O Fontexería apoia a candidatura de Ponte...Nas Ondas ante a UNESCO

Dende o IES Plurilingüe Fontexería APOIAMOS A CANDIDATURA DE PONTE…NAS ONDAS ! AO REXISTRO DAS BOAS PRÁCTICAS DE SALVAGARDA DO PATRIMONIO CULTURAL INMATERIAL DA UNESCO o día 1 de decembro.

Calendario de Exames de Pendentes e Exames da Primeira Avaliación por cursos.

Calendario de exames para alumnos con materias pendentes de cursos anteriores (1ª parte), e dos exames para a 1ª Avaliación, por cursos:

Convocatoria de Eleccións dos Representantes de Nais, Pais e Titores/as Legais Ao Consello Escolar. (Ver adxunto ou directamente picando aquí.)

Constitución da Xunta Electoral para as eleccións de membros do Consello Escolar.

Anuncio de constitución da Xunta Electoral para as eleccións para a renovación parcial de membros do Consello Escolar do IES Plurilingüe Fontexería.

INFORMACIÓN SOBRE O PROXECTO E-DIXGAL PARA AS FAMILIAS

Podedes ler a información sobre o proxecto e-dixgal e o seguro de reparacións para as familias no anexo seguinte.

Plan Dixital do IES Plurilingüe Fontexería

Inicio do curso 2022-2023

Este xoves 8 de setembro iníciase o curso 2022-2023 coa distribución que aparece no pdf adxunto.

Aberto o Prazo Extraordinario de Inscrición e Matrícula para Adultos (ESA)

Entre o 1 e o 8 de Setembro estará aberto o prazo extraordinario de inscrición e matrícula para o módulo 3 (equivalente a 3º ESO) de Educación Secundaria para Persoas Adultas, primeiro cuadrimeste. Posteriormente, entre o 9 e o 17 do mes de xaneiro de 2023, abrirase un prazo de inscrición e matrícula para o módulo 4 (equivalente a 4º ESO) de ESA.

Máis información na Secretaría do centro e chamando ao teléfono 881867110.

Listaxe provisional de libros de texto de Bacharelato para o curso 2022-2023.

Esta é unha listaxe provisional de libros de texto de Bacharelato para o curso 2022-23. A listaxe definitiva estará dispoñible na primeira semana de setembro, cando todos os departamentos estean conformados e completos.

Mellores Expedientes 2022.

De novo alumnas do IES Plurilingüe Fontexería están entre os mellores expedientes de Galicia!!!

De pouco máis de 20 participantes na ABAU deste ano, catro son expedientes de excelencia!!!!

Parabéns a Ángela Mayo, Maira Martínez, Sabela López e Sofía Fernández!!!