AVISOS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2024/25  Toda a información no ENLACE

ABAU 2024-CONVOCATORIA ORDINARIA Toda a información no ENLACE

CRITERIOS de PROMOCIÓN e TITULACIÓN ALUMNADO de ESO Toda a información no ENLACE

BECAS para niveis postobrigatorios. Prazo límite de solicitude, 10 de maio de 2024 ás 15:00 horas. Toda a información no ENLACE

Listaxes definitivas admisión CURSO 24/25
15 de maio: publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido neste centro para o curso 2024/25.

As listaxes poderán consultarse:
  • Presencialmente: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios.
  • Telemáticamente: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.
Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.