ACTO DE DESPEDIDA DOS ALUMNOS DE BACHARELATO E DO TAFAD... E VIDEO CONMEMORATIVO

00/00/

O xoves 29 de maio tivo lugar o acto de despedida dos alumnos e alumnas de 2º bacharelato e do TAFAD. En primeiro lugar a intervención do Director, Afonso Vázquez-Monxardín, que podedes reler nun enlace que adxuntamos nun ficheiro a continuación.

A convidada especial a este acto foi a Sra. Inmaculada Pazos Sánchez-Rubio, ex-alumna do noso centro e que destacou como deportista de élite.

Francisco Javier Arias Vilas, representante da Asociación de Nais e Pais (ANPA) fixo unha presentación recopilando fotos dos protagonistas deste día, os alumnos e alumnas que remataban os estudos de Bacharelato, e co enlazamos ao fin desta crónica.

Os alumnos Iris González, Víctor Álvarez e Iker Domínguez, en representación dos seus compeñeiros de promoción, fixeron un discurso lembrando as súas vivencias neste centro durante o derradeiros seis anos.

E un ano mais A Capela Madrigalista acompañou este acto rematando co xa tradicional Gaudeamus Igitur.

VELAQUI O ENLACE AO VIDEO Insignias 2008  , fermoso e cheo de saudades, que foi presentado polo presidente da ANPA Francisco Javier Arias Vilas.

Aquí vai a foto da Orla, o resto habémolas pór un destes días.

Orla promoción 2007-2008

Insignias 2008_Director.doc42 KB