Revistas escolares

Benvidos á nosa web!

IES Manuel Murguía - Arteixo

Actualidade

• Os alumnos Ana Caramés Canosa, Alba Figueroa Paniza e David Rodríguez Ramos asistiron ao acto de recoñecemento da USC aos mellores expedientes do Bacharelato. Ligazón á noticia.

• Sheyla Romero González, antiga alumna do IES Manuel Murguía, alcanza éxitos no Balonmán Culleredo, que está a celebrar o seu 25 aniversario.

• CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO IES MANUEL MURGUÍA: De acordo coa instrución 7/2017, do 30/05/2017, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de cultura, educación e ordenación universitaria, comunícase que a persoa beneficiaria do Servicio de xestión e explotación da cafetería do Centro para o curso 2017/18 é DONA MARÍA MONTSERRAT PINTOS LOUZÁN.
  • Convócase aos pais do alumnado interesado en cursar Formación Profesional Básica para o curso 2017/18 a unha reunión informativa, que terá lugar no salón de actos o xoves 27 de xullo do 2017 ás 12:00 h.
  • As instrucións para a recuperación en setembro da asignatura de Educación Plástica e Visual atópanse na ligazón do propio departamento nesta web.
  • Ligazón á información do fondo de libros de texto para Bacharelato da ANPA.
  • As actividades de recuperación para setembro do departamento de Xeografía e Historia atópanse na ligazón do propio departamento nesta web.
  • Preparados pola profesora dona Carmen Viña Real cinco alumnos do noso Centro superaron o DELF scolaire. Os nosos parabéns aos alumnos e á docente!.
  • As alumnas Gabriela Blanco e Cristina García gañadoras do concurso de relatos PrensArteixo recollen os premios no xornal "La Opinión". Ligazón á noticia.

• Listaxes definitivas de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017. Ligazón ás listaxes.
  • O luns 29 de maio tivo lugar o acto de gradación dos alumnos de 2º de Bacharelato do IES Manuel Murguía de Arteixo. O acto tivo lugar no auditorio do Centro Cívico da vila. Nel participaron case a totalidade dos 98 alumnos matriculados en 2º de Bacharelato durante este curso. Foi un acto emotivo que serviu tanto para despedirse do Centro no que cursaron os seus estudios como para albiscar o seu futuro. Ligazón á noticia no xornal “El noticiero de Arteixo”.

• Listaxe definitiva de alumnado admitido neste centro para o curso 2017/2018. Contra esta listaxe poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

• O pasado xoves 27 de abril do 2017, ás 18:00 horas, a alumna Aida Yáñez Ferreiro recibiu na EGAP o recoñecemento debido ao seu labor como Campiona de España en fútbol-sala.
  • Informamos da resolución definitiva da Secretaría General de Universidades de data 3 de maio de 2017, pola que se conceden as bolsas e axudas de carácter xeral e de necesidades específicas de apoio educativo para estudos non universitarios. Dita resolución está publicada na páxina web do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte e no taboleiro de anuncios da Sección de Bolsas da Xefatura Territorial da Coruña. Esta resolución definitiva pon fin á vía administrativa e, poderase interpoñer recurso potestativo de reposición ante a Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades no prazo dun mes, contado desde o 4 de maio ata o 5 xuño. O recurso ten que presentarse a través de calquera Rexistro segundo o artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas e dirixido a esta sección de bolsas.

• No VII festival cinEOI Coruña resultaron agraciados co 2º premio máis o premio Ben Falado, pola curtametraxe Dobre Identidade, as seguintes alumnas de 1º de bacharelato do IES Manuel Murguía: Alba Blanco Rodríguez, Alba Rial Busto, Angélica Ballesteros Flórez, Belén Martínez Rodríguez, Catalina López Novo, Leslizet López González-Rubiera e Lucía Sánchez Souto. Tamén recibiron o 3º premio por A rosa seca: Beatriz Mouzo Gerpe, Rebeca del Río Rollón, Sara Montero Cordero e Irene García Soto.
  • A alumna Julia López Canay recibiu unha das 80 bolsas coas que a Fundación Amancio Ortega premia o nivel académico e o coñecemento do idioma inglés do alumnado de 4º de ESO que resulta beneficiado coa posibilidade de reforzar o seu currículo cursando 1º de Bacharelato en Estados Unidos ou Canadá. Ligazón á noticia publicada na Voz de Galicia.
  • O IES Manuel Murguía por medio do Departamento de Educación Física está a participar dentro do plan PROXECTA no proxecto DAFIS (Datos sobre a Valoración da Condición Física Saudable), unha ferramenta elaborada ao abeiro do PLAN GALICIA SAUDABLE promovido pola Xunta de Galicia e coordinado pola Secretaría Xeral para o Deporte, para facilitarlle aos profesionais do ámbito da actividade física e do deporte a valoración da condición física dos seus alumnos/as, deportistas e da cidadanía en xeral que participa de iniciativas vinculadas á práctica de actividade física e deporte.
  • A qué esperas para entrar xa en RefuxioMurguía, o novo blog da Biblioteca recén creado para vos.
  10 express-A radio do IES Manuel Murguía

Presentación do Instituto  para familia