Guías TIC

Atención a Pendentes

O IES PLURILINGÜE FONTEXERÍA de Muros, o CEIP FELIPE DE CASTRO de Noia e o CEIP PEPE DE XAN BAÑA de Santa Comba, foron premiados no IV Concurso de Traballo por Proxectos de Bibliotecas Escolares convocado pola Consellaría de Educación

O Traballo foi realizado na materia de Valores Éticos do Departamento de Filosofía en colaboración co CEIP Felipe de Castro de Noia e CEIP Pepe de Xan Baña de Santa Comba.

Na resolución do DOG do 4 de decembro do 2017 foi recoñecido un traballo do alumnado do
IES Fontexería. O instituto muradán leva nos últimos cursos realizando actuacións co
alumnado na metodoloxía por proxectos desde o Departamento de Filosofía e desde outros
departamentos. Ademais estes proxectos realízanse desde a biblioteca coa a colaboración dete
servizo do centro.

Presentación para exposición nas VIII Xornadas de Bibliotecas Escolares de Galicia

Presentación para expoñer nas VIII Xornadas de Bibliotecas Escolares de Galicia

Proxecto do IES Plurilingüe Fontexería de Muros; CEIP Felipe de Castro de Noia; e CEIP Pepe de Xan Baña de Santa Comba

co nome de "Atrevéndonos a Valorar O Valioso".

Para ver o programa das Xornadas

O IES Plurilingüe Fontexería súmase á campaña do Concello "Muros en Negro" contra a violencia de xénero.

O Centro leva toda a semana preparándose para unirse o vindeiro venres 24 á campaña do Concello "Muros en Negro" contra a violencia de xénero. O Departamento de Orientación e a maior parte do alumnado colabora nestes días para "vestir o centro de negro" contra a violencia de xénero.

Se queredes ver un resumo das actividades entrar aquí.

Pablo Monteagudo Lago, Premio Extraordinario de Bacharelato 2016-2017

Pablo Monteagudo Lago, alumno do IES Plurilingüe Fontexería, obtivo un dos Premios Extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2016-2017.

Pudo optar a ditos premios xa que tivo unha media  de 10 nos dous cursos de Bacharelato.

A proba estivo estruturada en dúas partes: unha baseada nun comentario crítico dun texto de carácter histórico e unha análise dun texto en inglés, e unha segunda parte cun exame de matemáticas.

Calendario de Exames do Primeiro Parcial de Pendentes

Calendario de exames do primeiro parcial para o curso 2017-2018 para ESO e Bacharelato.

Reunión de nais/pais do alumnado do IES Plurilingüe Fontexería

O luns 2 de outubro de 2017 terá lugar unha reunión cos nais e pais do alumnado de ESO

e Bacharelato a partir das 18:15 horas no Salón de Actos do IES Plurilingüe Fontexería.

Calendario de Inicio de Curso 2017-2018

Listado Oficial de Libros de Texto do IES Plurilingüe Fontexería para o Curso 2017-2018

Listado de libros de texo para ESO e Bacharelato para o curso 2016-2017

Matrícula de Setembro para o curso 2017-2018

Datas para realizar a matrícula de setembro para o vindeiro curso 2017-2018, para ESO, Bacharelato, ESA (Educación Secundaria para persoas Adultas) e CUALE B1.

Listaxe Provisional Fondo Libros / Curso 2017-18

Podedes consultar aqui a listaxe provisional de solicitudes admitidas no programa Fondo Libros para o curso 2017-18.