Guías TIC

Atención a Pendentes

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Prazas de residencia nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para realizar estudos postobrigatorios non universitarios no curso 2017/18.

Convócanse prazas de residencia nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para realizar estudos
postobrigatorios non universitarios no curso 2017/18. Para máis información premer aqui e para o extrato da resolución aquí.

Traballo cooperativo a distancia con outros centros en TIC de 4º de ESO

Este ano os alumnos de TIC de 4º de eso participan nunha actividade cooperativa, creada polo profesor D. Marco López, con tres institutos da provincia de Lugo: o Leiras Pulpeiro de Lugo, o Río Miño de Rabade e o Lama de Quendas de Chantada.

A actividade consiste na creación dun blog e dunha paxina web mediante traballo cooperativo coordinado a distancia. O procedemento é o seguinte unha parella de alunmos dun instituto debe traballar con outra parella dun segundo instituto e sendo titorizados por un profesor dun tercer instituto.

As actividades son as seguintes:

Actividades ca lectora na materia de tecnoloxía

Un dos obxectivos do plurilingüismo é que o alumnado fale, por iso no departamento deseñamos actividades nas que, primeiro, ensínase vocabulario básico para que o alumnado poda debatir sobre un tema de actualidade relacionado ca materia, tras recibir información básica sobre o tema.

Información Académica ao remate do Bacharelato LOMCE

No arquivo adxunto podedes encontrar toda a información académica necesaria ao rematar o Bacharelato

Calendario de probas finais de pendentes

Publicamos aqui o calendario de probas finais para o alunado con materias pendentes de cursos anteriores.

A XXVIII Semana Cultural en marcha

A XXVIII edición da Semana Cultural do IES Fontexeria está en pleno rendemento.

Até agora varias películas, obradoiros, colaboracións co CEIP Ramón de Artaza, diversas charlas divulgativas, exposicións ...

Como pratos fortes nestes dous primeiros días podemos destacar a presentación do libro Un Cesto de Mazás, coa presenza da súa autora Montse Fajardo, ou a subida á Moa (Monte Pindo).

Convocadas axudas para participar no Programa "Campus Científicos de Verano" para alumnado de Secundaria e Bacharelato no ano 2017.

Esta octava edición levarase a cabo entre o 2 e o 29 do mes de xullo de 2017.

Convócanse 1.920 prazas para participar en proxectos científicos diseñados por profesores universitarios e desenvolvidos en departamentos de investigación co obxectivo de potenciar o interés de estudantes de 4º de ESO y 1º de Bacharelato pola ciencia, a tecnoloxía e a innovación.

O prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto ata as 15:00h do día 24 de marzo de 2017.

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas

para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2017.

Para unha información máis pormenorizada premer aquí.

Instrucións da Consellería de Educación para a realización neste curso 2016-17 da nova Selectividade