Relación de actividades 2016-17

Excursión de fin de curso de 4º ESO: aventura en Asturias

Unha aventura emocionante e moi especial, para queimar toda a tensión acumulada ao longo do curso e gardar no recordo como final dunha etapa. Preparándose para iniciar outra nova.

Actividades realizadas: Espeleoloxía, carreiras de sacos, esquí de grupo, xogos de bolos, caída á piscina, barranquismo, paintball, descenso do Sella, xincana de actividades diversas, etc.

Excursión de alumnos de 3º de ESO de Relixión

Desenvolvendo o proxecto "O Miño. Artellador da nosa historia. Vestixios relixioso-culturais". Visitaron Ourense, Os Peares, Ferreira de Pantón (Mosteiro das Bernardas) e Ribeira Sacra.

Vídeos en Youtube

Alumnos do Eusebio asisten ao taller de robótica da Fundación Barrié de la Maza

O pasado 28 de abril un nutrido grupo de alumnos de cuarto da ESO asistiron durante dúas horas a un taller de robótica na Fundación Barrié de la Maza. O taller consistiu nunha charla teórica, unha sesión práctica e unha competición en grupos. O comportamento do alumnado foi alabado pola organización. Pola outra banda, a grande maioría dos alumnos disfrutaron e aprenderon, polos comentarios que deron despois. As fotos así o amosan.

(Fai clic nas fotos para velas todas)