Educación física

Patinaxe de alumnos de 1º, 2º e 3º de ESO

Unha actividade organizada todos os cursos polo Departamento de Educación Física.

Patinando sobre xeo, 2017

O Departamento de Educación Física organizou a actividade extraescolar   "Patinando sobre o xeo ". Nela participaron os alumnos de 1º, 2, e 3º da ESO.

Disfrutaron moito da actividade e, para corroboralo, engadimos un pequeno vídeo.

(texto e video de Alfredo Haz)
Actualización: Engadimos tamén unha foto dos alumnos de  2º ESO A e B.
(autor : Baldomero Carballada)

Instalacións Deportivas do Centro

(Fotografías de Alfredo Haz)

Patinaxe sobre xeo - Primeiro da ESO

Durante o mes de novembro, o alumnado de 1º da ESO, a través  do departamento de EF, acudiu a realizar unha actividade tan gratificante como é o Patinaxe sobre Xeo, na pista ubicada no exterior do centro comercial Marineda. Axiña o alumnado de 2º pasará pola misma experiencia.

As imaxes foron tomadas polo profesor Alfredo Haz.

Alumnos de 1º ESO foron invitados a un partido do Depor

O pasado 18 de abril, máis de 80 alumnos/as de 1º ESO tiveron a fortuna de presenciar no Estadio de Riazor, o encontro de fútbol DEPOR-AT. MADRID, en tribuna.

A pesares de que o resultado 1-2, non foi do agrado da meirande parte do alumnado, o seu alento quizáis serviu para que finalmente o DEPOR acadase a tan ansiada permanencia na máxima categoría do fútbol español.

(fai clic para ver máis fotos)

Os alumnos foron acompañados por Roberto e Ricardo (titores) e por varios adultos máis.

Grazas a Mónica Ferreño (nai dunha alumna), quen fixo posible que moitos alumnos  pisasen por primeira vez o Estadio de Riazor.

Prof. Roberto Zuluaga

Educación Vial - Karts (2º ESO)

O alumnado de 2ºESO, durante o pasado mes de abril, a través do departamento de EF, realizou un curso de Educación Vial, nas instalacións do Karting Marineda. Tras unha curta aínda que didáctica charla, pasaron a facer unha pequeña pero divertida actividade práctica ao volante dos karts, nas que algúns amosaron a súa habilidade ao volante.

(Fotos: Roberto Zuluaga)

Patinaxe sobre xeo (1º e 2º ESO)

Durante os pasados meses de decembro e xaneiro, o alumnado de 1º e 2º ESO, a través  do departamento de EF, acudiron a realizar unha actividade tan gratificante como é o Patinaxe sobre Xeo, na pista ubicada no exterior do centro comercial Marineda.

O seu comportamento foi excelente e non tivemos que lamentar ningunha lesión de gravidade, máis alá dalgunha pequena caída simpática.

(Fotos: Roberto Zuluaga)

Clausura do programa Clases sen Fume

O luns 27 de abril a Delegada da Xunta de Galicia, dona Belén Docampo, clausurou o programa da Xunta de Galicia Clases sen Fume, acompañada pola Xefa Territorial de Sanidade, dona Cristina Pérez, e o Xefe Territorial de Educación e O.U., don Indalecio Cabana. A coordinadora da actividade, Berta López Tato, impartiu unha interesante conferencia. Os alumnos participantes recibiron un agasallo e unha invitación especial para visitar o Planetario.

(Os Sres. Cabana e Zuluaga, na foto de P.R. Porca)

Actualización: A nova, recollida por El Ideal Gallego, ao día seguinte.

Actualizado:

(foto: Mario S. García)

III Xogos Escolares organizados polo Concello de A Coruña

(Fai clic para ver todas as imaxes)

Os equipos do IES P. Eusebio da Guarda acadaron a segunda posición na categoría de Fútbol 11 (ESO masculino), a cuarta posición na categoría de Fútbol 7 (ESO e Bacharelato feminino) e o Premio á Deportividade na categoría de Fútbol 11 (Bacharelato masculino).

Noraboa ós participantes!

III Xogos Escolares organizados polo concello de A Coruña

Xornada final: Mércores 22 de abril, nos campos da Torre de Hércules.

O alumnado do centro disputará dous encontros:

1. Fútbol 11 (ESO masculino):FINAL: IES Eusebio da Guarda - IES Eduardo Blanco Amor.
  2. Fútbol 7 (ESO e Bacharelato feminino): 3º e 4º POSTO: IES Eusebio da Guarda - Calasancias, ás 16:45-7:45, no campo 5.

Entrega de medallas e trofeos ás 19:30 h.

Sorte aos participantes!

III Xogos Escolares, curso 2014-15

Nestes días estase a celebrar os III Xogos Escolares - Curso 2014-15, organizados polo Excmo. Concello de A Coruña. Aquí tedes o enlace aos resultados dos encontros disputados, nos cales participan tres equipos do noso centro. Ao final desa páxina fai clic nos enlaces a "Resultados Fútbol 7" e "Resultados Fútbol 11" para acceder ao ficheiro.

Boa sorte a todos os participantes!

O equipo de fútbol feminino chega á final do torneo Xogos Escolares

O equipo feminino de futbol 7 do IES Eusebio da Guarda chega á final do campionato dos II xogos escolares 2013-2014 .

Despois de quedar primeiro do seu grupo na liguilla de clasificación ganando todos os partidos disputados, venceu  ó IES Zalaeta en cuartos de final e ó Compañía de María en semifinais.

II Xogos escolares, curso 2013-14

Nestes días estase a celebrar os II Xogos Escolares - Curso 2013-14, organizados polo Excmo. Concello de A Coruña.

Aquí tedes o enlace aos resultados dos encontros disputados, nos cales participan catro equipos do noso centro.