Erasmus-Programas Europeos

PLAMBE - FSE

AVISO PECHE INSTITUTO DO 5 AO 16 DE AGOSTO

DEBIDO ÁS OBRAS QUE SE ESTÁN A REALIZAR, O INSTITUTO PECHARÁ AS SÚAS PORTAS DENDE O 5 ATA O 16 DE AGOSTO.  PARA CALQUERA CUESTIÓN PODERÁN DIRIXIRSE AO CORREO ELECTRÓNICO DO CENTRO:  ies.eusebio.guarda@edu.xunta.es

PMAR

Admisión a Ciclos Formativos de Formación Profesional 2019-20

Pinchar na imaxe

Matrícula e Impresos para ESO e Bacharelato diúrno para o curso 2019-20. Xuño 2019.

Matrícula en ESO e Bacharelato diúrno para o curso 2019-20, nas oficinas do centro:

• Para cursar 1º ESO: días 25 e 26 de xuño, de 9:00 a 13:30 h.

• Para o resto dos cursos: días 26, 27 e 28 de xuño, de 9:00 a 13:30 h. Matricularanse os alumnos que aproben todas as materias en xuño, e tamén todos aqueles que lles queden unha ou dúas materias para setembro. Os restantes alumnos matricularanse despois da avaliación extraordinaria de setembro.

Impresos: pinchar en Adxuntos

Achégase tamén o impreso para INSCRICIÓN DE SOCIOS na AMPA RIAZOR e anotarse no BANCO DE LIBROS.

Libros de texto para o curso 2019-20 en diúrno (v.5)

Libros de texto para o

curso 2019-20

Versión 5: Corrixido ISBN do libro de Xeografía e Historia de 4º ESO

Versión 4: Corrixido ISBN do libro de Anatomía Aplicada de 1º Bac

Versión 3: Suprímese o libro de Electrotecnia de 2º de Bacharelato

Versión 2: Suprimeuse o libro de Grego de 1º de Bacharelato

Guillermo Alonso-Jáudenes e Alfredo Chavert, entre os mellores de selectividade, recibidos pola alcaldesa.

Na Opinión da Coruña:

Na Voz de Galicia:

Resultados da ABAU (Selectividade) xuño 2019

ABAU, Selectividade

Un ano máis todo moi bos resultados nas probas de acceso á universidade de xuño 2019 para os alumnos do

IES P. Eusebio da Guarda.

APROBADOS

dos 102 alumnos  presentados en diúrno.

Nunha análise inicial, e estando pendentes da reclamacións pertinentes, podemos concluír o seguinte sobre as cualificacións da proba de acceso á Universidade:

• Case o 11 % acadou unha media igual ou superior a 9.
  • O 30 % acadou unha media igual ou superior a 8.
  • So 10 % acadou unha media inferior a 6.

PARABÉNS aos alumnos e as súas familias así como aos seus profesores.

Xornadas do Programa Escolas Embaixadoras do Parlamento Europeo en Madrid

Os días 20 e 21 de xuño celebráronse en Madrid as Xornadas do Programa Escolas Embaixadoras do Parlamento Europeo onde a profesora coordinadora do noso centro Beni Vidal Tomé recibiu a placa de acreditación do instituto como Escola Embaixadora así como os diplomas dos Embaixadores junior ao alumnado de 1º de Bacharelato que participou no Programa.
A todos os nosos PARABÉNS!

Artigo de Charo Soto en Cazatesouros. 9 DE MAIO: DÍA DE EUROPA. SOMOS EUROPEOS. MAIS SOMOS EUROPEÍSTAS?

A nosa amiga e compañeira Charo Soto Arias, catedrática de Lingua Galega e Literatura escribe un extraordinario artigo co gallo do Día de Europa:

A USC recoñeceu a 12 alumnos deste Instituto como Mellores Expedientes 2019

Na foto o alumno Alfredo Chavert Sancho acompañado pola Coordinadora de bacharelato e profesroa de Lingua Galega Beni Vidal e a Directora Isabel Ruso:

Galería de fotos no Corrego Gallego