Revistas escolares

Benvidos á nosa web!

IES Manuel Murguía - Arteixo

Actualidade

• PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE SOLICITUDES ADMITIDAS (COS LIBROS ASIGNADOS) E EXCLUÍDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, XA SE PODE CONSULTAR NO TABOLEIRO DO CENTRO O VENRES 29 DE XULLO DE 9 A 13 H. INSTRUCIÓNS PARA A RECOLLIDA DE LIBROS A PARTIR DO 5 DE SETEMBRO.
  • DURANTE O MES DE AGOSTO O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO. PARA CALQUERA URXENCIA CONTACTAR CO TELÉFONO 603011441 DE LUNS A VENRES DE 10 A 12 H.
  • Publicarase o listado definitivo do fondo de libros unha vez a Consellería de Educación resolva un problema relativo ás seccións bilingües na aplicación do fondo de libros. Cando estea solucionado e podamos sacar o listado definitivo, anunciaranse na páxina web do centro o calendario e o horario de consulta.
  • DESDE O 18 AO 29 DE XULLO, O HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO SERÁ DE 9 A 11 H.
  • HOXE 8 DE XULLO PUBLICÁRONSE AS LISTAXES PROVISIONAIS DAS PERSOAS CON DEREITO AO FONDO DE LIBROS NO TABOLEIRO DO INSTITUTO. PARA CONSULTALAS DEBERASE ACUDIR AO CENTRO, XA QUE NON SE PERMITE FACELAS PÚBLICAS DOUTRO XEITO. O PERIODO DE RECLAMACIÓN SERÁ DE DOUS DÍAS A PARTIR DA PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL. A PARTIR DO 13 DE XULLO PUBLICARANSE AS LISTAXES DEFINITIVAS.
  • O ALUMNADO QUE NO CURSO 2022/23 CURSE BACHARELATO OU 4º DE ESO E DESEXEN RECIBIR FINANCIAMENTO PARA A REALIZACIÓN DE PROBAS DE NIVEL LINGÜÍSTICO CON NIVEL B1, B2 OU C1 DEBEN ENVIAR UN CORREO ELECTRÓNICO AO CENTRO SINALANDO O SEU INTERESE E APORTANDO OS SEUS DATOS A FIN DE QUE O INSTITUTO FAGA A SOLICITUDE OPORTUNA (Á ESPERA DE QUE LOGO SEXA ESTIMADA/DESESTIMADA POLA CONSELLERÍA). O ÚLTIMO DÍA PARA ENVIAR O CORREO AO CENTRO É O 22 DE SETEMBRO. Ligazón á orde.
  • PARABÉNS Á ALUMNA SARA PARDO POR OBTER O TERCEIRO POSTO NA VII OLIMPIADA DE TRADUCIÓN DE TEXTOS CLÁSICOS NA CATEGORÍA DE LINGUA LATINA.
  • GRADUACIÓN 2º BACHARELATO PROMOCIÓN 2021/22

• O VENRES 27 DE MAIO O ALUMNO HUGO VIEITES, EN REPRESENTACIÓN DE TODOS OS INTEGRANTES DO GRUPO DO MUSICAL, FIXO ENTREGA DOS 500 EUROS CONSEGUIDOS NA REPRESENTACIÓN DO MUSICAL 2022 AO BANCO DE ALIMENTOS RÍAS ALTAS.

• CONCESIÓN DE MATRÍCULAS DE HONRA: NO BACHARELATO O CRITERIO É TER UNHA NOTA MEDIA DE 9 OU MÁIS NO 2º DE BACHARELATO E, NO CASO DE EMPATE SEGUIDO DA NOTA MEDIA MÁIS ALTA DA ETAPA DE BACHARELATO (1º+2º), E DO MAIOR NÚMERO DE MATERIAS CUALIFICADAS CUN 10 EN TODA A ETAPA.NA ESO, OS CRITERIOS SON TER NOTA MEDIA MAIOR OU IGUAL A 9, E SE HAI EMPATE, A NOTA MEDIA MAIOR EN 3º DA ESO, 2º E 1º, CORRELATIVAMENTE.
  • UN ANO MÁIS, CHEO TOTAL NO AUDITORIO DO CENTRO CÍVICO DE ARTEIXO CO MUSICAL "HOY NO ME PUEDO LEVANTAR".NORABOA AOS 175 ALUMNOS PARTICIPANTES E AO GRUPO DO MUSICAL!.Enlace á noticia do xornal.

• OS ALUMNOS DE 4º ESO F, JOSÉ AMADO, MARTÍN CALVIÑO, ARIEL CAPELÁN, ADÁN CASTIÑEIRAS, JOANA FERNÁNDEZ, GLORIA GARCÍA, ALICIA GARCÍA E MIGUEL LORENZO ACADARON O PRIMEIRO PREMIO NO RALLY MATEMÁTICO E CIENTÍFICO SEN FRONTEIRAS 2022 NA CONVOCATORIA CORRESPONDENTE A MATEMÁTICAS CUARTO DA ESO NA FINAL GALEGA CALEBRADA O VENRES 1 DE ABRIL EN SANTIAGO. PREMIO QUE LLES PERMITE O PASO Á SUPERFINAL DE TOULOUSE O 12 DE MAIO. PARABÉNS AOS PREMIADOS, AO DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS E AO SEU PROFESOR JAVIER DE LA IGLESIA.

• PARABÉNS AOS GRUPOS DE 4º ESO E e F e AO SEU PROFESOR DE MATEMÁTICAS JAVIER DE LA IGLESIA POLA SÚA PARTICIPACIÓN NO RALLY MATEMÁTICO (CONCURSO DE MATEMÁTICAS E CIENCIAS CONVOCADO POR IGACIENCIA).UN DOS GRUPOS DE 4º ESO F PASOU A SEGUINTE FASE QUE SE CELEBRARÁ O VINDEIRO VENRES 1 DE ABRIL NA FACULTADE DE QUÍMICAS DE SANTIAGO. MOITA SORTE!

• VISITA DA EXPOSICIÓN FOTOGRÁFICA DE PETER LINDBERGH NA CORUÑA, CO ALUMNADO DE 3º ESO E A ACCIÓN NO PROPIO MUSEO SOBRE A REINTERPRETACIÓN DO ARTISTA.

• XUNTO CON OUTROS CENTROS EDUCATIVOS DE GALICIA, O NOSO INSTITUTO FOI SELECCIONADO PARA PARTICIPAR NA EXPOSICIÓN DE PETER LINDBERGH DA CORUÑA. O PRÓXIMO 3 DE FEBREIRO NOSO ALUMNADO DE 3º ESO C e F, PARTICIPARÁN NA CREACIÓN DUNHA ACCIÓN ARTÍSTICA QUE SE REALIZARÁ NO PROPIO MUSEO. MOSTRÁMOSVOS AS PRÁCTICAS PREVIAS QUE ESTAMOS A ENSAIAR PARA A ACTIVIDADE.

• A TELEVISIÓN DE GALICIA VISITA O NOSO CENTRO POLO PREMIO ACADADO POLO GRUPO DO MUSICAL EN INNOVAGAL.

• NORABOA AOS INTEGRANTES DO PROXECTO DO MUSICAL POLO TERCEIRO PREMIO NA MODALIDADE B EN INNOVAGAL.Enlace

• Exposición na nosa biblioteca "Objetos de las emociones"

• Noraboa ás gañadoras do concurso de relatos "Medo me dás" Nadia Suárez e Kawtar Khalkane.

• Noraboa ás gañadoras do concurso de máscaras do Samaín 2021. Felicidad Otero na categoría de profesorado e Victoria Forner na de alumnado.