Erasmus-Programas Europeos

LEVEL ISE III (C1) Tuesday 21st January, 18:00

PLACE: SALÓN DE ACTOS

GENERAL INFORMATION ON ISE EXAMS

SPECIFIC INFORMATION ON ISE I (B1)

SPECIFIC INFORMATION ON ISE II (B2)

SPECIFIC INFORMATION ON ISE III (C1)

Charla “A pegada ecolóxica e a débeda ecolóxica na Comunidade Autónoma de Galicia”

Para alumnado de CTMA de 4º de ESO, conferencia de Eugenio Fernández Carrasco , dr do departamento de enxeñaría química da USC Organizada polo Departamento de Bioloxía e xeoloxía.

Reseña: Entrevista en Radio Coruña Cadena SER con nosos Embaixadores Junior

As Embaixadoras Junior de 4 ESO: Celia Fondo e Paula Martínez acompañadas pola Coordinadora das EEPE, María José Rivas foron entrevistadas no programa da Cadena SER Hoy por Hoy A Coruña pola periodista Maite González.
Na emisora explicaron que e unha “Escuela Embajadora” e as actividades que se levan a cabo dende o noso Centro e como tratamos de mellorar o coñecenento sobre a UE implicando a xuventude na construcción de Europa e fomentando as oportunidades que ofrece a UE.

1A Chocolate con churros

Celebrando o premido de Nadal coa titora Noemí Día e a directora Isabel Ruso.

2ºA Chocolate con churros

Celebrando o premio de Nadal acompañados pola súa titora Minia Prego e pola directora Isabel Ruso.

XV Olimpíada de Bioloxía (Fase Autonómica Galega)

O pasado día 17 de xaneiro os alumnos de segundo de bacharelato participaron na XV Olimpiada de Bioloxía celebrada na facultade de Bioloxía da USC. Os alumnos de 2º Bach (Esther González Noguera, Marcial Seoane Casado, Andrea Casanova Mato Daniela Balza Romero) realizaron unha proba teórica e outra práctica que se formalizou en catro actividades que se desenvolveron en distintos laboratorios da facultade. A maiores os alumnos asistiron a unha charla impartida polo profesor Jesús Ángel López Romalde “Virus entéricos y moluscos bivalvos: un reto en seguridad alimentaria”.

A actividade foi organizada polo Departamento de Bioloxía e xeoloxía e os alumnos estiveron acompañados polo profesor Manuel Blanco, de dito Departamento.

XV Olimpíada de Bioloxía (Fase Autonómica Galega)

Adrián Iglesias Queijeiro, alumno de 2º Bach: Accésit na LVI Olimpiada Matemática Galega 2020 !!

LVI Olimpiada Matemática Galega 2020.

O venres 17 de Xaneiro de 2020 celebrouse na Facultade de Matemáticas da USC na que participaron 35 rapazas e 66 rapaces de 77 centros públicos e de 24 privados de toda Galicia.

Realizaron as probas consistentes na resolución de seis problemas matemáticos a desenvolver en duas xornadas de mañá e tarde de 3 horas e media cada unha.

Os tres primeiros premiados participarán na Fase Nacional da LVI Olimpiada Matemática Española. Ademáis otorgáronse 12 premios de Accésit pola calidade na resolución dalgún dos problemas.

Os alumos de 2º de Bacharelato do IES “Eusebio da Guarda”, Marco Guiotto Sánchez, José Gómez Fernández, Adrián Iglesias Queijeiro y Ángela Martínez Loureiro, acompañados do profesor Luis Javier Rodríguez González do Departamento de Matemáticas, participaron nestas probas, resultando premiado cun dos Accésit o alumno de 2º de Bacharelato C,  Adrián Iglesias Queijeiro.

Parabéns ao premiado e aos participantes pola súa capacidade de esforzo e o seu interés en competir nesta proba.   OMG 2020

(Adrián o primeiro pola esquerda)

Charla “Cambio Climático. Mitos, lendas e ciencia”

Dirixida ao alumnado de 1º de Bacharelato foi organizado polo Departamento de Bioloxía e xeoloxía. A charla estivo a cargos dos profesores de Física Aplicada da USC José Antonio Rodríguez Añón e Xurxo Proupin Castiñeiras.

Charla da Escola de pilotos AFN

Charla da Escola de pilotos AFN para alumnos de Bacharelato

Boletín nº 11. Nadal 2019

Felicitación de Nadal 2019 do Instituto

Postais premiadas:

1ºC Claudia Díaz López:

2ºA Brigitte Dextre Arce:

Concurso de decoración de aulas de Nadal 2019

Concurso de árbores de Nadal 2019

Como se obteñen os fármacos

Visita de 1ºB de Bacharelato ao taller aberto da Domus "Como se desenvolven os fármacos", nunha actividade organizada polo Departamento de Física e Química. Proximamente acudirán os restantes grupos de ciencias de 1º de Bacharelato.

2019 Ano das Linguas Indíxenas e da Táboa Periódica

O alumnado de 1⁰ BACH A e E de Oratoria, coordinados pola súa profesora Teresa Pastor Novo, traballou durante o 1⁰ trimestre do curso a argumentación, tanto a oral como a escrita. Logo de realizar na clase, por parellas, interesantes disputas dialécticas sobre  distintas pseudociencias elixidas por eles, elaboraron tamén estes traballos en cartolina. Como tarefa feita en colaboración co Departamento de Física e Química, para conmemorar a efeméride "2019: Ano da Ciencia en Galego" e no mes de novembro pasado o "X Día da Ciencia en Galego", esta actividade procurou un dobre obxectivo: ser unha humilde achega destes xa consagrados oradores e oradoras para unha data tan relevante, e tamén para amosar que a Lingua Galega é absolutamente válida para a Ciencia.