CONVOCATORIA PARA PARTICPAR NO PROXECTO COMENIUS 2008-2010

00/00/
 INTRODUCIÓN

Trátase du proxecto de centro a nivel europeo sobre o tema "O tempo libre dos mozos e mozas en Europa", proxecto que levará a cabo en lingua inglesa. Atopas máis información sobre o proxecto no blog http://comeniusproject-elay.blogspot.com/.

A súa duración é de 2 anos (cursos 2008-2010) e realizaranse tres viaxes de estudos sen coste algún para os participantes ás seguintes cidades:

• Château-du-Loir (Francia) do 21 ó 25 de xaneiro de 2009
  • Bremen (Alemaña) do 11 ó 15 de maio de 2009
  • Remouchamps (Bélxica) en novembro de 2009 (data por confirmar)

Consideramos que a participación nestas viaxes é un premio ao esforzo e bo comportamento, e, ademais, teranse en conta os seguintes puntos:

• Ser alumno/a do centro e cursar 4º ESO ou 1º BACH
  • Ter un bo expediente
  • Dedicación activa no proxecto
  • Nivel lingüísitico bo en inglés
  • Dependendo dos países que se visitarán, tamén bo nivel en francés e / ou alemán
  • Dispoñibilidade para aloxarse nunha familia durante as estancias no estranxeiro e compromiso a acoller a eses / as alumnos /as de intercambio a finais de maio de 2010.

O profesorado participante neste proxecto decidirá segundo o perfil dos alumnos interesados quen participará en cada unha das viaxes.

SE CHE INTERESA:

Baixa o impreso de solicitude que atopas no arquivo adxunto e entrégao antes do venres, 12 de decembro á profesora Elisa Álvarez Fernández (Departamento de Alemán) ou ó teu profesor/a de inglés por escrito, xustificando o teu interese en formar parte do proxecto e describindo que poderías achegar ti a este proxecto.

FICHA SOLICITUDE_COMENIUS dec08.doc56 KB

story | by Dr. Radut