Erasmus-Programas Europeos

PLAMBE - FSE

PMAR

IES Eusebio da Guarda Escola Embaixadora: charla de Jesús Gamallo

O IESP Eusebio da Guarda como Escola Embaixadora do PE recibiu hoxe a visita de Jesús Gamallo, Director xeral  de Relacións Exteriores coa UE e Director da Fundación Galicia-Europa. A charla-coloquio cos Embaixadores junior do PE (1º de Bacharelato) enmárcase dentro das actividades que se levan a cabo na materia de Oratoria, que imparte a profesora Beni Vidal, para formar ao alumnado na arte de falar en público e ao mesmo tempo coñecer as institucións democráticas europeas e concretamente o PE

Entrevista da Radio Galega a membros da Escola Embaixadora

Hoxe a Radio Galega retransmitiu desde o Eusebio da Guarda e entrevistou aos Embaixadores junior das Escolas Embaixadoras do PE Almudena Alonso-Jáudenes, Esther González, Diego Sanmartín, Xoán Gómez e á profesora Beni Vidal sobre o Programa das Escolas Embaixadoras do PE. Falouse de estimular o coñecemento de Europa e da democracia europea entre a xente nova. Tamén das actividades que se levan desenvolvido como presentacións sobre problemas que nos afectan a todos: o cambio climático, a inmigración, os plásticos...e dos convidados que nos falaron de Europa: o eurodeputado José Blanco, o Director xeral de Relacións Exteriores coa UE, Jesús Gamallo... o próximo convidado o Alcalde de A Coruña, Xulio Ferreiro e da celebración do Día de Europa 9 de maio e as  próximas eleccións ao PE.

A conselleira de Educación Carmen Pomar visita o Instituto Eusebio da Guarda. 1ª fase da rehabilitación: 1,4 millóns de euros

A Consellería presentou hoxe no noso centro a 1ª Fase da rehabilitación integral do Instituto: arranxo e pintado de fachadas e interior dos dous edificios, renovación de ventás, instalación eléctrica interior, cambio de luminarias, cuberta, canlóns e patios interiores.

A comunidade educativa congratúlase da boa nova que se completará cunha 2ª Fase que afectará ao resto da rehabilitación.

Noticia na Voz de Galicia:

Noticia no Ideal Gallego:

Admisión de alumnado para o curso 2019-20

NOTA IMPORTANTE:

Por  haber máis solicitudes que prazas convocadas, os aspirantes de 2º, 3º, 4º de ESO e 1º de Bacharelato, deberán presentar toda a documentación do 25 de marzo ao 5 de abril para ser baremadas.

Admisión de alumnado para o curso 2019-20

Prazo de presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo de 2019, ambos incluídos.

A solicitude formalizarase:

A solicitude, acompañada da correspondente documentación, será entregada no centro no que se solicite praza en primeiro lugar. Só se pode presentar unha única solicitude na que se poderá facer constar unha relación de ata 5 centros mais por orde de preferencia.

Baremo de escolarización

NOTA INFORMATIVA:

Que, cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.