelas materias suspensas en xuño.
  • Os equipamentos informáticos emprestados polo Centro durante o confinamento deberán ser devoltos o luns 22 de xuño en horario de mañá, tal é como foron entregados.
  • Os nosos parabéns ás catro alumnas de 2º de Bacharelato que obtiveron matrícula de honra pola súa excelencia nos estudos: Iris Amado López, Emma Balbís Rodríguez, María Muñiz Veiga e Claudia Veiga Riveiro.
  • As instrucións para o alumnado de 2º de Bacharelato que esté interesado en participar na orla deste ano, encóntranse en google classroom e accédese co código j2rsehm.
  • Os días 10, 11, 17 e 18 de xuño en horario de 10:30 a 12:30 h. a coordinadora da Biblioteca estará no Centro para recoller os libros da biblioteca prestados antes do confinamento.
  • Pódense consultar no Centro os listados relativos ás solicitudes de admisión de alumnado presentadas. Disponse de 48 horas para reclamar a resolución.
  • Dentro da aula virtual, o Departamento de Orientación vai colgando información relevante: orientación académica, información específica para alumnado de segundo de Bacharelato, consellos vencellados á situación de confinamento...O acceso está aberto se se entra como "convidado"
  • Desde o día 25 de maio, os proxenitores do alumnado matriculado no noso IES poden acudir ao centro a recoller o material educativo e persoal deixado nas aulas polos/-as seus/súas fillos/-as. É preciso chamar ao teléfono 981 601 852 para concertar cita previa e manter as disposicións de seguridade sanitarias establecidas; en caso contrario, non se facilitará o acceso ao centro educativo.
  • Instrucións ditadas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional ante a volta voluntaria a clases do alumnado de 2º de Bacharelato desde o día 25 de maio do 2020. Normas de obrigado cumprimento e recomendacións xunto coa distribución do alumnado en aulas.
  • Na avaliación ordinaria do curso 2019/20, mantéñense os criterios de promoción e titulación da LOMCE.
  • SOLICITUDE DE AXUDA (FONDO SOLIDARIO) DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2020/21 (Código procedemento ED330B).Anexo I e II (Solicitude).                                              Información complementaria da orde do fondo solidario de libros de texto.
  • Información devolución libros de texto e recollida de material das aulas.
  • Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes de Galicia.

• O luns 6 de abril acordouse que a convocatoria extraordinaria da ABAU terá lugar este ano os días 15, 16 e 17 de setembro.

• As modificacións precisas nas programacións didácticas (como addenda) poderán consultarse no apartado de cada departamento didáctico a partir da semana que vén.

• TRABALLOS PARA FACER DURANTE A SUSPENSIÓN DAS CLASES.Cada alumno debe acceder ao seu curso na AULA VIRTUAL do Centro que se atopa na páxina web do IES Manuel Murguía na lapela situada na parte superior dereita .Alí o alumnado atopará as tarefas a realizar en cada unha das materias. Irase renovando material periodicamente. Esa será a única vía de comunicación co profesorado.NA AULA VIRTUAL DÉBESE ENTRAR COMO CONVIDADO (SEN SER PRECISO DARSE DE ALTA PREVIAMENTE).

• Radio Voz máis La Voz de Galicia fixéronse eco da concesión do primeiro premio a prol das boas prácticas inclusivas en Educación Secundaria en Galicia ao IES Manuel Murguía. Foron entrevistados sobre o seu exitoso traballo tres docentes (Diana Fernández, Agustín Pérez e Eva Portela) e dous alumnos (Jordi Mas e Nicolás Paz). Na entrevista resaltouse o crecente compromiso do profesorado, alumnado e familias implicados no proxecto do musical.Ligazón á noticia publicada no xornal.

• O IES MANUEL MURGUÍA RECIBIU O GALARDÓN 1º PREMIO ÁS BOAS PRÁCTICAS INCLUSIVAS NA MODALIDADE DE ENSINO SECUNDARIO CONCEDIDO POLA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN, GRAZAS AO LABOR DESENVOLVIDO POLO PROFESORADO E ALUMNADO QUE LEVA TRABALLANDO VARIOS ANOS NO PROXECTO DO MUSICAL. OS NOSOS PARABÉNS A TODOS ELES POLA EXCELENCIA RECOÑECIDA !

• Con motivo da celebración do día contra a violencia de xénero, tiveron lugar varios actos ( lectura de poesías, de manifestos; partido de fútbol con equipos mixtos...) no pazo de deportes.

10 express-A radio do IES Manuel Murguía

Presentación do Instituto  para familia