PROLONGACIÓN CONTINXENCIA CORONAVIRUS

O Presidente do goberno Pedro Sánchez decreta 15 días mas de confinamento pola pandemia do coronavirus.De momento, está prevista ata o 11 de abril. Podedes informaros chamando ao centro.

Moito ánimo a todos e todas.

INFORMACION CENTRO CORONAVIRUS

Debido ao Estado de alarma promulgado polo goberno central os centros educativos permanecerán pechados . O equipo directivo estará de 10 a 13 horas por quendas.

Non se atenderán persoalmente senón vía telemática. Para calquera dúbida podedes contactar a través do correo electrónico do centro que consultaremos diariamente e contestaremos tamén de xeito diario.

As indicacións deben ser seguidas e así lograremos parar este virus.

Ánimo que xuntos podemos.

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS E ALUMNADO DO CENTRO

A partir de hoxe están abertas as aulas virtuais con material para que o alumnado do centro traballe na casa.Entrade e consultade. De calquera novidade seredes puntualmente informados.

INDICACIÓNS PARA AS FAMILIAS E ALUMNADO DO CENTRO

O peche do centro é polo coronavirus. Estamos á espera de indicacións da Conselleria de educación.

SUSPENSIÓN DE CLASES

O IES A GUIA suspende as clases dende o luns 16 por un tempo de 14 días. O venres 13 o centro permanecerá aberto e a asistencia é voluntaria .

CHARLA SOBRE DIVERSIDADE AFECTIVO-SEXUAL

O día 5 de febreiro celebrouse no IES A GUIA unha charla sobre "Diversidade afectivo-sexual" impartida pola Asociación NÓS MESMAS de Vigo.

Gustarianos agradecesr a presencia das familias no centro.

ACTIVIDADES DE IGUALDADE

A semana do 3 de febreiro terá lugar no noso centro actividades de formación en igualdade organizados pola Coordinadora de Igualdade Da. Beatriz Fernández Barciela.

Así, celebrarase as seguintes formacións:

Día 3/2/2020 de 15:30 ata 16:30 horas: formación para o grupo LGBTIQ.

Día 3/2/2020 a partir das 16:40 : formación en diversidade afectivo-sexual e de xénero para alumnos e alumnas de FP Básica I e II.

Día 5/2/2020 ás 19:30 horas: formación en diversidade afectivo-sexual e de xénero para as familias.

DIFUSION DO PIALE PORTUGUÉS 2019-DÍA 27 DE XANEIRO DE 2019 ÁS 11:30 HORAS NO SALÓN DE ACTOS

O luns 27 de xaneiro de 2020 ás 11:30 horas terá lugar a difusión do PIALE 2019 desenvolto por Manuel Rodríguez González, profesor de secundaria da especialidade de organización e xestión comercial cunha sección bilingue no módulo de técnicas de venda e negociación. Para máis información consultar a presentación na ligazón.

Presentación PIALE