Calendario de exames da 1ª Avaliación + Calendario de exames de pendentes de novembro 2021

Clendario de exames para a 1ª avaliación de ESO e Bacharelato do curso 2021-22 e tamén dos exames de pendentes do mes de novembro.

PLAN DE CONTINXENCIA 2021-22 E ANEXO V: PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2021-2022.

Plan de Acollida 2021-2022 e Inicio de Curso.

INICIO DE CURSO O MÉRCORES 15 DE SETEMBRO
• A primeira hora o alumnado da ESO dirixirase aos seguintes espazos:
1º ESO: 8h30 Salón de Actos
2º ESO: 8h30 Pista Baloncesto (Ximnasio en caso de choiva)
3º ESO: 8h30 Pista Fútbol (Biblioteca en caso de choiva)
4º ESO : 8h30 Vestíbulo
• O alumnado de Bacharelato:
1º BAC: 9h30 Salón de Actos
2º BAC: 9h30 Pista de Baloncesto (Vestíbulo en caso de choiva)
• O alumnado de Ciclo Medio:
1º e 2º do CMIEA: 11h00 na porta dianteira dos talleres

Calendario de exames extraordinarios e matrícula de setembro (Actualización).

Actualización das Probas extraordinarias e calendario de entrega de notas e matrícula de setembro 2021.

Despedida ao alumnado de 2º Bacharelato no IES Plurilingüe Fontexería.

Na seguinte ligazón tedes a montaxe realizada por Chus Abraldes da despedida ao alumnado de 2º de bacharelato o venres 11 de xuño:

PRIMEIRO PREMIO DE SECUNDARIA AO PODCAST "XELA NAS ONDAS" DE 2º ESO.

O Xurado do III Certame Escolar Internacional de Podcasts en Galego Xosé Mosquera Pérez, "O Vello dos Contos", organizado polo IES Plurilingüe Rosalía de Castro de Santiago de Compostela e Arraianos Producións, concede o PRIMEIRO PREMIO DE SECUNDARIA ao alumnado de 2º ESO, coordinado pola súa profesora Olalla Liñares García, do IES Plurilingüe Fontexería, polo Podcast (que podedes oír

Calendario de Exames Finais de ESA (Adultos) e Ciclo Medio de Instalacións Eléctricas e Automáticas (1º e 2º IEA)

Calendario de exames finais de Módulo 4 de Adultos e do 1º e 2º curso de IEA.

Oferta de FP. Curso 2021/2022

Na seguinte ligazón podes atopar para o curso 2021/2022 a oferta de ciclos formativos polo réxime ordinario —grao profesional básico, grao medio e grao superior—, a oferta modular polo réxime de persoas adultas nas modalidades presencial e a distancia, en centros públicos.

CALENDARIO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-2022.

Calendario de Exames da Avaliación Extraordinaria de 2º de Bacharelato.