Erasmus-Programas Europeos

PLAMBE - FSE

Homenaxe a un prócer coruñés

O domingo 27 de novembro de 2016 o diario "El Ideal Gallego" publicou un interesante artigo sobre D. Eusebio da Guarda: "El homenaje a un prócer coruñés".

Dúas finalistas no concurso "Vive la energía" de Repsol

Dúas alumnas de segundo de bacharelato do Eusebio resultaron finalistas no concurso fotográfico "Vive la energía" que a fundación Repsol, en colaboración co MUNCYT convocou este mes de novembro.

As alumnas, Sara Gallardo de Artaza e Laura Míguez Garrido, defenderon o seu traballo de xeito que foi recoñecido polos organizadores. As súas fotos sairán publicadas no almanaque do 2017 que a compañía petrolífera editará. Parabéns!

(Fotos e texto de Teresa Fraga)

XVII Concurso Hispanoamericano de Ortografía

O pasado 27 de outubro celebramos no Eusebio a fase de centro do XVII Concurso Hispanoamericano de Ortografía, na que participaron 30 alumnos de 2º de Bacharelato. O gañador, Ángel del Canto Facio, representou ao centro na fase autonómica, onde quedou SEGUNDO e suplente para representar a nosa Comunidade na competición nacional no caso de que o gañador non poida asistir. Parabéns Ángel e gracias a todo o alumnado que participou na fase de Centro.

Charo Vázquez Mourín

Duas alumnas do Eusebio premiadas nun concurso do Hospital Materno Infantil

O pasado xoves día 17 de novembro, dúas alumnas de 1º D, Lía Cañás Cortés e Laura Villa Latas, gañadoras do concurso de debuxo do día do prematuro, acudiron a recibir o seu premio ao Hospital Materno Infantil onde foron recibidas estupendamente por todo o equipo de neonatoloxía. Alí disfrutaron dun día diferente. Parabéns!

(Texto e fotos: Teresa Fraga

Entrega da recadación do Maratón de Lectura 2016 á Cocina Económica

Foto: M. José M. Girón (coordinadora da actividade), Alberto Martí (presidente da Cocina Económica), Isabel Ruso (directora) e as representantes do alumnado no Consello Escolar, Lucia Aymerich e Mónica Gestal.

O pasado xoves fíxose entrega ao presidente da Cocina Económica D. Alberto Martí do diñeiro recadado no Maratón de Lectura, actividade que foi coordinada pola profesora Dña. M. José Martínez Girón.

África contada

Onte, día 11 de novembro, conmemorábase o día das librarías. Con tal motivo o departamento de francés quixo render tributo a este acontecemento e invitou a Samuel Mountoumnjou para que lles contara historias aos nosos alumnos.

Este contacontos, de orixe camerunés, aínda que vive en España dende hai algúns anos, adícase tamén ao ensino. Nestes intres atópase en Galicia facendo unha xira por centros culturais e institutos propagando a literatura oral africana, na que el foi educado.

Faise rapidamente co público e, en especial, cos rapaces dende que sae á escena ataviado coas roupas típicas do seu país e acompañado por diversos obxectos que servirán de ilustración para a compresión dos seus contos.

O venres deleitounos cun primeiro conto “L’éléphant qui perdit son oeil”  adaptado dunha fábula de orixe camerunesa, para pasar despois a un conto etíope “C’est qui le roi?

Os alumnos axudábano no seu labor, colaborando na interpretación das distintas personaxes. Axiña se conseguiu un nivel alto de complicidade co público asistente. Temos que dicir que pasamos un bo rato no día da conmemoración do Armisticio de 1918 que marca o final dos combates da primeira guerra mundial, día festivo en Francia. Pasámosvos algunhas fotos tomadas durante o acto.

(Estas fotos e outras poden verse facendo clic aquí)

Unha alumna do instituto, campeona galega de patinaxe

A nosa alumna de 2º de bacharelato A, María Bilbao Palomo, pertence ao club Alquimia de Carral, patinando na modalidad de solo dance. Proclamouse campeona galega desta pasada temporada, clasificouse para o campeonato nacional e foi convocada pola selección española para o Open internacional de Hettange(Francia) desa modalidade.

Nas súas declaracións pódese apreciar o seu compromiso con este deporte: Tras una primera gran experiencia neste evento quede satisfecha en la posición número 13 de un total de 32 patinadores de mi categoría con un gran nivel.
Sigo trabajando duramente para superar estas clasificaciones en la próxima temporada. El patinaje es una parte muy importante de mi vida, me ayuda a crecer como persona y como deportista.

Enlace ás fotos

Charla divulgativa sobre neonatoloxía

O pasado día 26 de Outubro, a neonatóloga Dolores Eiriz Barbeito, supervisora da Unidade de Neonatoloxía do CHUAC, deu unha charla de divulgación aos alumnos de 1º ESO para que comprenderan o que significa ser prematuro.

A charla resultou moi amena e cercana, e os alumnos tiveron despois tempo para preguntar dúbidas.

Agora lles toca aos alumnos facer un debuxo no que reflicten o que é para eles un neonato prematuro ou ben o que aprenderon coa charla.

De todos os debuxos dous serán seleccionados, e os alumnos gañadores irán o vindeiro 17 de novembro (día da prematuridade) ao Hospital Materno Infantil onde coñecerán de primeira man a Unidade de Neonatoloxía e recibirán un premio.

Teño que sinalar que a neonatóloga foise encantada do instituto pola boa resposta e comportamento dos nosos alumnos.

A todos eles , moitas grazas por participar e dicir que estamos á espera de coñecer os nomes dos gañadores.

Mª Teresa Fraga, vicedirectora