Complementarias

Roteiro polo Morrazo

O alumnado de Acondicionamento Físico fixo a primeira actividade do curso: unha ruta de senderismo polo Morrazo, cun clima estupendo.

Unha boa oportunidade para a convivencia, coñecerse mellor e compartir o interese por un estilo de vida saudable.

Charla con Manolo Otero

O alumnado de 2º CS Acondicionamento Físico inaugurou hoxe a exposición

Que consello lle darias á xente nova?

Coincidindo con esta preciosa mostra, recibimos a Manolo Otero, quen compartiu a súa experiencia vital e no deporte co alumnado. A acollida foi moi positiva.

Visita aos xulgados 4º ESO

Hoxe o alumnado de 4º ESO foi coñecer os xulgados de Vigo.

Charla Accem

Esta semana tivemos oportunidade de falar con Hafddallah, psicólogo de Accem, sobre a trata de seres humanos. para máis información podedes consultar a súa campaña:

#putadaguapa

Feira de educación en Mos

O Concello de Mos convidounos á I Mostra de Educación e Formación os días 4 e 5 de maio. Así que preparamos un stand cunha selección de cousas que se fan no noso centro para que aqueles interesados poidan coñernos un pouco mellor.