Benvid@s

ies.anton.alonso.rios@edu.xunta.es

986623346 / 986623345 (fax)

Solleiro s/n 36740 Tomiño (PONTEVEDRA)

Plan de convivencia

Accede neste link ao Plan de Convivencia do IES Antón Alonso Ríos

Letras Galegas 2017

22 de Maio de 2017

Dentro das actividades que imos desenvolver o vindeiro día 22 de Maio para celebrar un ano máis as Letras Galegas, o Departamento de Tecnoloxías organiza a seguinte:

“Emprega a Linguaxe de progamación para coñecer a Carlos Casares”

Na seguinte ligazón tedes  información e direccións web onde podedes traballar coas súas propostas

Scratch Casares

Nutricion e deporte +indicacións para o traballo (BACHARELATO)

Na seguinte ligazón tedes os apuntes (co traballo) de Nutrición de 1º Bacharelato.

TEORÍA NUTRICIÓN 2017 1º BAC

Competición robótica 2017

Concurso de Robótica. Vigo, 4 de Abril de 2017

Un grupo de alumnas e alumnos do noso IES asistiu un ano máis ó Concurso de Robótica organizado por Igaciencia en Vigo.
A actividade comezou cun obradoiro interactivo,  conformado por unha serie de postos con un ordenador, e un pack lego, coa finalidade de darlle vida e facer funcionar ao robot, familiarizándose coa linguaxe icónica de programación NXT.
Seguidamente realizaron unha serie de desafíos para resolver en grupo usando unha programación sinxela do robot
 Lego.

Nación e nacionalismos

O precipicio

Desfrutade da creativa e orixinal curta de animación creada na materia de Comunicación Dixital por Ana, Eva, Noel e Alba, alumnas do 1º de ESO A

Pequeno curso de italiano. Proxecto Erasmus #mémoire(s)

A vindeira reunión do proxecto erasmus terá lugar en Italia. Dende o centro educativo de Nápoles enviannos un vídeo moi divertido para aprender unhas nocións básicas da súa lingua.

Semana branca 2017

Nesta vídeo-montaxe podes ver as mellores imaxes da actividade "Semana branca" deste curso.

O CM de Forestais na ACUBAM

O noso CM de Aproveitamentos Forestais estivo presente na 14ª Mostra de Cultivos de do Baixo Miño (Goián), nun stan no que se mostraba unha parte dos seus traballos e se daba inormación sobre o ciclo.

Noraboa ao profesorado e o alumnado

.

Site Erasmus

Esta ligazón nos leva á paxina web do Proxecto Erasmus #Mémoire(s), no que participa o noso centro dende o ano 2015, En francés, pero moi sinxela no manexo e con contidos moi interesantes.

CALENDARIO DE PENDENTES 16-17

Nestes dous documetos tedes o Calendario de Pendentes

temporalizado por Mes e tamén ordeado por Materias

PENDENTES POR MES

PENDENTES POR MATERIAS

Libros de texto Curso 2016/17

Nas seguintes ligazóns podedes accder aos listados dos libros de texto do vindeiro curso, dende 1º de ESO ata 2º de Bacharelato, organizados por niveis.

1º de ESO 2º de ESO 3º de ESO
4º de ESO 1º de Bacharelato 2º de Bacharelato