Benvid@s

ies.anton.alonso.rios@edu.xunta.es

886120522 / 886120532 (fax)

Solleiro s/n 36740 Tomiño (PONTEVEDRA)

Visita ao Courel

Foto da saída ao Courel que fixemos os grupos de 1º e 2º de Forestais, do 22 ao 24 de outubro. Fixemos ruta pola Devesa de Rogueira, visitamos o Val das Mouras e os de Piapaxaro, guiáronnos nunha actividade de identificación de cogumelos pola serra. O derradeiro día fixemos un paseo guiado pola encargada da Aula da Natureza de Moreda (parte baixa da Devesa de Rogueira). Quedamos a durmir no Albergue de Folgoso de Courel.

Orienta 18/19

Xa tedes actualizado o Orienta para o curso actual. Neste enlace exclusivo para o IES Antón Alonso Ríos, podedes acceder ao Blog Orienta do noso centro. Ademais tedes a posibilidade de entrar no ORIENTALINE, onde podedes informarvos dos estudos que podedes realizar, os centros e universidades onde cursalos e os itinierarios que máis vos interesen.

Concurso de Microrrelatos

A Biblioteca do IES Antón Alonso Ríos organiza o concurso de microrrelatos de terror
CAGHO CO MEDO
 Con esta iniciativa de escrita creativa, queremos espertar en vós o gusto por escribir e axudarvos a matar o medo á páxina en branco. Queremos que leades pero tamén que escribades sen medo.

CALENDARIO DE PENDENTES 18-19

Neste  documento tedes o Calendario das probas de materias pendentes do curso 2018/2019

CALENDARIO DE PENDENTES

Plazas en FPB

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA

O IES Antón Alonso Ríos oferta 15 prazas para o curso 2018-19 na especialidade de Agroxardinería e composicións florais. Os pasos para a matrícula quedan detallados na seguinte ligazón:

PROCESO DE MATRÍCULA

Listado de libros para o curso 18/19

Na seguinte ligazón tedes o listado definitivo de libros de texto para o vindeiro curso 2018/2019.

Calendario das probas de setembro 2018

Na seguinte ligazón tedes, por niveis, as datas e horas das probas de setembro 2018.Tamén se inclúe a aula onde se fará cada proba.

Blog deporte escolar

Nesta ligazón podes acceder ao Blog de Deporte Escolar do noso IES. Iniciativa incluida dentro do Plan Proxecta 17/18

Ano de deporte

Este curso que remata, o noso centro seguiu a participar en competicións de deporte escolar coma en cursos anteriores.Abría a temporada o zonal de campo a través en Soutelo (Salceda), alí nos representou Alma que rematou en sétima posición e acadaba así unha praza para o campionato provincial que se disputaría no mes de xaneiro en Portas. No campionato provincial Alma, a pesar de estar convalecente dunha gripe, non quixo faltar e deuno todo para conseguir estar na metade da táboa de clasificación.Xa no segundo trimestre foi a quenda do bádminton. Neste curso tivemos a maior participación na competición individual dos últimos anos, participando un total de 20 alumnos, 12 de elas rapazas.

Admisión ciclos

Na seguinte ligazón tedes o acceso á páxina de admisión nos Ciclos Formativos.

Sons de Tomiño e Goián

Nesta actividade incluida no noso proxecto Erasmus, tentamos gardar os sons de lugares e momentos representativos do noso concello, e crear un mapa interactivo onde poder escoitalos. Nestas ligazóns tedes o resultado.

Sons de Tomiño

Sons de Goián

Gran fin de semana deportiva

Gran fin de semana dos nosos alumnos nos provinciais de bádminton e tenis de mesa. O sábado desprazouse unha expedición dun total de 20 alumnos do noso centro ao Pavillón Álvaro Pino de Ponteares formando parte dunha selección do Baixo Miño, e competindo baixo o nome de Agrudebam, agrupación deportiva á que pertence o noso centro. Tratábase dunha competición de bádminton por equipos na que cada equipo estaba formado por 5 ou 6 xogadores e debían enfrontarse individualmente cos membros do outro equipo. O gañador do partido sería o equipo que máis partidos individuais gañase. Os resultados para os nosos alumnos foron:
Bronces para o equipo infantil femenino (Daniela, Jessica, Noelia, Laura, Noemi e Noelia), cadete feminino (Daniela, Carla, María, Yesenia, Lorena e Ariadna) e cadete masculino (Pedro, Alexandro, Rubén, Bruno e Lucas) e prata para infantil masculino (Hugo, Jesús, Borja, Xabier, Iván e Miguel).

Sen tempo para celebrar os éxitos, o domingo desprazáronce 9 alumnos ata Cangas para disputar o campionato provincial de tenis de mesa.

Letras Galegas

Vídeo creado cos traballos realizados polo alumnado de 1º de ESO sobre " A brétema" de María Victoria Moreno.

Final zonal de tenis de mesa

O pasado mércores celebrouse a final zonal de tenis de mesa en Sobrada. O noso alumnado  desfrutou como nunca da xornada e obtiveron os primeiros postos da competición. Os resultados finais pódense consultar en www.agrudebam.es