Erasmus-Programas Europeos

Convocada a XII edición do Premio Literarios Rita Suárez Amado

Coa publicación das bases, facemos un chamamento á comunidade educativa para que as espallen entre o alumnado. A XII edición do Concurso Literario Rita Suárez Amado celebrarase no vindeiro mes de marzo, pero os traballos haberá que entregalos antes.

Fai clic na imaxe para ter acceso ás bases.

PLAMBE - FSE

Patinando sobre xeo, 2017

O Departamento de Educación Física organizou a actividade extraescolar   "Patinando sobre o xeo ". Nela participaron os alumnos de 1º, 2, e 3º da ESO.

Disfrutaron moito da actividade e, para corroboralo, engadimos un pequeno vídeo.

(texto e video de Alfredo Haz)

O instituto Eusebio segundo Alba e Valentina

O curso pasado, e coma un traballo dentro da materia de TIC en 4º da ESO, as alumnas Alba Fernández e Valentina Sánchez, presentaron este video feito completamente por elas.

Prácticas de Bioloxía dos alumnos de primeiro de Bacharelato

Práctica de Observación da célula animal e vexetal, realizada o día 20 de decembro no laboratorio de Bioloxía do centro cos alumnos de 1º de Bacharelato A, coa profesora Alexia García, axudada por Alba Monteagudo e Catalina Romero.

Foto do grupo de 1º de Bacharelato A realizando a práctica.

Foto realizada por Lucía Yañez co seu móbil, da visión ó microscopio da preparación feita por eles das células da epiderme de cebola.

(Texto: Catalina Romero)

Unha alumna do Eusebio, premiada no VI concurso de viñetas

A Concellería de Xustiza Social e Coidados do Concello de A Coruña ven de comunicou que o xurado da VI Edición do concurso de Viñetas "Sen adiccións... un bo plan"  fallou como gañadora da Categoria 1 a viñeta presentada por Laura Villa Latas, alumna do IES P. Eusebio da Guarda. Dase a circunstancia de que houbo 420 participantes nesta edición de Viñetas.

A entrega dos premios levouse a cabo no Concello, na Praza de María Pita o día 20 de decembro ás 12:00 horas.

Parabéns!

(Texto: María Sande Vidal)

Video postal navideña para os amigos de Fontenilles

Aproveitando o descanso navideño e lembrando aos nosos amigos de Fontenilles, un grupo de alumnos de Francés grabaron este video para desexarlles o mellor cara ao vindeiro 2017, propósito que se fai extensible a toda a comunidade entorno ao noso instituto.

Meilleurs voeux pour 2017!

Gañadores do concurso de tarxetas de felicitación

Postal gañadora: Laura Villa Latas. 1º ESO

Postal máis orixinal: Sara Oanes Romero. 1º ESO

Accésit: Paula Fiaño Villasenín. 2º ESO

Accésit: Nuria Hermida Rodríguez. 1º ESO

Accésit: Jorge Simón Cardelle. 1º ESO

Accésit: Carolina Sanmartín Pérez. 4º ESO

Gracias a todos os participantes. Bo Nadal!

Panxoliña de Nadal

Festival de Nadal de 1º e 2º de ESO