Guías TIC

Atención a Pendentes

Convocadas axudas para participar no Programa "Campus Científicos de Verano" para alumnado de Secundaria e Bacharelato no ano 2017.

Esta octava edición levarase a cabo entre o 2 e o 29 do mes de xullo de 2017.

Convócanse 1.920 prazas para participar en proxectos científicos diseñados por profesores universitarios e desenvolvidos en departamentos de investigación co obxectivo de potenciar o interés de estudantes de 4º de ESO y 1º de Bacharelato pola ciencia, a tecnoloxía e a innovación.

O prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto ata as 15:00h do día 24 de marzo de 2017.

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas

para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2017.

Para unha información máis pormenorizada premer aquí.

Instrucións da Consellería de Educación para a realización neste curso 2016-17 da nova Selectividade

O IES Plurilingüe Fontexería gaña o III Premio Concepción Arenal

O IES Plurilingüe Fontexería gaña o III Premio Concepción Arenal 2016 a proxectos educativos pola igualdade de xénero, na modalidade de educación secundaria, convocado pola Deputación da Coruña.

O Proxecto presentado polo noso centro "Nós Tamén Navegar" promoverá actividades co alumnado de 1º Bacharelato encamiñadas a desenvolver a autonomía das alumnas e a achegar modelos masculinos igualitarios aos alumnos.

Probas de Pendentes / 2º parcial

Cambio de data das probas de pendentes correspondentes ao 2º parcial

NOVAS DATAS

Probas de Acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior de Formación Profesional 2017

Convocadas as Probas de Acceso aos Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior de Formación Profesional do sistema educativo para o ano 2017 (Orde 22 decembro 2016, DOG 5 xaneiro 2017).

Prazos de Inscrición:

• Ciclos Formativos de Grao Superior: entre os días 6 e 15 de febreiro de 2017, ambos os dous incluidos.
  • Ciclos Formativos de Grao Medio: entre os días 13 e 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluidos.

Máis informacion aquí.

I Concurso de Deseño "XXVIII Semana Cultural"

PRORROGADO ATÉ O 20 DE FEBREIRO

Deseña a imaxe da XXVIII Semana Cultural, baixo o lema

VII Concurso Audiovisual Fontexería

PRORROGADO ATÉ O 20 DE FEBREIRO

Votacións de pais/nais ao Consello Escolar

Votacións dos pais e nais ao Consello Escolar:

XOVES 24 DE NOVEMBRO DE 17:00 A 20:00 HORAS NO SALÓN DE ACTOS DO INSTITUTO.

Poderán votar tanto o pai como a nai.

Deberán acreditar a súa identidade con DNI.

Cortes na rede e na telefonía do centro

Desculpen as molestias ocasionadas polos continuos cortes na rede tanto de internet como de teléfono do centro nesta semana. Estamos procurando solventar todos estes problemas o antes posible. Grazas.