Erasmus-Programas Europeos

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

Ligazón á web da Consellería

Os impresos pódense descargar na ligazón anterior ou en adxunto.

Listaxes de alumnos admitidos e non admitidos para o curso 2017-18

Ver as listaxes en adxuntos.

PLAMBE - FSE

Recoñecemento ao traballo dos alumnos

Hoxe o diario La Voz de Galicia ven de recoñecer o extraordinario rendemento de cinco alumnos de segundo de bacharelato, cunha media de dez puntos. Asimesmo, outros oito máis acadaron unha media superior ao nove (13 matrículas de honra!!). Unha vez máis, parabéns!

Excursión de alumnos de 4º de ESO de Relixión

A translatio nos ríos Ulla e Sar. "Os ríos". Coñecemos na beira dos ríos os vestixios e tradicións xacobeas. Adentrámonos no Pazo do Faramello, prototipo da Protoindustrialización. O papel da muller na industria do s.XVIII. Participamos na construcción dun espazo aberto e solidario, plantando árbores no Memorial da víctimas do Alvia en Angrois.