Guías TIC

Atención a Pendentes

Calendario de Exames de Setembro 2017

Matrícula para o curso 2017-2018

O período de matrícula no IES Plurilingüe Fontexería é o seguinte:

Listaxe Provisional Fondo Libros / Curso 2017-18

Podedes consultar aqui a listaxe provisional de solicitudes admitidas no programa Fondo Libros para o curso 2017-18.

Recoñecemento da USC aos mellores resultados na parte obrigatoria da ABAU

Tamara Castro e Pablo Monteagudo no acto de recoñecemento

Parabéns a Pablo Monteagudo Lago

Parabéns a Pablo Monteagudo Lago!!!!

Campión de Galicia de 5 Km en pista

Clasificado para o Campionato de España

Prazas de residencia nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para realizar estudos postobrigatorios non universitarios no curso 2017/18.

Convócanse prazas de residencia nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para realizar estudos
postobrigatorios non universitarios no curso 2017/18. Para máis información premer aqui e para o extrato da resolución aquí.

Actividades ca lectora na materia de tecnoloxía

Un dos obxectivos do plurilingüismo é que o alumnado fale, por iso no departamento deseñamos actividades nas que, primeiro, ensínase vocabulario básico para que o alumnado poda debatir sobre un tema de actualidade relacionado ca materia, tras recibir información básica sobre o tema.

Información Académica ao remate do Bacharelato LOMCE

No arquivo adxunto podedes encontrar toda a información académica necesaria ao rematar o Bacharelato

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Calendario de probas finais de pendentes

Publicamos aqui o calendario de probas finais para o alunado con materias pendentes de cursos anteriores.