Actos de despedida de 2º de Bacharelato

O día 28 de maio realizouse o acto de despedida do alumnado de 2º de Bacharelato. Interviron o Director Afonso Vázquez-Morxandín, o Presidente da ANPA Don José Arias e a exalumna de hai 25 anos Elena Vázquez Cendón, quen fixo unha emotiva intervención.

O acto foi guidado polos alumnos Sara Martínez Rodríguez  e Breogan Martinez Vila. Tamén interviron un grupo de alumnos que tocaron e cantaron dous temas. Rematou o acto a Capella Madrigalista.

Nos seguintes enlaces tes

• O video de fin de curso o video foi presentado durante o acto, e podelo ver en Youtube, pinchando no enlace
  • Fotos do acto fotos durante o acto. As finais son as fotos de cada alumno na recollida de Diplomas e insignias.
  • Fotos a saída do acto. A primeira e a foto de grupo, está en tamaño moi grande 3 megas, dalle tempo a descarga. As seguintes son as fotos por grupo no salón de actos, son de 0'8 megas. Logo están  as de pequeno grupos.