Bolsa de emprego Empresas

AVISO: En construcción (Proximamente operativa)

Calquera empresa que teña unha oferta de emprego ou participar como empresa colaboradora para alumnado  que  curse formación en empresas(*) e esté interesada en alumnado do noso centro, pode poñerse en contacto con nos mediante vía telefónica, email ou a través do formulario de ofertas de emprego (formulario emprego). Recibido o formulario realizamos unha preselección de candidatos/as segundo o perfil solicitado na devandita oferta e poñémonos en contacto coa empresa.

(*) Para ser empresa colaboradora para practicas é preciso subscribir un convenio de formación entre as partes cun período de duración igual ao tempo de realización das prácticas do alumnado.

Da tramitación da documentación encargarase o centro educativo e constará do convenio de formación, programa formativo do alumnado e un seguro que cubrirá os accidentes e a responsabilidade civil do alumnado que estea a realizar a Formación en Centros de Traballo (FCT).
Aquelas empresas interesadas en colaborar co centro poden solicitar alumnado poñéndose en contacto co centro por vía telefónica, email ou enchendo o formulario de solicitude (formulario FCT) de alumnado en prácticas.