Guías TIC

Atención a Pendentes

Calendario de Exames Finais de Pendentes de ESO e Bacharelato

Calendario de Exames Finais de Pendentes de ESO e Bacharelato 2017-2018.

As probas realizaranse nas tardes do martes 24 de abril e do xoves 26 de abril (ver horario no documento adxunto).

Alumnado do IES Fontexería que secunda a Folga do 19 de abril de 2018.

O alumnado de 3º de ESO B, 4º de ESO, 1º Bacharelato, e 1º e 2º do CM de Instalacións Eléctricas e Automáticas, acordou secundar a folga convocada, entre outros, pola asociación estudantil "Erguer", e apoiada pola Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público para o xoves 19 de abril de 2018.

O Centro continuará coas actividades e horarios normais de clase para o alumnado que asista.

O IES PLURILINGÜE FONTEXERÍA acolle os VI Encontros de Centros por unha Convivencia Positiva o 20 e 21 de abril

XXIX SEMANA CULTURAL

Xa está en marcha a XXIX Semana Cultural no IES Plurilingüe Fontexería, neste curso co lema "En Construción Para Ser".

A semana do luns 19 ao venres 23 de marzo ven cargada de actividades, obradoiros, música, teatro, charlas, cine, ... nas que poderá participar toda a comunidade educativa.

cartaz XXIX SC

Fallo dos concursos audiovisuais

O dia 22 de febreiro fallaronse os premios dos dous concursos que estaban en marcha:

VIII Concurso Audiovisual

II Concurso de Deseño do cartaz da Semana Cultural

A decisión do xurado foi a seguinte:

1º Deixar deserto o VIII Concurso Audiovisual por falta de participación.

2º Deixar deserto o II Concurso de Deseño por considerar que nengún dos traballos presentados acada a puntuación mínima exixida, consonte os criterios da convocatoria.

Concurso de Debuxo

Foi convocado o I Concurso de Debuxo do IES Fontexería.

O prazo de entrega de traballos remata o dia 2 de marzo.

Podedes consultar as bases no documento adxunto.

Día de Rosalía e RosalíArte

Coma en anos anteriores, o 24 de febreiro conmemórase o Día de Rosalía de Castro. Desta volta, no Centro temos dúas actividades para unirnos a esa data tan sinalada. Dentro do IES, prepararemos unha exposición cos traballos realizados polo alumnado de  Tic´s de 4º Eso e 1º Bac, e fóra do Centro, o Dep. de Galego e o EDLG están a organizar unha actividade que podedes descubrir premendo neste díptico...  paciencia, que tarda un pouquiño!

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva

Convocadas probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2018

Calendario de Exames do Segundo Parcial de Pendentes de ESO e Bacharelato (6 e 8 de Febreiro)

Calendario de Exames do 2º Parcial de Pendentes para ESO e Bacharelato do curso 2017-18