Erasmus-Programas Europeos

PMAR

Becas ECOREUROPA para titulados en Ciclos Superiores de FP

(Ver arquivos adxuntos)

O Instituto e o Grupo de Traballo Escola Embaixadora do Parlamento Europeo organizan charlas-coloquio sobre a Unión Europea.

Estarán José Blanco (Eurodeputado do PSOE) o 14 de decembro ás 10:30 h, e Horacio Díez (Coordinador do Proxecto EEPE) o 18 de decembro ás 9:20 h, no Paraninfo do Instituto.

Charla-coloquio con Pepe Blanco (facer clic na foto para ver máis):

Charla-coloquio con Horacio Díez (facer clic na foto para ver máis):

Convocada a XIV edición do Premio Literario Rita Suárez Amado

Coa publicación das bases, facemos un chamamento á comunidade educativa para que as espallen entre o alumnado. A XIV edición do Concurso Literario Rita Suárez Amado celebrarase no vindeiro mes de marzo, pero os traballos haberá que entregalos antes.

Fai clic na imaxe para ter acceso ás bases.

Minuto de silenzo polo asesinato de Laura Luelmo

"O caso de Laura Luelmo, profesora do Instituto de Nerga (Huelva), tennos conmovido e por iso queremos expresar a nosa dor e solidariedade gardando un minuto de silenzo. Queremos lembrar hoxe coa frase que a propia Laura lanzou en 2015: -Te enseñan a no ir sola por sitios oscuros en vez de enseñar a los monstruos a no serlo, ese es el problema-", lido pola profesora Beni Vidal.

Panxoliña “Nöel arrive"

Os alumnos de 3º e 4º da ESO que estudan francés, dirixidos polos profesores Juan Carlos Méndez e María Jesús Quintáns, interpretaron para os seus compañeiros franceses esta breve panxoliña. Fai clic na imaxe para vela.

Visita do alumnado de 1º e 2º de ESO de Relixión a Betanzos

O alumnado de Relixión de 1º e 2º da ESO participou nunha actividade en Betanzos, achegándose ao seu patrimonio cultural e relixioso: percorrido polo casco monumental (prazas, igrexas e Museo das Mariñas) da man das guías do concello. Para rematar, pola tarde asistiron a unha sesión  do Belén mecánico. Foron acompañados de: Chus Quintáns, María Eugenia Pérez, Rocío Rodríguez, María del Mar Naveira, a lectora de Inglés Natalie Bess e Antonio Fondo.

Visita ao INIBIC

O 17 de decembro o alumnado de 2ºA de Bacharelato de Bioloxía visitou o INIBIC (Instituto de Investigación Biomédica), que resoltou de gran interese. Acompañaron os profesores de Bioloxía Teresa Fraga e Manuel Blanco.