PLAN DE ADAPTACIÓN AO COVID-19. CURSO 2020-2021.

Toda a información sobre esta adaptación está recollida no Plan de Acollida  (actualizado á 27/10/2020) adxunto e nos seus anexos.

Criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos e concertados no curso 2020-21.

O podcast do IES Plurilingüe Fontexería, "Confinamento nas ondas: especial Carvalho Calero", acada un dos premios do II Concurso de Podcasts Radio na Biblio.

O podcast presentado polo IES Plurilingüe Fontexería na categoría de ESO, Confinamento nas ondas: especial Carvalho Calero, acada un dos<

O Luns 2 de Novembro autorizado como día non lectivo no centro.

O luns 2 de novembro o noso centro permanecerá pechado e sen clases, xa que foi autorizado pola Inspección como día non lectivo.

Dúas alumnas de 4º ESO fan unha reportaxe para a Voz de Galicia sobre a actividade pesqueira na vila de Muros.

As dúas alumnas, Iria Zubiela Núñez e Laura González Trillo, agora cursando 1º de Bacharelato no noso centro, coordinadas polo seu profesor de Economía Fernando Pérez Torres, fixeron a reportaxe pouco antes do confinamento no que investigaron o mercado do peixe na comarca muradana. Para iso fixeron varias entrevistas aos protagonistas dese mercado (mariñeiros, patróns, traballadores da lonxa, poxadores, etc). A reportaxe foi publicada en La Voz de Galicia o día 21 de outubro.

Calendario de Pendentes de Novembro. Curso 2020-2021.

No documento adxunto e neste enlace tendes o calendario das probas para o alumnado con materias pendentes para os días 10, 11 e 12 do mes de Novembro.

Publicadas as listaxes definitivas de Fondolibros ESO para o curso 2020-2021.

As listaxes definitivas están dispoñibles no taboleiro principal do centro e comunicadas aos solicitantes por Abalar.

Volta segura ás aulas.

Enlace á páxina da Consellería de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia para unha volta segura ás aulas:

Volvamos á Escola con Sentidiño.

Adiamento do inicio do curso 2020-2021 aos días 23, 24 e 25 de setembro.

Anunciouno o venres o conselleiro, Román Rodríguez, logo de reunirse coa Xunta Autonómica de Directores e os xefes da Inspección educativa nas catro provincias. Enlace á páxina da Consellería.

MATRÍCULA SETEMBRO 2020

O prazo de matrícula de setembro para ESO e Bacharelato para o curso 2020-2021 será en día único o venres 4 de setembro de 8:30 a 13:00 horas. O prazo de matrícula para o módulo 3 de Adultos (ESA 3, 1º Cuadrimestre) será do venres 4 ao martes 8 de setembro, ambos incluídos, na secretaría do centro.