Erasmus-Programas Europeos

PLAMBE - FSE

IV Maratón de Lectura Solidario

Hoxe, 20 de febreiro de 2017, estamos a celebrar o IV Maratón de Lectura no salón de actos. Desde primeira hora, moitos voluntarios, foran alumnos, ensinantes, amigos,... amosan a súa vontade de manter a chama da nosa lingua acesa sen interrupcións ata as dez da noite. E non só iso. Unha urna serve para recoller os donativos que serán entregados á Cociña Económica da nosa cidade. Pronto actualizaremos esta información para dicir canto se recolleu. Grazas a todos por participar!

Ligazón ás fotos

Mural celebrando o "Día da Muller e a Nena na Ciencia"

Co gallo do "Día da Muller e a Nena na Ciencia", os alumnos de segundo da ESO realizaron traballos de búsqueda de científicas galegas, sendo quen de aportar datos biográficos e profesionais. Logo fixeron este mural para reflectir unha selección de todos os traballos presentados.

(Texto e foto de Gloria Lamas)

Visita ao Observatorio Ramón Mª Aller e ao CESGA

(Cartel feito para a visita)

Visita escolar do alumnado de 4º de E.S.O. ao Observatorio Astronómico “Ramón María Aller” da USC e ao Centro de Supercomputación de Galicia (CESGA) en Santiago de Compostela acompañado de profesorado do Departamento de Matemáticas e do Departamento de Bioloxía e Xeoloxia, e que tivo lugar o xoves 2 de Febreiro de 2017 entre ás 08:30h e ás 14:30h.

Podes ver as fotos facendo clic sobre a seguinte:

(Texto e fotografías: Luis J. Rodríguez)

A impresora 3D gañada nunha competición xa funciona no taller de Tecnoloxía

O pasado curso un grupo de alumnos -Javier Enríquez Guerrero, Iago Martínez Edreira, Alberto Rey Ares e Gustavo Vilca Mayta- gañaron unha impresora 3D para o instituto na competición D3Mobile.

Como podedes ver a impresora xa está montada e funcionando no taller de Tecnoloxía.

O seu exemplo ten animado a máis alumnos a voltar á competición este curso. Parabéns!

Presentación da escola de pilotos AFN

O pasado día 31 de xaneiro os alumnos de 1º e 2º de bacharelato asistiron á presentación da empresa AFN Escola de Pilotos, na que puideron escoitar as saidas profesionais que esta empresa ofrece.

Presentación da escola de enxeñeiros INSA de Lyon

O pasado día 26 de xaneiro os  alumnos de 2º de bacharelato asistiron á presentación da escola INSA de Lyon (Francia) sobre estudos de enxeñería e saídas profesionais.

Un alumno e un profesor participan nunha reportaxe de V Tv en torno ao uso do móbil

Fai unhas datas un equipo de V Televisión Galicia entrevistou  ao alumno D. Guillermo Alonso-Jáudenes e ao profesor D. Luis Rodríguez González co gallo do uso do móbil nos centros académicos. Para ver a reportaxe fai clic na fotografía.

Os alumnos de 1ºESO D disfrutan o seu premio do Nadal

Os alumnos de 1ºESO D disfrutaron dun bo chocolate con churros como premio do pasado concurso navideño. Fai clic na foto para ver a celebración.

(fotos: Isabel Ruso)

Patinando sobre xeo, 2017

O Departamento de Educación Física organizou a actividade extraescolar   "Patinando sobre o xeo ". Nela participaron os alumnos de 1º, 2, e 3º da ESO.

Disfrutaron moito da actividade e, para corroboralo, engadimos un pequeno vídeo.

(texto e video de Alfredo Haz)
Actualización: Engadimos tamén unha foto dos alumnos de  2º ESO A e B.
(autor : Baldomero Carballada)