Usuario: Acceso

Axudas e fondo solidario libros de texto para o curso 2019/20

Comunicamos a publicación da

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

O prazo de presentación de solicitudes rematará o día 21 de xuño de 2019

Axudas e fondo solidario libros de texto para o curso 2018-19

Comunicamos a publicación no DOG Nº 95 do Luns 21 de maio da ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso

GRAOS UNIVERSITARIOS

Enlace ás probas para o acceso ao Grao de Cc. da Actividade Física e do Deporte

APRENDER A ESTUDIAR

Aquí tes un bó instrumento para que revises a túa maneira de estudiar, que fagas exercicios.
Son actividades divertidas e podes pasalo ben de paso que aprendes.
Aprender a estudiar.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL