Benvid@s

DIrección: Solleiro s/n 36740 Tomiño (PONTEVEDRA)

mail: ies.anton.alonso.rios@edu.xunta.es

Teléfono:  886120522

Resolución de reinicio da actividade lectiva

Na seguinte ligazon tedes a

RESOLUCIÓN, DO 22-05- 2020, DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADE E FORMACIÓN PROFESIONAL POLA QUE SE REINICIA A ACTIVIDADE LECTIVA PRESENCIAL NO CURSO 2019-2020, SE DETERMINAN AS INSTRUCCIÓNS PARA O QUE RESTA DO PRESENTE CURSO E SE ADOPTAN MEDIDAS DE PREVENCIÓN E HIXIENE PARA A REAPERTURA PARCIAL NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DEPENDENTES DA CONSELLERÍA

ACCEDE AO DOCUMENTO

Atención ao público

ATENCIÓN AO PÚBLICO

Debido a situación de emerxencia de saúde pública ocasionada polo Covid-19, a atención o público no IES será exclusivamente mediante cita previa de 9:30 a 13:30 e gardando todas as medidas de seguridade en vigor.

Non se atenderá o público sen cita previa.

Información fondo de libros

FONDO LIBROS

Atópase aberto o prazo de solicitudes por internet dende o 20/05/2020 ata o 19/06/2020.

Debido a situación de alarma na que nos encontramos NON SE ADMITIRÁN SOLICITUDES EN PAPEL .

Para calquera tipo de dúbida chamade o centro (Tf: 886 120 523). Para calquera tipo de atención presencial e necesaria cita previa

Tedes toda a infomación nos seguintes enlaces da Xunta

Enlace páxina fondo libros Xunta 2020-21

Medidas de prevención para a apertura parcial do centro

Na seguinte ligazón tedes un documento no que se explican as medidas de prevención e hixiene frente a Covid-19 para a reapertura parcial do noso centro educativo no curso actual.

Letras Galegas 2020

Para celebrar as Letras Galegas deste ano, publicamos o seguinte vídeo sobre a obra e vida de Ricardo Carvalho Calero, elaborado pola nosa alumna Olalla Vizoso, nas clases de galego durante o confinamento.
Feliz Día das Letras

Appimage Chrome para linux

Deixamos aquí un enlace onde descargar a appimage de Chrome, optimizado para a aplicación de videoconferencia Cisco Webex.

Esta aplicación só funcionará correctamente en sistemas de 64 bits (Portátiles E-Dixgal actualizados)

Adxuntamos tamén un titorial en youtube onde explica os pasos para a súa instalación

Información sobre admisión de alumnado

Coincidindo coa Fase 1 da desescalada, o IES Antón Alonso Ríos permanecerá aberto para a realización dos trámites de Solicitude de admisión do alumnado de nova incorporación para o curso 2020/2021, que se suspenderon cando se decretou o Estado de Alarma.

Cal é o prazo?

Dende o luns 11 ata o 18 de maio. O horario de atención ao público será de 10:00 a 13:00h.

Quen ten que facer a reserva?

O alumnado de ESO e bacharelato que non o fixera antes do confinamento, que estea matriculado noutros centros educativos e queira cambiar de centro.

Que hai que presentar?

O impreso que se pode cubrir de calquera dos seguintes xeitos:

• Entrando en https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ , cubrindo os datos e imprimindo a solicitude para entregar no instituto en formato papel.

• Entrando nese mesmo enlace, cubrindo a solicitude informáticamente e asinándoa en Sede Electrónica.

• Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende o seguinte enlace o documento, cubríndoo e presentándoo firmado no centro.