Aberto o prazo para a convocatoria de becas do MEC 2024/2025.

PARA QUE ESTUDOS PODES SOLICITAR UNHA BOLSA?

XXXV SEMANA CULTURAL NO IES PLURILINGÜE FONTEXERÍA (DO 18 AO 22 DE MARZO).

Xa está en marcha a XXXV Semana Cultural no IES Plurilingüe Fontexería entre o luns 18 e o venres 22 de marzo de 2024.

Calendario de Pendentes Abril 2023-2024.

Calendario das probas de Abril para o alumnado con materias pendentes de cursos anteriores de ESO e Bacharelato.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2023-2024.

Aberto do 1 ao 20 de marzo o prazo de solicitude de admisión para cursar estudos no curso 2023-24 no IES Plurilingüe Fontexería. Para máis información premer aquí. Abrir adxunto para ver o número de vacantes por curso.

Calendario de exames da 2ª Avaliación.

Calendario de exames da segunda avaliación de ESO e Bacharelato. Ver adxuntos.

#OTaboleiroMarzo

E chega tamén o taboleiro virtual do EDLG, no que podedes consiultar as novidades deste mes marcado pola SEMANA CULTURAL. Premede na ligazón para estardes ao tanto!

Información referente ás coberturas do equipamento do alumnado que pertence ó marco do proxecto ABALAR-EDIXGAL: características e cobertura do Servicio Integral de Reparación.

O Fontexería apoia a candidatura de Ponte...Nas Ondas ante a UNESCO

Dende o IES Plurilingüe Fontexería APOIAMOS A CANDIDATURA DE PONTE…NAS ONDAS ! AO REXISTRO DAS BOAS PRÁCTICAS DE SALVAGARDA DO PATRIMONIO CULTURAL INMATERIAL DA UNESCO o día 1 de decembro.

INFORMACIÓN SOBRE O PROXECTO E-DIXGAL PARA AS FAMILIAS

Podedes ler a información sobre o proxecto e-dixgal e o seguro de reparacións para as familias no anexo seguinte.

Plan Dixital do IES Plurilingüe Fontexería