Guías TIC

Atención a Pendentes

A XXVIII Semana Cultural en marcha

A XXVIII edición da Semana Cultural do IES Fontexeria está en pleno rendemento.

Até agora varias películas, obradoiros, colaboracións co CEIP Ramón de Artaza, diversas charlas divulgativas, exposicións ...

Como pratos fortes nestes dous primeiros días podemos destacar a presentación do libro Un Cesto de Mazás, coa presenza da súa autora Montse Fajardo, ou a subida á Moa (Monte Pindo).

Convocadas axudas para participar no Programa "Campus Científicos de Verano" para alumnado de Secundaria e Bacharelato no ano 2017.

Esta octava edición levarase a cabo entre o 2 e o 29 do mes de xullo de 2017.

Convócanse 1.920 prazas para participar en proxectos científicos diseñados por profesores universitarios e desenvolvidos en departamentos de investigación co obxectivo de potenciar o interés de estudantes de 4º de ESO y 1º de Bacharelato pola ciencia, a tecnoloxía e a innovación.

O prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto ata as 15:00h do día 24 de marzo de 2017.

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas

para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2017.

Para unha información máis pormenorizada premer aquí.

Instrucións da Consellería de Educación para a realización neste curso 2016-17 da nova Selectividade

O IES Plurilingüe Fontexería gaña o III Premio Concepción Arenal

O IES Plurilingüe Fontexería gaña o III Premio Concepción Arenal 2016 a proxectos educativos pola igualdade de xénero, na modalidade de educación secundaria, convocado pola Deputación da Coruña.

O Proxecto presentado polo noso centro "Nós Tamén Navegar" promoverá actividades co alumnado de 1º Bacharelato encamiñadas a desenvolver a autonomía das alumnas e a achegar modelos masculinos igualitarios aos alumnos.

Probas de Pendentes / 2º parcial

Cambio de data das probas de pendentes correspondentes ao 2º parcial

NOVAS DATAS

Probas de Acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior de Formación Profesional 2017

Convocadas as Probas de Acceso aos Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior de Formación Profesional do sistema educativo para o ano 2017 (Orde 22 decembro 2016, DOG 5 xaneiro 2017).

Prazos de Inscrición:

• Ciclos Formativos de Grao Superior: entre os días 6 e 15 de febreiro de 2017, ambos os dous incluidos.
  • Ciclos Formativos de Grao Medio: entre os días 13 e 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluidos.

Máis informacion aquí.

I Concurso de Deseño "XXVIII Semana Cultural"

PRORROGADO ATÉ O 20 DE FEBREIRO

Deseña a imaxe da XXVIII Semana Cultural, baixo o lema

VII Concurso Audiovisual Fontexería

PRORROGADO ATÉ O 20 DE FEBREIRO

Votacións de pais/nais ao Consello Escolar

Votacións dos pais e nais ao Consello Escolar:

XOVES 24 DE NOVEMBRO DE 17:00 A 20:00 HORAS NO SALÓN DE ACTOS DO INSTITUTO.

Poderán votar tanto o pai como a nai.

Deberán acreditar a súa identidade con DNI.