Celebración da Festa das Candeas ou da Candeloria 2024

Máis fotos no ENLACE

Camisetas e portada dun libro
O pasado 25 de abril tivo lugar a presentación das camisetas do concurso da Festa das Candeas ou Candeloria, adicado este ano á esgrevia escritora e antiga alumna deste centro, Luísa Villalta. Fóronlles entregadas ao alumnado gañador nas dúas categorías presentadas: debuxo de Villalta nun inequívoco escenario coruñés, e elaboración de haikus de amor. O debuxo gañador, obra da alumna de 1º ESO Claudia Vilá Veiga, serviu para a impresión de camisetas, para levar posta con fachenda a imaxe da esgrevia Dama da Cidade Alta. No mesmo deseño da camiseta, foron inseridos os dous haikus gañadores, tipo de poemas tamén cultivados con enorme mestría por Villalta, escritos por Aleksandr Mkrtychyan (4º ESO C) e por Carmen Eiroa Martínez (4º ESO A).
Por outra banda, o xurado acordara concederlle un accésit a otro debuxo presentado, pola magnífica calidade do mesmo. Este último traballo serviu de portada do libro conxunto (con traballos deseñados por varios profesores e profesoras de distintos departamentos didácticos, para o seu alumnado), que será presentado, entre outros recoñecementos, nun acto de tributo a Luísa Villalta, o vindeiro 3 de maio no Salón de Actos do noso instituto. O dito libro leva por título: “Luísa, melodía infinita”. Todas estas actividades foron deseñadas polo EDLG, quen agradece a todo o alumnado e profesorado a súa magnífica participación e compromiso coa homenaxe a unha autora galega, coruñesa en concreto, que soubo levar a nosa lingua propia, o galego, ata a máximo recoñecemento que unha escritora pode ter na nosa terra, o Día das Letras Galegas.

Teresa Pastor Novo
(coordinadora do EDLG)