Listaxe Provisional Fondo Solidario Libros de Texto 2017-2018

No arquivo adxunto podedes consultar a listaxe provisional de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso 2017/2018.

O prazo de reclamación será ata o 18 de xullo.

Exames Setembro 2016-2017

No arquivo adxunto podedes ver o calendario de exames de setembro do curso 2016-2017

CALENDARIO ADMISIÓN CICLOS FORMATIVOS

No ficheiro adxunto podedes ver o  calendario de admisión aos ciclos formativos

Libros texto 2017-2018

No arquivo adxunto podedes ver a relación de libros de texto para o curso 2017-2018.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDA MATERIAL ESCOLAR

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Mais información aqui ou no IES.

Prazo presentación de solicitudes: dende o 23 de maio ata o 23 de xuño.

Acceso a estudos superiores

Aquí podemos atopar nun só documento información moi útil sobre ABAU ou CF.

Tags: Orientación

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017

No arquivo adxunto podedes ver o cartel informativo da convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras 2017.

Visita á USC de 1º e 2º de Bacharelato

O alumnado de Bacharelato do IES fixo unha visita á Universidade de Santiago de Compostela para coñecer de primeira man a vida universitaria, ás diferentes facultades e carreiras existentes, os servizos, as saídas profesionais, etc... Apreveitando esta viaxe fíxose tamén unha visita ao Museo de Historia Natural.

Tags: Complementarias, Novas, Orientación

PROBAS ACCESO CICLOS FORMATIVOS

Publicouse a Orde do 22 de decembro de 2016 pola que se convocan as probas de acceso a ciclos de Formación Profesional de Grao Medio e Superior para o ano 2017.

PRAZOS DE INSCRICIÓN  E REQUISITOS:

• CICLOS MEDIOS: Entre o 13 e o 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluídos,os requisitos son  non cumprir requisitos de acceso directo e ter alomenos 17 anos no 2017.
  • CICLOS SUPERIORES: Entre o 6 e o 15 de febreiro de 2017, ambos os dous incluídos, os requisitos son non cumprir requisitos de acceso directo e ter alomenos 19 anos no 2017.

NON NECESITAN PROBA: As persoas que posúan un título de Técnico Medio (Ciclo de grao medio) ou BUP teñen acceso directo aos ciclos de grao superior, non necesitan proba de acceso. (Consultar web da Consellería).

CONSULTAR EXENCIÓNS E DOCUMENTACIÓN: Orde do 22 de decembro de 2017.

SOLICITUDE DE INSCRICIÓN:
  • En soporte papel na secretaría de calquera instituto de educación se­cundaria onde se impartan ensinanzas de ciclos formativos de formación profesional ou centros integrados de formación profesional (agás no CIFP Rodolfo Ucha Piñeiro no caso da proba de acceso a ciclos de grao superior).
DATAS E HORARIOS DA PROBA:

Lembrar que hai que acudir á proba co DNI e a copia do impreso de inscrición que se realizou.

1. As probas de acceso aos Ciclos de Grao Medio terán lugar o día 31 de maio de 2017 no horario que se indica a seguir:

• Ás 9.00 horas: presentación.
  • Das 10.00 ás 13.00 horas: parte matemática e parte sociolingüística.
  • Das 16.00 ás 18.00 horas: parte científico-técnica

2. As probas de acceso aos Ciclos de Grao Superior terán lugar o día 20 de abril de 2017 no horario que se indica a seguir:

• Ás 9.00 horas: presentación.
  • Das 10.15 ás 13.30 horas: Parte común da proba (matemáticas, lingua galega e lingua castelá).
  • Das 16.00 ás 18.30 horas: Parte específica da proba (materias específicas da opción vinculada ao ciclo formativo ao que se desexe acceder, segundo o anexo VII da resolución).

HORARIO ÚLTIMO DÍA DO TRIMESTRE

Podedes consultar a nota informativa co horario do último día do 1º trimestre no arquivo adxunto.

Desexamos unhas Felices Festas a toda a comunidade educativa!