Erasmus-Programas Europeos

PMAR

O Instituto e o Grupo de Traballo Escola Embaixadora do Parlamento Europeo organizan charlas-coloquio sobre a Unión Europea.

Estarán José Blanco (Eurodeputado do PSOE) o 14 de decembro ás 12:30 h, e Horacio Díez (Coordinador do Proxecto EEPE) o 18 de decembro ás 9:20 h, no Paraninfo do Instituto.

PLAMBE - FSE

Maquetas de células eucariotas e procariotas

Os alumnos de 3º da ESO fixeron as magníficas maquetas de células eucariotas e procariotas que se poden ver neste video. Ista actividade, dentro da materia de Bioloxía, foi conducida pola profesora Alexia García Pérez. Parabéns!

Hugo Gómez Chao-Porta gaña a XXIX edición do Premio Jóvenes Compositores Fundación SGAE

Hugo Gómez Chao-Porta, ex-alumno e director do coro deste Instituto, gañou a XXIX edición do Premio Jóvenes Compositores Fundación SGAE y el Centro Nacional de Difusión Musical. Noraboa!

Traballo cooperativo "O Universo" con alumnos de 1º de ESO

Coa profesora de Bioloxía e Xeoloxía Nuria Berdiales.

Eleccións ao Consello Escolar

O 26 de novembro de 2018 celebráronse as eleccións de representantes de alumnos no Consello Escolar, cunha numerorísima participación, como mostra a gran cantidade de papeletas depositadas. A mesa electoral estivo formada polos alumnos Yara Vez Vilariño e Nuno Fernández Varela e a Directora Mª Isabel Ruso de Lago.