Benvid@s

ies.anton.alonso.rios@edu.xunta.es

986623346 / 986623345 (fax)

Solleiro s/n 36740 Tomiño (PONTEVEDRA)

CALENDARIO DE PENDENTES 16-17

Nestes dous documetos tedes o Calendario de Pendentes do curso 2017/2018

temporalizado por Mes e tamén ordeado por Materias

PENDENTES POR MES                     PENDENTES POR MATERIAS

Reunión das familias cos titores/as

Boa tarde. As reunións xerais dos titores/as coas familias do noso alumnado terán lugar na seguintes data e hora:

DÍA E HORA:   LUNS 9 DE OUTUBRO ÁS 19 HORAS

LUGAR:  AULAS DE REFERENCIA DOS GRUPOS

* ATENCIÓN: Por non atoparse as titoras no centro o día 9, as reunións dos grupos 1º ESO D, 2º ESO E e 1º Forestais terán lugar o Luns día 16 de Outubro ás 19 horas.

Normas de organización e Funcionamento do cetro

Neste link tedes o documento de NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO DO IES ANTÓN ALONSO RÍOS, aprobado no Claustro do 19 de Maio.

NOF

Listado actualizado de libros para o curso 17/18

Na seguinte ligazón tedes o listado definitivo de libros de texto para o vindeiro curso 2017/2018.

INFORMACIÓN BECAS

BECAS PARA CURSAR BACHARELATO E CICLOS:

OS TRÁMITES REALÍZANSE A TRAVÉS DA PÁXINA WEB

A DATA LÍMITE É O 3 DE OUTUBRO DE 2017

Están tolos estes humanos

Espectáculo de teatro, música e vídeo co que pechamos este curso. Moitas grazas a todo o profesorado e alumnado que colaborou neste gran traballo. Escola pública de calidade.

EQUIPO DIRECTIVO 2017/2018

EQUIPO DIRECTIVO Curso 2017/18

DIRECTORA: Margarita Sanz González

XEFA DE ESTUDOS: Mercedes Serrano Jaén

SECRETARIO: Raimundo Leirós Figueiras

VICEDIRECTORA: Isabel Acea Méndez

Cant stop the feeling

O alumnado de 3º da ESO despide este curso cantando e bailando, na materia de Inglés.

ITINERARIOS

Nestes dous documentos podedes consultar os itinerarios en 4º de ESO e Bacharelato para o vindeiro curso.

ITINERARIOS 4º ESO

ITINERARIOS BACHARELATO

día do libro 2017

Interesantísimo traballo  levado a cabo polos alumnos e alumnas de 1º de bacharelato na materia de Lengua e Literatura Españolas: Entrevistas  literarias.

MAIL ART

Proxecto colaborativo Mail Art 2017. Adicado á figura de Carlos Casares. e promovido polo EDLG e os departamentos de Galego e Plástica.
Coa participación do IES A Guía, IES Antón Alonso Ríos, CPI Mendiño, IES Auga da Laxe e IES A Rüa

Plan de convivencia

Accede neste link ao Plan de Convivencia do IES Antón Alonso Ríos

Letras Galegas 2017

22 de Maio de 2017

Dentro das actividades que imos desenvolver o vindeiro día 22 de Maio para celebrar un ano máis as Letras Galegas, o Departamento de Tecnoloxías organiza a seguinte:

“Emprega a Linguaxe de progamación para coñecer a Carlos Casares”

Na seguinte ligazón tedes  información e direccións web onde podedes traballar coas súas propostas

Scratch Casares

Nutricion e deporte +indicacións para o traballo (BACHARELATO)

Na seguinte ligazón tedes os apuntes (co traballo) de Nutrición de 1º Bacharelato.

TEORÍA NUTRICIÓN 2017 1º BAC

Competición robótica 2017

Concurso de Robótica. Vigo, 4 de Abril de 2017

Un grupo de alumnas e alumnos do noso IES asistiu un ano máis ó Concurso de Robótica organizado por Igaciencia en Vigo.
A actividade comezou cun obradoiro interactivo,  conformado por unha serie de postos con un ordenador, e un pack lego, coa finalidade de darlle vida e facer funcionar ao robot, familiarizándose coa linguaxe icónica de programación NXT.
Seguidamente realizaron unha serie de desafíos para resolver en grupo usando unha programación sinxela do robot
 Lego.

Nación e nacionalismos